Jännityspäänsärky/tension neck, aapuuva

Kertokaa mikä tähän auttaa! Jumppa on kokeiltu, uimaan pääsee kerran viikossa ja se helpottaa vähän, särkylääkkeitä en halua koko ajan napsia.. Aargh, tuntuu siltä kuin pää kirjaimellisesti hajoais.. Muksu on 5kk ja on sen verran isokokoinen tapaus että paikat menee jumiin kun joutuu kantamaan. Lisäksi nukun joka yö niskat niin omituisen jäykkänä että saan ne kallonpohjan pienet lihaksetkin ihan tuskallisen jumiin. Ei uskalla kovin kovasti sieltä hieroa ainakaan itse saati että pyytäis miestä.. Asiaa ei helpota sekään, että kirskuttelen taas (parin vuoden tauon jälkeen) hampaita yöllä.

Valivalivali :| |O :(
 
vieras
Mulla sama vaiva,poika nyt 6kk ja kantaminen ei todellakaan tee hyvää.
Kanna siis mahdollisimman vähän pahimpina kipu hetkinä.
Mulla auttaa jonkun verran toi parempi tyyny.
Eli tollanen astronauteille kehitetty,mikä lie nimeltää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla sama vaiva,poika nyt 6kk ja kantaminen ei todellakaan tee hyvää.
Kanna siis mahdollisimman vähän pahimpina kipu hetkinä.
Mulla auttaa jonkun verran toi parempi tyyny.
Eli tollanen astronauteille kehitetty,mikä lie nimeltää.
Muistatko sen tyynyn nimeä? Ja mahtaako kustantaa kauhiasti..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla sama vaiva,poika nyt 6kk ja kantaminen ei todellakaan tee hyvää.
Kanna siis mahdollisimman vähän pahimpina kipu hetkinä.
Mulla auttaa jonkun verran toi parempi tyyny.
Eli tollanen astronauteille kehitetty,mikä lie nimeltää.
Muistatko sen tyynyn nimeä? Ja mahtaako kustantaa kauhiasti..
Tais tyynyn hinta olla 50-60e,aika kallis mut kannattava ostos.
En muista nimeä,mutta pussissa oli maininta tosta astronautti jutusta.
Ostin muistaakseni kodin1.

 
vieras
hampaiden narskuttelu ja tiukka yhteenpureminen aiheuttaa juuri tuollaista päänsärkyä ja niskakipua. käy hammaslääkärissä niin teettävät purentakiskon ja vaiva lähtee. (aika kallis apu, 200e, mutta eipä tarvitse kärsiä jatkuvasta päänsärystä)
 
Tuo kisko mulla on ollutkin, mutta se ei enää istunut neljän viisurin poiston jälkeen vaikka kuinka hiottiin ja soviteltiin. Narskuttelu ei oo vaivannutkaan kiskon poisjätön jälkeen ennen kuin nyt taas.. Ajaiskohan pari vanhaa tuttia saman asian, jos pistäs yöksi suuhun yhden kummallekin puolen :D ..

Pitää varmaan kipittää lääkäriin jos tää ei kohta lopu, lentää kohta yrjö kun särkee niin rutosti..
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla sama vaiva,poika nyt 6kk ja kantaminen ei todellakaan tee hyvää.
Kanna siis mahdollisimman vähän pahimpina kipu hetkinä.
Mulla auttaa jonkun verran toi parempi tyyny.
Eli tollanen astronauteille kehitetty,mikä lie nimeltää.
Muistatko sen tyynyn nimeä? Ja mahtaako kustantaa kauhiasti..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Tuo kisko mulla on ollutkin, mutta se ei enää istunut neljän viisurin poiston jälkeen vaikka kuinka hiottiin ja soviteltiin. Narskuttelu ei oo vaivannutkaan kiskon poisjätön jälkeen ennen kuin nyt taas.. Ajaiskohan pari vanhaa tuttia saman asian, jos pistäs yöksi suuhun yhden kummallekin puolen :D ..

Pitää varmaan kipittää lääkäriin jos tää ei kohta lopu, lentää kohta yrjö kun särkee niin rutosti..
Tiiän :| multa on lentänyt yrjö kun on sattunut niin paljon ja olen joutunut menemään päivystykseen. Sieltä sitten saa sellaiset tropit piikkinä päälle että niskakipu vähäksi aikaa unohtuu.
Tosiaan lihaksia rentouttavaa lääkettä, en tiiä saisko täällä mainostaa mutta vanha kunnon Diapam toimii, kuten myös Norflex ja noi on vielä edullisia.
Ja mä oikeesti suosittelen sitten joogaa :D
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla sama vaiva,poika nyt 6kk ja kantaminen ei todellakaan tee hyvää.
Kanna siis mahdollisimman vähän pahimpina kipu hetkinä.
Mulla auttaa jonkun verran toi parempi tyyny.
Eli tollanen astronauteille kehitetty,mikä lie nimeltää.
Muistatko sen tyynyn nimeä? Ja mahtaako kustantaa kauhiasti..

Tarkoitat varmaan Tempur-tyynyä. Hemtex tosin myi paljon halvemmalla samankaltaista jäljitelmää. Mä en tosin pystynyt käyttämään, sen jälkeen nuppi särki kahta kauheemmin...
 

Yhteistyössä