Tatuoinnin poistattaneet, kysymyksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
KAtsos tuota
http://su.profade.com/whyarewenumber1.html
Kyllä tuota on katsottu ja ihmetelty moneen kertaan... oottelen tässä et joku kokeilis...

Ite oon poistattanu kosmetologilla, samalla valoimpulssi menetelmällä jolla poistetaan karvoja. Ei satu, tatuointi kämmenselässä peukalon vieressä. Käynyt n. 10 kertaa... makso ekassa paikassa 50e/kerta ja toisessa paikassa oli sama hinta, mutta poistatin myös karvat samalla.
Haalistunut on huomattavasti, mutta nyt on rahatilanne se ettei pysty:(

Sillä ekalla kosmetologilla oli itellään ollu tatuointi jota oli poistanu ja siitä näky enää vaan siellä täällä haaleita mustia kohtia...

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
KAtsos tuota
http://su.profade.com/whyarewenumber1.html
Kyllä tuota on katsottu ja ihmetelty moneen kertaan... oottelen tässä et joku kokeilis...

Ite oon poistattanu kosmetologilla, samalla valoimpulssi menetelmällä jolla poistetaan karvoja. Ei satu, tatuointi kämmenselässä peukalon vieressä. Käynyt n. 10 kertaa... makso ekassa paikassa 50e/kerta ja toisessa paikassa oli sama hinta, mutta poistatin myös karvat samalla.
Haalistunut on huomattavasti, mutta nyt on rahatilanne se ettei pysty:(

Sillä ekalla kosmetologilla oli itellään ollu tatuointi jota oli poistanu ja siitä näky enää vaan siellä täällä haaleita mustia kohtia...
Terveysportissa http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00514&p_haku=Tatuointi
lukee seuraavaa:

Häivytys voiteilla. Markkinoilla on joitakin voiteita, jotka ihoon hangattuna v$aalentavat tatuointia. Kokonaan ne eivät pysty väriä häivyttämään.

Aika henkilöstä riippuvaisia tuon voiteen toiminta varmaan on, tosin mistä sen tietää puhutaanko tuolla terveysportissa just tuosta rasvasta..

Ja kiitos Nibblerin sisko kun kerroit kokemusta! Minkä kokoinen se tatuointi on?
 
vieras
Jos on pieni tatuointi (tulitikkuaskin kokoinen) niin kannattaa käydä leikkauksessa.
tatska siis leikataan pois, ja nahkan päät vedetään yhteen. Arpihan tuosta jää tilalle, mutta jos kuva on ns. hyvässä paikassa, arvesta tulee huomaamaton.

Itse meinaan poistattaa leikkaamalla, ei kuulemma maksakaan kuin muutaman satasen :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on pieni tatuointi (tulitikkuaskin kokoinen) niin kannattaa käydä leikkauksessa.
tatska siis leikataan pois, ja nahkan päät vedetään yhteen. Arpihan tuosta jää tilalle, mutta jos kuva on ns. hyvässä paikassa, arvesta tulee huomaamaton.

Itse meinaan poistattaa leikkaamalla, ei kuulemma maksakaan kuin muutaman satasen :)
Joo, mitat olis 2,5x2,5cm ja olkavarressa sijaitsee. Arpi ei haittaa. Tehdäänkö leikkaus yksityisellä vai pääseekö kunnallisella puolella tämmösiin leikkauksiin?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on pieni tatuointi (tulitikkuaskin kokoinen) niin kannattaa käydä leikkauksessa.
tatska siis leikataan pois, ja nahkan päät vedetään yhteen. Arpihan tuosta jää tilalle, mutta jos kuva on ns. hyvässä paikassa, arvesta tulee huomaamaton.

Itse meinaan poistattaa leikkaamalla, ei kuulemma maksakaan kuin muutaman satasen :)
Joo, mitat olis 2,5x2,5cm ja olkavarressa sijaitsee. Arpi ei haittaa. Tehdäänkö leikkaus yksityisellä vai pääseekö kunnallisella puolella tämmösiin leikkauksiin?
Yksityisellä ainakin, mutta jossainpäin tehdään kuulemma myös ihan keskussairaaloissa. Kannattaa ensin soitella lähimpään sairaalaan ja kysyä sieltä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on pieni tatuointi (tulitikkuaskin kokoinen) niin kannattaa käydä leikkauksessa.
tatska siis leikataan pois, ja nahkan päät vedetään yhteen. Arpihan tuosta jää tilalle, mutta jos kuva on ns. hyvässä paikassa, arvesta tulee huomaamaton.

Itse meinaan poistattaa leikkaamalla, ei kuulemma maksakaan kuin muutaman satasen :)
Joo, mitat olis 2,5x2,5cm ja olkavarressa sijaitsee. Arpi ei haittaa. Tehdäänkö leikkaus yksityisellä vai pääseekö kunnallisella puolella tämmösiin leikkauksiin?
Yksityisellä ainakin, mutta jossainpäin tehdään kuulemma myös ihan keskussairaaloissa. Kannattaa ensin soitella lähimpään sairaalaan ja kysyä sieltä :)
Ok. Kiitos sinulle :flower: !
 
äippyli
laserilla olen käynyt neljä kertaa, on kuva vaalentunut, mutta ainakin vielä 4-6 kertaa varmaan pitää käydä, nyt ollut käynneissä tauko raskauden vuoksi. kämmenen kokoinen kuva, musta. hinta käynnillä 150e kerta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos on pieni tatuointi (tulitikkuaskin kokoinen) niin kannattaa käydä leikkauksessa.
tatska siis leikataan pois, ja nahkan päät vedetään yhteen. Arpihan tuosta jää tilalle, mutta jos kuva on ns. hyvässä paikassa, arvesta tulee huomaamaton.

Itse meinaan poistattaa leikkaamalla, ei kuulemma maksakaan kuin muutaman satasen :)
Joo, mitat olis 2,5x2,5cm ja olkavarressa sijaitsee. Arpi ei haittaa. Tehdäänkö leikkaus yksityisellä vai pääseekö kunnallisella puolella tämmösiin leikkauksiin?
Eikö peitetatuointi olisi helpompi ratkaisu?
 
tyhmä...
Onko kellään kokemuksia kerrottavana lisää laserhoidosta tai siis lähinnä omia kokemuksia käynnissä olevasta/valmiista projektista. Itsellä on kanssa suht iso tatuointi, jota pitäisi alkaa hoitamaan ja lähinnä mietin, että onko kelläkään mitään hyviä vinkkejä tai kannustavia mielipiteitä koko kuvan häviämiseksi..

Ps. kaikki mitäs otit jutut voi kyllä laittaa, mutta turhaan haaskaatte aikaanne..tiedän ihan hyvin ITSE ja ihan kun ette itse olisi tehneet virheitä..
 
Just me
Oletteko saaneet poistettua kuvianne jo? Menikö kukaan siihen leikkaukseen? Minulla olisi tämän raskauden jälkeen tarkoitus alkaa jotakin tuolle kuvalle tekemään, kun häiritsee NIIN PIRUSTI!
Kyllä sitä teininä tekee tyhmiä asioita.
Toisaalta, tuo on ollut tuossa jo sen verran kauan, että se alkaa jo olla "osa minua" mutta sitten kuitenkin haluan eroon, koska kuva ei ole todellakaan järkevimmästä päästä = ei siis perusperhonen, kukka tms mitä näkee kaikilla.
Ajattelin vielä viime talvena peitetatuointia, mutta toisaalta olisi kiva päästä kokonaan eroon tatskasta.
Aikaisemmin olen ottanut yhden hennan ja prkl, kumpa olisi tuokin ollut sellainen :DDD Jälkiviisautta.
 

Yhteistyössä