Tosi järkyttävää! (turvaistuimista)

  • Viestiketjun aloittaja turvatonta
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Meidän paketti tuli täysin kolhiintumatta Saksasta. Siis pahvilaatikossa ei ollu yhtäkään painaumaa yms. Eli ihan hyvin ollaan varmasti käsitelty. Enkä tajua, mikä järki tilata Suomesta, jos tilaamalla Saksasta säästää parisataa.
 
"alma"
[QUOTE="vieras";25317039]Kyllä meillä päin kaksikin liikettä myy Cybexia, ei tarvi saksaan asti lähteä. Itse en uskaltaisi tilata ulkomailta, minä kun tiedän kuinka niitä paketteja kohdellaan kuljetusliikkeissä ja posteissa. Mutta hyvä valinta istuimeksi kuitenkin![/QUOTE]

Mitenkäs ne istuimet on Saksasta sinne suomalaiseen liikkeeseen tullut? Telepatian voimalla?
Kai ne nyt ihan samanlailla matkalla sinne liikkeeseen on voinut kolhiintua kun matkalla suoraan kuluttajalle.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25321462]voi tuommoinen meidänkin pitäisi saada..mutta mitäs kun ei autossa ole isofixiä? :([/QUOTE]

Istuimia ei voi kiinnittää autoon, jossa ei ole isofixiä
 
"Anne"
[QUOTE="vieras";25321462]voi tuommoinen meidänkin pitäisi saada..mutta mitäs kun ei autossa ole isofixiä? :([/QUOTE]

Pallasta löytyy ilman isofixiäkin. Itse säästin 100€ tilaamalla Saksasta vrt. paikallinen lastentarvikeliike.
 
"tilaaja"
"tulee vielä 20-30 e halvemmakskin Saksasta, niin tilasin sieltä"


sain juuri Pallas 2-Fixsin, tuli 97 € halvemmaksi kuin nyt on HoppuHallissa.
en nyt laita linkkiä, kun ei näytä olevan palstan tapna, suomi24 laitan aina linkin.
 

Yhteistyössä