Öögailun ihanuus?

  • Viestiketjun aloittaja Dude-76
  • Ensimmäinen viesti
Dude-76
Kuinka moni naisista täälä syttyy siitä että saat pelata silmäpeliä jonkun toisen miehen kanssa miehesi läsnäollessa?

Oon nimittäin huomannu, että jotkut naiset nauttii siitä asetelmasta että ne pelaa omaa peliään vaik oma miehensä on läsnä. Lie joku tuhmuuslisä siinä tms?
Miten on kaksplussalaisten laita?
B)
 
Nainen
Oma mies on niin vetävän näkönen, että nautin hänen katselemisestaan! =)

Mies tykkää, että mua katsotaan, mutta enpä tuijottele muita, kun hänen kanssaan kuljen.
 
Lucy
En vain pysty tiirailemaan muita miehiä,jos kultsini on lähelläni..

Silmilläni...voisin vaikka syödä elävältä ...

Myös minut voi vietellä katseella...mikäli olen vapaa antautumaan ;)
 
Onko sitä aina pakko
En minä ainakaan syty mistään silmäpelistä. Eikö sitä voi olla ihan kaveria miehellekin ilman seksilatausta?

Tuntuu jotenkin niin vaikealta kulkea jos lähtee miettimään mitähän tuon lahkeesta mahtais löytyä.

Hyvän näkösiä ihmisiä on maailma väärällään mutta vasta sitten kun saa tutustua paremmin voi miettiä miten tuon kanssa olis hyvä tutustua.

Miehiä voi pitää naiset ihan ystävänäkin. Monet hyvät naurut on päästelty porukalla. Ja SE tuntuu hyvältä. :/
 
Mua ei sytytä pelkkä komea ulkokuori, miehessä pitää olla jotain muutakin, ja seksistä nautin vasta kun olen kunnolla tutustunut mieheen. Eli ei kiihota komeiden urosten katselu SIINÄ mielessä. Totta kai hyvännäköisiä ihmisiä on kiva katsella, mutta ei ne mua sen enempää kiinnosta.
 

Yhteistyössä