peppuseksistä..

  • Viestiketjun aloittaja nyt kyllä harmailen
  • Ensimmäinen viesti
nyt kyllä harmailen
Mieheni on haaveillut ja uelmoinut peppuseksistä jo vaikka kuinka kauan. itseäni asia jotenkin etoo, mutta nyt tein päätöksen, että saakoot mies haluamansa.

Siis kysymys kuuluu, mitä tulisi ottaa huomioon? käykö kipeää? paljon liukastetta? Onko sotkuista? :ashamed: :/

Nolona kyselen...
 
Barbarella
Jos on ensimmäinen kerta peppuseksin suhteen niin ehkäpä lasi-pari vaikkapa viiniä rentouttaa paikkoja hiukan, koska jos jännität kovasti niin kyllä se silloin on paljon hankalampaa ja voi tehdä kipeääkin.
Mutta varmaan tärkeintä on hidas "lämmittely" ja tietty paljon liukastetta. Liukuvoide tai vaikka vaseliini toimii hyvin! Mutta itte olen joskus käyttänyt oliiviöjyäkin ja se oli aivan yhtä hyvä. Makunsa kullakin! Ainakin oma mieheni pitää kovasti kiihottavana sitä kun rasvaan tai voitelen hitailla liikkeillä peniksen varren ennen varsinaista "toimintaa" :D
Tokihan siitä jotain sotkua saattaa tulla, mutta se nyt ei maata kaada, mutta yleensä varmaan aika puhdasta touhua. Vessassa kannattaa käydä tietty ennen.
Mukavia hetkiä sinne! =)
 
Tarpeeksi aikaa, liukastusvoidetta, esileikkejä ja kiihotusta niin kyllä se sujuu! Ei siis heti ensimmäisenä tungeta penistä pyllyyn vaan odotellaan rauhassa niin kauan että oot valmis ja haluat kokeilla - sillon se tuntuu naisestakin mielettömän hyvältä, usko pois! Itse eka kerralla olin päällä, jolloin pystyin itse säätelemään vauhdin ja tahdin, jos tuntui kipeältä niin pidin taukoa ja sitten hetken kuluttua uudestaan, hitaasti jatkoin. Malttia, niin et säihkähdä ja mene aivan lukkoon, silloin tuo touhu ei kyllä taatusti onnistu - tai ei ainakaan tunnu naisesta kivalta.
 
tytsykkäNainen
...erittäin hitaasti.........hitaasti... alussa ..

se hitaaaaaaasti hivuttautuminen on mahtavaa mun mielestä!
siinä kiihottuu koko aika lisää..just se toooosi hidas eteneminen ..
melekin kuin hidastetussa filmissä...

siis alussa..

ja vasta kun alkaa luistaa.. vauhtia..lisätään..

 
Rapunalle
en mä oo ikinä kauheesti välittäny peppu seksitä mutta silleen kannattaa kokeilla et mies panee sua peppuun ja samalla dildolla toiseen, se meinaan tuntuu aivan mahtavalta! parempaa ku pelkkä peppuseksi.. en mä ainakaan pahemmin oo tarttenu liukastetta eikä oo ollu sotkusta! :wave:
 
peppumies
Hei,

tehkää näin. Alapesusuihkulla vettä anukseen ja sitten "ulostatte" kaikit pois. Toistakaa muutamia kertoja, kunnes kikkareita ei enää tule ja vesi on puhdasta. Vaatii ehkä hieman opettelua, mutta siitä se lähtee. Kun anus on huuhdeltu puhtaaksi, sujuu yhdyntä sotkuitta. Liukuvoidetta kannattaa käyttää sen verran, ett paikat on liukkaina. Mutta hyvät ihmiset, älkää käyttäkö mitään vaseliinia... jotain vesiliukoista käsivoidetta.. vaikka emännän käsirasvaa... tai sitten Glidiä. Eikä sitten muuta kun kokeilemaan ja nautiskelemaan :p
 
täällä tänään
Ei satu ekakerralla niin paljon kun "treenaatte" sitä kakkosta, vaikkapa sormella ennen varsinaista sessiota, tai esileikin yhteydessä. Tietty pieni dildokin käy, jos on. Menee paljon helpommin sisään.
Ja se tuntuu hyvälle, oikeesti. Vaikka ens ajatus onki ollu etova. Kokeile ihmeessä, äläkä jätä sitä siihen ekakertaan, vaikka se oliski vähän kehno alku. Ei ne mitkää ekatkerrat niin maatajärisyttäviä oo muutenkaan ;)
 

Yhteistyössä