Hakutulokset

  1. A

    kenellä vietetään ensi kuussa 1v synttäreitä?

    Sama täällä 24 päivä on pojan ekat synttäripippalot.
  2. A

    vieläkö teidän 5kk lapset syö öisin?

    En minä ole kokenut yösyöttöjä niin raskaaksi.. sitä vartenhan äitiyslomalla olen että huolehdin pojastani. Viime yö oli ensimmäinen kun poika ei syönyt yöllä kertaakaan. Vielä puolen vuoden iässä poika saatto syödä 4 krt. yössä. Siitä vähänaikaa eteenpäin niin 3 krt. Sit syönnit väheni karheen...
  3. A

    Mameja Jyväskylästä??

    Juu.. täällä olis kans yksi mamma Jyväskylästä. Mun poika on 8 kk ja asustellaan Holstissa. Minkä ikäinen muksu sulla on? Mulla myös mies paljon töissä.. rekkakuski kun on. Laitaha Y viestiä jos haluat jutustella lisää! Hmm.. pitäisköhan ottaa silmä käteen ja katsoa.. siis sulla on 3 kk tyttö.
  4. A

    Julia05

    :attn:
  5. A

    Julia05

    :attn:
  6. A

    Julia05

    Sun viestikansio on täynnä ja mun viestit ei tuu sulle perille. Toiv. luet tän täältä. T: Ansku
  7. A

    Heippa

    Akryylikynnet taitavat kestää vähän paremmin kolhuja, kun geelikynnet. Geelikynnet on muuten ehkä vähän joustavammat, mutta akryyli on hieman kestävämpää. Molemmat aineet lähentelee jokseenkin toisiaan, mutta akryyli- ja geelikynsien tekotapa on erilainen. Geelikynnessä geeli on valmiiksi...
  8. A

    Heippa

    Moikka! Itse teen rakennekynsiä, tosin akryylista, koska mielestäni ne ovat paremmat (tää on siis vaan minun oma mielipide. Toiset tykkää enemmän geeli ja toiset akryylikynsistä). Tuntuu vaan, että jos kynnet on tehny ammattilainen, nii niiden ei pitäis heti vaan irtoilla. Toki sekin vaikuttaa...
  9. A

    Teidän 6kk vauvat?

    Meidän poju oli 6kk neuvolassa 10,9 kg ja 71,8 cm pitkä. Iso ukkeli. Syntymämitat oli 3780g ja pituutta oli 51 cm.
  10. A

    milloin nan2?

    Niin, siinähän se kysymys tulikin.. milloin voi alkaa antamaan nan2? Miten se eroaa nan1:sestä ja oletteko huomanneet, että olisko se aiheuttanu lapselle jotain, esim. mahanväänteitä?
  11. A

    mitä tehdä

    Totta hitossa pitää ilmottaa lastensuojeluun, js äiti ei kehoituksista huolimatta muuta tapojaan. Ei pidä lapsi paran antaa kärsiä. Antaa lastensuojeluviranomaisten päättää ammattilaisina, että pystyykö äiti huolehtimaan lapsestaan lapsen tarpeiden mukaan ja turvallisessa ympäristössä. Mun...
  12. A

    luottamuspula-PAHASTI!! apua!?

    Vaikka miehesi olisi hyvä isä, mutta voiko sanoa "kamala" mies, vaikuttaa se siihen sinun tärkeimpään, lapseen. Jos sulla on aina paha mieli, niin se heijastuu halusi tai ei lapseen. Minun mielestäsi sinun itsesi on laitettava nyt asiat tärkeysjärjestykseen.. se pikkukultahan varmasti on...
  13. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihania nimiä ootte keksiny antaa... Meidän poika sai nimeksi Tino Matti Juhani. Matti Juhani tulee siitä, kun minun ja mieheni isien nimet ovat Matti Juhani. :wave:
  14. A

    Odottavia äitejä Jyväskylästä??

    Heippa! Täälläkin yks äiti Jyväskylästä. Mulla on 3 kuukautinen pikku poika. Kivahan sitä olis saada uusia tuttavuuksia =) . Me pojan kanssa ollaan aika paljon kahestaan ku mies tekkee pitkää päivää töissä (rekkakuski).
  15. A

    äidit-86

    Täällä olis äiti vm-86 ja Jyväskylästähän minä ja 3 kk poju ollaan. Olisko täällä muita Jyväskyläläisiä?? T: Ansku
  16. A

    Miten se mahtuu syntymään??

    Kyllä muakin vähän jännitti synnytys ja siinä synnytyksessä lähinnä juuri se ponnistusvaihe, kun lapsi tulee ulos. Sit kun vihdoin pääsi synnyttämään, niin salissa alkoi todella pelottamaan se kipu.. aattelin, että se on varmaan niin #&%?$!*ä, että mää en kestä sitä, mutta kun ponnistusvaihe...

Yhteistyössä