Hakutulokset

  1. L

    kuika pian synytyksen jälkeen kivaa

    Hei ihmiset, joilla on alapäätä leikelty ja omeltu reippaanlaisesti synnytyksessä. Kuinka pian seksi jälleen alkoi olla kivaa?
  2. L

    Arki eron jälkeen

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  3. L

    ARKI ERON JÄLKEEN

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  4. L

    ARKI ERON JÄLKEEN

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  5. L

    Arki eron jälkeen

    MILLAISTA ON ARKI LAPSIPERHEISSÄ ERON JÄLKEEN? Teen Turun yliopistossa väitöskirjatutkimusta eron jälkeisestä vanhemmuudesta. Etsin lapsiperheiden vanhempia, jotka ovat eronneet. Toivoisin Sinun kirjoittavan tarinan omasta erostasi ja eron jälkeisestä arjestasi. Miten eron jälkeisen arjen...
  6. L

    Kuinka usein

    harrastatte seksiä ja minkä ikäisiä olette????
  7. L

    kiva aihe

    Olen uusi täällä.... provo viestin (mä) lopuksi ehdotin jotain kivaa =) Eli itse aloitan: Miten joulu valmistelut? Meillä yritetään nauttia, ja toivotaan ensi jouluksi palleroa =)
  8. L

    Kuparikierukan vaikutusaika

    Kuparikierukan ehkäisytehon sanotaan kestävän viisi vuotta. Onko kenelläkään tietoa siitä, kuinka tarkka tuo viisi vuotta on? Kierukka on ollut nyt minulla juuri tuon 5 vuotta. Uusi maksaa paljon, enkä enää, nykyisenä Espoolaisena, pääse Helsinkiin niihin opiskelijatilaisuuksiinkaan...
  9. L

    Paljon teillä menee sähköön kk?

    paljonko teillä menee sähkölämmitteisen asunnon/talon sähköön kuussa? kohta valmistuu talo, 150neliöö. pieni takka on lisäksi. kaukolämpökodista siirryttään niin ei oikein käsitystä :)
  10. L

    mikä hiivatti tällästä aiheuttaa...???

    ois vähän niinkun hiivan oireet kutinaa ja punotusta mut ei kokkareista vuotoa...alapää ihan turvonnut reiän ympäriltä...mikä h.....i aiheuttaa tällästä??ei oo kipee mut tosi ikävän tuntunen!osaisko joku auttaa???
  11. L

    Tyytyväinen yh, joka ei mangu exältä lisää rahaa!

    Viimeisimmät keskustelut saivat avaamaan uuden aiheen. Siis kaikki yh:t eivät todellakaan kinua ja kadehdi lapsen isän rahoja!!! Me saamme pojan kanssa isältä minimielatusmaksun, joka on minusta aivan riittävä. Vanhempainrahaa saan verojen jälkeen noin 1000 euroa ja siihen sitten...
  12. L

    tapero ja 14tuntia autossa

    Hei! Ajattelimme lähteä lappiin , niin että lapsi nukkuisi autossa koko matkan. Onko kellään kokemuksia ja mitä tuumatte? Voinko tosiaan antaa lapsen nukkua koko matkan jos vaan nukkuu.
  13. L

    Töihinko? Mitä hoitopaikka maksaa?

    Pitäis mietteiä mennäkö jo takaisin töihin. Kertokaatte mitä hoitopaikka maksaa pk-seudulla 2 v lapselle? Että kuinka kallista on? Täytyy laskea että kannattaako mennä töihin. Käteen (Palkka) jäävästä summasta kun vähentää tuon kodinhoitotuen ja sitten mahdollisen hoitomaskun päiväkodissa niin...
  14. L

    Mustelmia herkästi!

    Hei! Minulla on nyt ehkä viikon ajan ruvennut ilmaantumaan jalkoihin mustelmia "aivan itsestään", en siis ole kolhinut jalkoja tms. Mustelmat ovat pieniä, ehkä sormenpään kokoisia ja niitä voi olla useampi rykelmässä. Mistä tämmöinen voi johtua? Onko jollain ollut samaa? Pitäisikö mennä...
  15. L

    Voisiko olla mahdollista?

    Heipä hei kaikille! Olen 40 vastikään täyttänyt kolmen lapsen äiti, nuorinkin on jo 14-vuotias. Sterilisaatio tehtiin jo 10 vuotta sitten. Kuukautiseni ovat aina olleen säännölliset ja kaikin puolin normaalit. Nyt kuitenkin ne ovat jo viisi (!) päivää myöhässä. Kai on olemassa jokin häviävän...
  16. L

    Miksi ei rokottaa lastaan?

    Mulla on kahden kuukauden ikäinen tyttö ja mietin rokotuksien haittoja ja hyötyjä. Onko täällä rokotuksista kieltäytyjiä? Miksi olette kieltäytyneet? Mitkä perusteet?

Yhteistyössä