Hakutulokset

  1. T

    Miten voi olla mahdollista

    sama täällä, en ole edes suihkuun vielä päässyt.
  2. T

    ulkomaalaisten vaimot hoi!

    pinoudun, Turkista mun mies. =)
  3. T

    Kolmas lapsi vai ei??

    Meille päätti vaan tulla toi kolmas, mutta on ollut ihanaa aikaa(nyt vuoden vanha). Ja nyt on osannut tän kolmannen kohdalla jotenkin eri tavalla nauttia äitiydestä, en osaa selittää sitä. =)
  4. T

    aamupalaksi 2 paula vanukasta

    voi ei, söin ne sitten vaikka laihdutus päällä, mutta kai sitä joskun täytyy nauttia. on meinaan niin tosi hyvää. Olen kyllä nyt saanutkin kivasti pois kun 2 ja puolessa kuukaudessa 15 kg =)
  5. T

    Millaisia ne laihdutuspillerit on??

    Minä olen pudottanut nyt kahdessa kuukaudessa 13 kg, katsomalla mitä syön ja liikkumalla enemmän. Pakko ollut jättää KAIKKI sokerit pois ja rasvoja vähentää tosi paljon. Ainoastaan käytän salatissa oliiviöljyä (syön pävittäin) ja iltaisin syön 15-20 pähkinää. Siinä mun rasvat. Kyllä on paino...
  6. T

    hinkuyskä

    \ kiitti sulle, meidän poika saa jo kohtauksen sormepäästä otettavasta näytteestä niin ajattelin että tuleeko tosta hinkuyskänäytteestä vaikeuksia :\|
  7. T

    hinkuyskä

    \ , toivottavasti nyt joku vastaa... :/
  8. T

    kuinka moni ei anna simaa

    en minäkään!
  9. T

    3 vuotiaalle korvakorut?

    Meillä laitetaan tänä kesänä kun tyttö täyttää 4 vuotta.
  10. T

    nörtit auttakaa!!

    \ tota ctrl ja h juttua en tiennytkään...
  11. T

    nörtit auttakaa!!

    Ja tiedoksi että en ole nörtti vaikka tuon tiesinkin :/
  12. T

    nörtit auttakaa!!

    \ no siellä ylhäällä lukee siirry, klikkaa siitä kerran ja siel tulee valikko ja valitse sieltä alimmaiselta sivuhistoria ja klikkaa ja siinä se sit onkin.
  13. T

    nörtit auttakaa!!

    \ Onko sulla selaimena mozilla vai explorer?
  14. T

    elatusmaksuista

    Olen otettu, jos löytyy äitejä, jotka käyttävät elatusmaksut lapsiinsa. Meillä mies maksaa kahdesta lapsesta elatusmaksuja suhteellisen "kovalla kädellä" ja tämän vuoksi hänellä ei edes aina ole rahaa mennä töihin ilman, että lainaa minulta. usi äiti käy uuden miehen, asuvat erillään, kanssa...
  15. T

    Lasten huostaanotot

    Minusta Suomessa monesti vieläkin lykätään turhan pitkään lasten huotaanottoa. Ja myös vanhempien oikeudet ovat joskus "liian hyvät". Vanhemmat voivat aiheuttaa lapselle elinikäistä vahinkoa, vaikka nähdään, etteivät ole kykeneväisiä huolehtimaan lapsesta. Tämä ei päde ainoastaan...
  16. T

    Öögailun ihanuus?

    Ei sytytä, ei sitten ollenkaan!!
  17. T

    Kun mielesi tekee seksiä...

    Rakas, mua panettaa, anna mulle munaa!
  18. T

    peppuseksistä..

    Tarpeeksi aikaa, liukastusvoidetta, esileikkejä ja kiihotusta niin kyllä se sujuu! Ei siis heti ensimmäisenä tungeta penistä pyllyyn vaan odotellaan rauhassa niin kauan että oot valmis ja haluat kokeilla - sillon se tuntuu naisestakin mielettömän hyvältä, usko pois! Itse eka kerralla olin...
  19. T

    Iloa iltaan

    Nuo ihanat pareille tarkoitetut seksielokuvat tuovat mukavia säväyksiä. On mukavaa oman kullan kanssa niitä katsella ja sitten itsekin leikkiiin ryhtyä. Tuolla http://www.toyheaven.fi oli aika paljon hyviä pareille tarkoitettuja elokuvia. Tuo Passion on oma suosikkini.

Yhteistyössä