Hakutulokset

1. W

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Moikka pitkästä aikaa :) eli mulla hälyytti marraskuussa down seulat ja riskisuhde oli tuolloin 1:110 ja np oli 2,4 ja pelko oli aivan hirveä ihan viimeiseen päivään saakka, mutta 14.5 klo 02.43 syntyi 3 10 poika mitoin 53 ja painoa 3720g <3 :) mites teillä muilla joilla silloin oli ja miten on...
  2. W

Moikka vaan kaikille! mä tulin taas pitkästä aikaa kurkkaamaan mitäs tänne ja täytyy myöntää et muutaman kohdalla itkin surusta ja toisten kohdalla ilosta :heart: voimia teille enkelivauvojen vanhemille ja muille toivon oikeasti et menee kaikki hyvin =) itselläni silloin hälyytti seulat...
  3. W

Mitenkäs täällä ihmisillä menee?:heart: meillä vaan vkot etenee, nyt jo 18+2 ja en tiedä, onko se kuuluisa äidin vai naisen vaisto, mut mulla koko ajan ollu sellanen olo et kaikki on tällä ötökällä hyvin =) kova hän on liikkumaan ja ens kk alussa saakin sitten mennä jo rakenneuäähän=)
  4. W

Kiitos Porkkanalle :heart: ja onneks kaikki meni hyvin :) Papu: Mitkä sun viikot on? et ne veriarvot on kuulemma sellasia et ne sun vastaukset verrataan ns yleisiin vastauksiin ja siitä ne vastaukset saadaan, näin selitti lääkäri ja mitä lähempänä Papp-a ja hcg arvot on sitä 1 ni sen parempi :)...
  5. W

ja mä toivon Papulle et kaikki menee hyvin :heart:
  6. W

En mennyt punktioon, van mentiin siihen uusintaultraan ja juttelin lääkärin kanssa ni mulla ei veroarvoissa ollut mitään hälyyttävää vaan mulla hälyytti nt, ni uässä ei mitään rakenteellista vikaa eikä muita poikkeavuuksia vaan sikiö täysin normaali ja kaikki vastas vkoja mitä nyt on niin päätin...
  7. W

niin ja riskisuhde 1:110 ja ikäriski 1:690
  8. W

Mulla oli nt tosiaan se 2.4, nenäluu löytys vkoilla 10 ja sikiössä ulkoisesti mitään vikaa löydetty eli kaikki on ollu juuri niinku pitääkin..eli molemmat napasuonet ollu, sydän lyöny juuri niinku kirjoissa sanottu, pääverisuoni virtaa juuri niinku pitääkin..mulla tuo PAPP-A: korjattu mom: 0.75...
  9. W

Voisko joku selventää mulla noita PAPP-A ja hcg arvoja..oon niitä koittanut katsoa jopa netistä ja en löydä mitään vastausta...:| Ja onnea Lunmeelle hyvien uutisten johdosta :heart:
  10. W

Mulla positiivinen vastaus seuloissa, ja riskisuhde oli 1:110 ja nt 2.4. Rv mulla 14+1, nyt itse mietin menenkö jatkotutkimuksiin. vkoilla 10 ja 12 ultrissa sikiössä kaikki loistavasti nenäluu kuvaantuus ja kaikki oli niinkuin pitikin mutta sitten tuli seuloihin positiivinen..pelottaa ihan...
  11. W

Plussannut

kiitos :heart:
  12. W

Plussannut

Heips! nyt haluisin kuulla muiden kokemuksia, eli mulla hälyytti seulat..riski on 1:110 ja nt 2.4. Mietinki tässä jatkotutkimuksia vaikka ei sillä vastauksella oo väliä, mutta ei osaa kuitenkaan olla stressaamatta. Neuvolassa tänään sain kuulla paljon kuhutarinoita jne jne. Onko muita ketä on...

Yhteistyössä