Hakutulokset

  1. N

    Ah, laiskuus, tuo kuolemansynti..

    Mulla on loma. Muksu on vielä tämän pari päivää päiväkodissa, koska mun oli tarkoitus saattaa yhtä tärkeää projektia eteenpäin, opiskella rästihommat alta pois, siivota ja leipoa. JA MITÄ MÄ TEEN?? Makaan olkkarin lattialla lattiatyynyjen päällä karkkikupin kanssa enkä tee yhtään mitään. Siis...
  2. N

    Auttakaas tuosta diktaattori.fi-verkkokaupasta?

    Mulla ei joku nyt toimi koneessa tai yhteydessä, kun en pääse tuonne nettikauppaan. Olisin halunnut tietää toimitusehdoista eli tuleeko ne tavarat postiennakolla vai pitääkö olla luottokortti? Kiitos kaunis vastanneille :flower:
  3. N

    Hyvästi tuttipullot..

    Pakkasin juuri tuttipullot ja nokkamukit pois kun kertakaikkisesti lakkasivat kelpaamasta, tuttipullo jo ajat sitten ja sitten nokkamuki. Isot pojat juo vaan lasista.. Missä välissä mun pienestä vauvelista on tullut niin iso.. Haikea on olo.
  4. N

    Anttilan osta 4 maksa 3, onko voimassa?

    Mahtaakohan tuo kyseinen tarjous olla vielä voimassa? *muoks siis se lautapeli tms. tarjous on kyseessä :)
  5. N

    Flunssankarkotusvinkkejä epätoivoiselle

    Kertokaapa jotain hyviä flunssankarkotusvinkkejä.. Huomenna olisi pakko olla kunnossa, nyt on tukkoinen olo, nenä vuotaa yms. vetämättömyyttä.. Muu perhe sairasti viikon kuumetta.. Mulla ei ole aikaa olla nyt sairas, aargh |O
  6. N

    Tosi hauskaa. (r-kioskin lelukoirista)

    Voi jumalauta, miksei noita piskejä ole voitu testata etukäteen?? Nyt oli kuluttajaviraston sivuilla juttu, että niissä koirien nenissä oli 16% ftalaatteja. Sehän on 160x suositusraja (0,1%) !!! Siis voi helvetti, oikeesti. Tuon kyseisen ftalaatin kemikaalikortista (löytyy netistä) lukee että on...
  7. N

    Voi elämä! Miks aina mun etuhampaat???

    Miten voi olla, että aina kun poika huiskii jotain lusikkaa/lapiota/kaukosäädintä niin se mäiskähtää suoraan meikäläisen etuhampaaseen?? Ja tulee muuten voimalla. Aarh! Kohta ei varmaan ole hampeja ollenkaan. Ok, turhis viesti..
  8. N

    Facebookista kysymys! Help..

    Pystyykö kavereita "irtisanomaan" facebookissa? Tai saiko jostain valikosta muokattua omia tietoja silleen, ettei jollekin tietylle ihmiselle näy enää mitään? Tänks :flower:
  9. N

    Fluoritabletit + 1v.?

    Tämä kuuluis enemmin tuonne taaperopuolelle, mutta kysynpä tässä jos tulis enemmän vastauksia :). Eli siis poijalle 1v1kk pukkasi ekat poskihampaat, ja joku kyseli että joko me käytetään fluoritabletteja. Niiden käytöstä en muista olleen puhetta pojan hammastarkastuksessa, eikä siis olla...
  10. N

    1v D-vitamiinitabletit+makeutusaineet??

    Eli siis. Neuvolasta sanottiin et hyvin voi ruveta kokeileen 1veelle D-vitamiinitabletteja tippojen sijaan (jekovit ei passaa ja deetippoja pitäis antaa ihan 1ml eli tippoina lusikan kärjessä aika monta) . Apteekista lykkäsivät ukolle Minisuneja, joissa on ksylitolia ja sorbitolia...
  11. N

    Tehdäänkö 1v-neuvolassa enää aikuisiälle kasvuennustetta?

    ..Vai tehdäänkö se vasta myöhemmin, 2-vuotiaana?
  12. N

    Tatuoinnin poistattaneet, kysymyksiä!

    Kuinka iso tatuointisi oli, missä poistatit ja paljonko maksoi? Ennen kaikkea, olitko tyytyväinen lopputulokseen?
  13. N

    Nymmää kysyn.. Mikä kestovaippa??

    Poika on nyt vuoden ikänen, ja oon tässä jahkaillut vaikka kuinka kauan että kannattaisko niitä kestoja kokeilla vielä. Onko ne _OIKEASTI_ hengittävämmät kuin kertavaipat näin kesällä? Onhan niissäkin se muovipäällinen.. Mikä kesto kannattais valita, poika on noin 13-kilonen, pitkä poika...
  14. N

    Onko teille tullut vauva-lehden kesäkuun numero..?

    Hyvä kysyä tätä kilpailevan lehden palstalla :D ..
  15. N

    Joku vei mun nikkini tuossa timmejä äitejä?-ketjussa! En ollunna minä, joka sinne kirjoitti.

    Siinähän se tuli jo otsikossa! Mä luulin että rekkautumisen jälkeen ei toiset enää samaa nikkiä voi käyttää, sehän siinä pitäis olla ideana! Näköjään vaan voi.. Tiedoksi vaan kaikille :)
  16. N

    Onkos veroehdotuksia tullu jo oululaisille?

    Siinäpä se kysymys.. Tietää kannattaako jo ruveta kovasti oottelemaan :p .. Tai pelkäämään, miten vaan |O
  17. N

    9kk pojan juomalakko, apuja kaivataan..

    Poika aloitti juomalakon. Tai siis tarkennetaanpa niin, että hörppii kyllä nokkamukista, ja avaa suun tuttipullolle, mutta "hörppää" vaan kerran ja siirtelee tuttiosaa suussaan, sitten uusi hörppy tai kääntää pään pois. Tuttipullosta ei kerta kaikkiaan saa menemään ku muutamia kymmeniä millejä...
  18. N

    Hei sanokaas nyt minulle (aconin herkästä liuskatestistä)

    ..Eikö olekin tuo yllä mainittu testi ihan luotettava? Testasin negatiivisen äsken (niin kuin pitikin). Menkat myöhässä muutamia päiviä, alle viikon kuitenki. Olleet aika säännölliset synnytyksen jälkeen. Uudet pilleritkin piti aloittaa tässä kierrossa.. Tarkoitus olis lähteä miehen kanssa...
  19. N

    Onkos kenenkään muun 5kk lapsella tämmöstä leikkiä..

    ..Eli vedetään harso naaman päälle ja aletaan sitten haukkoa henkeä ja huiskia käsillä ja jaloilla. Odottaa että joku tulee "pelastamaan" mutta saa harson itsekin nassun päältä pois jos tahtoo. Jatkaa niin kauan kunnes harso siirretään ulottumattomiin tai lähdetään liikkelle.. En ole kokeillut...
  20. N

    Jännityspäänsärky/tension neck, aapuuva

    Kertokaa mikä tähän auttaa! Jumppa on kokeiltu, uimaan pääsee kerran viikossa ja se helpottaa vähän, särkylääkkeitä en halua koko ajan napsia.. Aargh, tuntuu siltä kuin pää kirjaimellisesti hajoais.. Muksu on 5kk ja on sen verran isokokoinen tapaus että paikat menee jumiin kun joutuu kantamaan...

Yhteistyössä