Hakutulokset

1. T

Heinäkuun hellemasut -15 *maaliskuussa*

StaRR, mulla oli varmasti tota samaa ihottumaa. Ihan verille tissit (varsinkin sivuilta) raavin, mahasta navan vierestä myös. Luulin myös sitä raskausihottumaksi, mutta lähti sitten kuitenkin kun maltoin olla raapimatta ja rasvasin bepanthenilla. Toivottavasti sulla ei ole sitä raskausihottumaa...
  2. T

staRR Mulla on itkupäivä jokapäivä. Jos en itke "loukkaantumista" miehelle, itken fb:ssä oleville eläinvideoille. Mies tossa joku aika tokas että "nää on johduttava hormoonesta, sä et ole oma ittes" :D Joten varmaan ihan normaalia hormoonien heitteyt rajustikkin.. :) Pari kertaa on tullu...
  3. T

Muikkelis! Maha alkaa olemaan tiellä työaskareissa. Masu tuppaa aina unohtumaan "tielle" :) Piikkikammoa ei ole! Synnytys on pyörinyt mielessä enemmän ja vähemmän. Yritän olla liikaa miettimättä asiaa, kun ei ikinä tiedä miten se tulee menemään. Pieniä suunnitteluja toki oon tehnyt...
  4. T

Heinäkuun Hellemasut-15 *Helmikuussa*

Hei, eilen oli siis se kauan jännitetty rakenneultra. Kaikki oli siellä missä pitikin :) Sukupuolesta aluksi sanottiin että "taitaa olla tyttö" kunnes ultraajatätsä peruikin puheensa asukin huonon asennon vuoksi.. Jompikumpi, kunhan on terve, ja siitä olen mahdottoman helpottunut ja...
  5. T

kukkuu taas pitkästä aikaa! Onnea kaikille ultra kuulumisista :) ja tsemppiä kaikille erillaisista vaivoista kärsineille! Äitiyispakkauksen aijon ottaa. Itselläni meni iskias niin pahaksi, että lääkäri määräsi viikon saikun. Kontrolli perjantaina. Liitoskipujakin on, mutta ei mitään...
  6. T

Heips, Neuvolalääkärissä ei sisätutkimusta enään tehty. Sanoi että on lopetettu.. en sitten tiedä että lopetettu vain hki:ssä, vai käytäntö ihan kaikkialla? Kohtua tunnusteli vatsan päältä ja sanoi sen hienosti kasvaneen :) Sykkeetkin oli normaalit (en nyt muista lukuja)! Joten kaikki hyvin...
  7. T

Heissan taas kaikille ja hyvää alkanutta helmikuuta! Tervetuloa uusille :) Minulla on tänään ensimmäinen neuvolalääkäri. mitä siellä tehdään, niin ei mitään hajua :D Energisyys on huomattavasti parempi kuin alussa. Inhottavat repäsykivut senkus voimistuvat, niin kuin viime yönä.. mutta...
  8. T

Heinäkuun Hellemasut-15 *Tammikuussa*

Vauvahaaveilija87, paljon jaksamisia ja onnea uuteen yritykseen :hug: Nyt alkoi minullakin pistävät pistokset alavatsan seuduille, onneksi ei kestä pitkiä aikoja kerrallaan! Pissalla ravaaminen senkus jatkuu. Työhousut alkaa puristamaan jo sen verran että pitää vaihtaa vielä isompiin :p...
  9. T

Hello! Ihana Minnimys kun teilläkin on "mölli" :D Uutena oireena on tullut äkillinen pyörrytys. Kaupan jonoissa ei pysty seisomaan montaa minuuttia kun tuntuu että taju lähtee. Kaikki arvot oli vielä viime viikolla kunnossa, mene ja tiedä :| Tavaroita tuntuu pursuavan jo ikkunoista ja...
  10. T

Heippa taas kaikille! En ole pitkään taas kirjoitellut, mut käynyt kuitenkin vilkuilemassa muiden kuulumisia :) Lilianille jaksamiset odotteluun :heart: Np-ultra oli pari päivää sitten ja kaikki näytti olevan masu asukilla hyvin! Ei vaan millään halunnut oikeaan asentoon mennä :) Kaikki...
  11. T

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Täällä ollaan vieläkin, vaikka en ole mitää tänne nyt kirjotellutkaan :) Eli eka neuvola oli viime viikolla. Päähän jäi.. ei mitään! niiin paljon tuli juttua! Siis millon piti mennä mihin verikokeisiin?? Mitkä virtsatestit viikolla mitä? no jaa, ehkä tämä tästä :) No, eilen oli vihdoin ja...
  12. T

Heinäkuun Hellemasut 2015

Oho, onpas tänne tullut paljon kirjotuksia :) Itseänikin alkoi mietityttää, että onkohan kaikki kunnossa.. Oireina ovat vielä iltaa kohden voimistuvat repäisykivut ja todella arat rinnat! Kokoajan kuitenkin pyörii mielessä "entäs jos, entäs jos", vaikeaa yrittää rentoutua ja nauttia hetkestä...
  13. T

Mariii, mun mies ei uskonut raskautta ennen kuin olin tehnyt digitestin. Sitä ennen tein joku viisi liuskatestiä joka päivä :D Silmät vaan rävähti auki "sä oot raskaana!.." Ja nyt kovasti puhuu jo pinnasängyistä ja varhaisultrasta :laugh: Yritän itsekin vähän toppuutella miestä ja puhua, että...
  14. T

An79, toivottavasti km epäilykset osottautuvat turhiksi! :hug: Itse olen niin uusi näillä palstoilla ja kun kyseessä on kuitenkin ensimmäinen raskaus, niin olen ihan pihalla kaikesta. Joten älkää välittäkö jos sekoilen omiani täällä :D olin lukevinani tuolla aikaisemmin että on mahdollista...
  15. T

Lumilin, se on oma arvio lasketusta, mutta uskon että ihan lähekkäin ollaan :) Ekan neuvola ajan sain vasta 9.12. Happyfeet, jaksamisia :heart: Turvotus vatsalla on pahentunut, vaikka näinkin alussa vasta mennään! Rintsikat ei mahdu enään pälle.. väsyttää.. itkettää.. joka yö olen herännyt...
  16. T

Heippa kaikille! Uskaltaudun varovaisesti joukkoon iloiseen.. Tein siis tänään monen David testin jälkeen digital testin, johon pärähti "raskaana 2-3". Nyt mieskin uskoi asian paremmin :D Olen lukenut keskustelujanne tässä jo tovin, ja nyt pääsen mukaan (toivottavasti pysynkin mukana)...

Yhteistyössä