Hakutulokset

  1. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mulla ei ole facebookiin mtn tullut :o
  2. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Viestiä laitettu jos nyt osasin sen oikein lähettää :D
  3. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Miten tuonne fb ryhmään pääsee? :)
  4. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Mulle voi päivittää yk 3 kp1/30 kierto venynyt :(
  5. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Hmm. Mitäköhän nyt mahtaa tapahtua, menkat kolme päivää myöhässä. Ei ole normaalia, testit edelleen negaa.. Tai no sillon viikko sitten oli se plussa mitä ei olekaan sen jälkeen näkynyt. Alkaisi nyt että pääsisi uudelle kierrolle :(
  6. M

    Tosi järkyttävää! (turvaistuimista)

    Vanha ketju mutta mitenkäs tämä viimeinen kirjoittaja kuvittelee että miten ne sinne lähelläsi oleviin liikkeisiin on kuljetettu?? :D kultahansikkain kantamalla saksasta kenties? Voi luaja sentään
  7. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Onnea henppa! :) mä tiedän varmasti millon mun ovulaatio oli että minulle tuo ei ole mahdollista :)
  8. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Labrasta tuomiona ei raskaana ???? arvot ovat niin alhaisia että ei edes kemiallisen mahdollisuutta ole että eivät kyllä ymmärtäneet miten kaksi eri testiä antoivat haamua. En kyllä luota testeihin enää, yritän seuraavassa kierrossa olla testailematta ennen menkkojen alkamispäivää.. ( ihan...
  9. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Negatiivinen tulos tuli. Eikun odottelemaan sitten uutta kiertoa.. :(
  10. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Henppa25 kerkeätkö saamaan tänään jo vastauksen? Mä saan vastaukset 10.30. Tulen sit kertomaan. Ristiriitaisissa tunnelmissa nyt ollaan. Nyt on puoli tuntia aikaa elää haaveissa vielä ja toivoa :D kohta romahdetaan ehkä kunnolla ja tiedän että kiukuttelen koko loppupäivän x)
  11. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Tänään dpo13. Eilen aamulla plussa ja tänään nega. Soitin terkkariin ja kävin labrassa ottamassa hcg pitoisuuden. Huomenna tulee tulokset mutta tiedän jo että negavastausta tulee :(
  12. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Eilen oli se plussa ja tänään nega. Kävin aamulla hgc labroilla ja huomenna tulee tulokset.. Iiks.
  13. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Eilen oli se plussa ja tänään nega. Kävin aamulla hgc labroilla ja huomenna tulee tulokset.. Iiks.
  14. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Näettekös tässä jotain? :) nyt dpo12 ja ihankuin hailuran vaaleanpunaisen viivan näkisi. Mieskin näki mutta sanoi että ei se mitään vielä tarkoita :/
  15. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Mulla ei kyllä tullut noihin sofin testeihin pienintäkään viivaa vaikka david antoi viivan..
  16. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Voi hyvät naiset auttakaa :( mikä ihme näitä mun testejä vaivaa. Nyt tein rfsu testin ja nyt viivasta tuli esiin vain 1/3. Näettekö tuosta kuvasta.
  17. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyytti88 jotain näkyy ???? ostin apteekista YESNO merkkisen erittäin varhaisen raskauden toteamisen testin. Teen illalla ;) onko jollain kokemusta ko. Testistä?
  18. M

    * * * Vauva haaveissa 2015 * * *

    Sainpas kuvan mutta se kääntyi ja venyi jotenkin oudoksi se kuva mutta toivottavasti näkyisi jotain :)

Yhteistyössä