Hakutulokset

  1. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Juhannusyön ihme syntyi täälläkin 20.6. Klo 11.26, poika, viikot 38+4 paino 2890, pituus 50 cm Eli aika hoikka poika Synnytys aikamoinen, raju kokemus, se siitä toivomastani luonnollisesta synnytyksestä. Käynnistyksen alottamisesta 2 vrk ja lapsi oli ulkona. Supistusten alkamisesta viimeseen...
  2. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kiitos tsempityksistä, luulen että sieltä joku supistelija vielä kiilaa mun ohi, kun täällä on balonki kohta vaikuttanu 12 h enkä vieläkään osaa sanoa onko edes supistellu.(n) Jotain kipuja on ollu välillä mutta lievää. Huomenna jatkuu hormonien kera tää homma. Kaveri neuvo pari synnytystä...
  3. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Mun piti olla viimeinen synnyttäjä, mutta täällä ollaan osastolla balonki jossain tuolla uumenissa! Luulin tulevani vaan tarkastukseen ja lähteväni juhannuksen viettoon, mutta olikin sappiarvot lääkkeistä huolimatta nousseet ja katsottiin parhaimmaksi käynnistää. Lähtötilanne aika epäkypsä...
  4. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Kiitos sympatioista mun päivän episodia kohtaan. Jotenkin sen johdosta rupesin myös miettimään, että mitähän kaikkea kommentointia sitä tulee ihmisiltä tässä kunhan se lapsi sitten saapuu. Pääasiassa ihmiset kyllä on ystävällisiä ja kiinnostuneita, esim tuolla kun koiran kanssa lenkkeilee, niin...
  5. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnittelut Malsalle vauvansaaneista uusimpana ja sitä ennen ainakin Sylille ja Bellalle ja Pupumamalle ja ja!!:D Kiva lukea noita teidän synnytyskertomuksia kyllä! Ja teidän jo vauvautuneitten tarinointeja ja kokemuksia myös! Bella85 jos vauvaltasi maltat kommentoida, niin missä vaiheessa...
  6. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Onnittelut kaikille vauvautuneille, varsinkin Lauwralle, joka niin pitkään kärvisteli. Jännityksellä odottelen milloin pupumaman kuulumisia tulee. Viidettä päivää kärsin hirvittävästä flunssasta, että se näistä kauniista päivistä, kun kuvittelin istuskelevani kahviloissa ja sisustelevani...
  7. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **MEIDÄN KESÄKUU**

    Pitkästä aikaa näpytän tänne ja onnittelen samalla isoa kasaa jo pienen saaneita! :flower:Ja tsempit ekoille kesäkuisille, ehkä jo ensi yönä alkaa tapahtua... Tosi kiva on ollut lukea täällä näitä vauvajuttujakin, oppii ekakertalainenkin ehkä jotain. :) Vaikka olenkin ollut huono osallistuja...
  8. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Kiitos Neiti Sievänen TENS-vinkistä! Enpä ole oikeastaan saanut mitään ohjeita siihen, kun saan sen laitteen vasta pari vkoa ennen laskettua aikaa. Kiva kuulla että se on auttanut. En oikein pysty vielä hahmottaan, että mistä siinä oikeestaan on kyse. :D Ja toivottavasti Ruulla ja lapsosella...
  9. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

    Hyvää toukokuuta kaikille! Ja kiitos Kuusama tästäkin pinosta. Olen käynyt seurailemassa teidän kuulumisia ja ruvennut jännittämään, että kenellä aika tulee ekaks. Voi Ruu, uskomaton tunne varmasti kun se lapsi sieltä tulee! Eihän sen pitänyt olla vielä ainakaan kenenkää kesäkuisen, mutta...
  10. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Paljon keskustelua täällä, mitähän mun piti kommentoida... Ihastelin tuota Vaavisänkyä kans, että kuinka kätevä ja kävikin ilmi, että saadaan semmoinen lainaan sukulaisilta. Se on kiertänyt 70-luvulta asti serkuilla + ties kellä, mutta ilmeisesti hyvin kestäny. :) Meilläkin on koira, joten...
  11. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Kiitos Tähkä81, en tiennytkään tätä Brio-Britax-yhdistymistä. Noh, ehkä kuitenkin jään odottelemaan tyyliin toukokuulle, jos ei siihen mennessä supertarjousta (tai hyviä käytettyjä) tule eteen. Kiitos hiivisvinkeistä, pikkareitta oon ollu öisin kyllä. Hameella ja kommandona vois toimia vähän...
  12. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

    Huomenta vaan ja kiitos tästä maaliskuun listasta. Mulle voisi päivittää, että POIKA TULOSSA en tainnut älytä sitä aiemmin laittaa. Kiitos vaan. Tähkä81, saanko udella paljonko maksoitte Brio Smileista? Itsellä sama mietinnässä ja olen aivan liikaa aikaa viettänyt katsellen vaunuja...
  13. I

    Inseminaatio 2015

    No Suvipilvi, kyllä tunnustan, että pientä hätäilyä iän kanssa on ollut välillä. Mutta oma ystäväpiiri ja elinpiiri on vähän semmonen, että lapsia on lähdetty tekemään kolmenkympin huitteilla ja ehkä tilitin asiasta lähinnä niiden lapsettomien ystävieni kanssa, niin tottahan siellä oltiin sitä...
  14. I

    Inseminaatio 2015

    Hei kanssasisaret, älkää toivoanne menettäkö. Tulin kurkkaamaan tänne vanhaan ryhmään pitkästä aikaa. Meillä siis selittämätön lapsettomuus (tosin miehellä vähänlaisemmin siittiöitä ja mulla lyhyt luteaalivaihe, vaikka lääkärissä sanoivat monesti, ettei vaikuta). Meille tehtiin kaksi inssiä...
  15. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Perhevalmennuksesta vielä. Koen tarpeellisiksi ja mielenkiintoisiksi. Eilen mm. näyttivät videon imetyksestä ja varsinkin miehelle, kun on niin vieras asia, niin toi lapsihomman taas vähän konkreettisemmaksi. Ja näki alueen muita ensiodottajia. Täällä valmennuskertoja on muutama nyt ennen...
  16. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Tosi kiva kuulla noin monelta näitä äitiysvapaa-ajatuksia. Todellakin, kukin tekee kuinka parhaaksi näkee ja hetki kerrallansa, kun ei tiedä kuitenkaan, mitä elämä tuo. Avoimin mielin siis, mutta kiva kun täällä on monenlaista porukkaa. Ja niinkun toinen yrittäjä Ruu79 siellä mietti tekevänsä...
  17. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Täällä yksi "seesteinen", joka odottaa vielä rakenneultraa. Se on huomenna! Tänään poksahti puoliväli, aikamoista. :) Alkaa tottua näin ensikertalainenkin, että kolotuksia ja tuntemuksia on millon missäkin ja kuuluvat asiaan. Tänään oli niin kaunis ja ihana ja onnellinen päivä, (olen pitänyt...
  18. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Helmikuu**

    Tänään oli neuvolalääkäri ja olikin paljon valittamista siellä, kun oli niin kurja olo. Eilen äityi alaselkäsärky pahaks, nukuin tosi huonosti ja päätä alkoi särkeä. Pelkäsin, että tulee samanlainen oksentelumigreeni, kun on ollu 4 kertaa nyt raskauden aikana. Lääkäri oli ihan mukava ja...
  19. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Tammikuu**

    Heip kaikki! Jos vielä otatte, niin tulisin mukaan ryhmään. Olen seurannut teitä jonkin verran raskauden alusta asti, eli lokakuulta. Nyt sit ajattelin osallistua. Vertaistukeen on ehkä tarvis, kun ystäväpiirissä ei ole niin montaa lapsellista ja tämä on meidän eka. Kaikki on uutta. Melkein...
  20. I

    Kesäkuun kullanmurut 2015 **Lokakuu**

    Moi, kaikille! Olen seuraillut tätä listaa jo viikon verran. 21.10. testasin digillä, raskaana 2-3. Huikeeta! Nyt kun huomasin listoilla Ellie88:n, niin oli pakko liittyä mukaan. Niin samantyyppinen tarina meillä. Meillä 2,5 puotta yritystä takana, ensimmäinen lapsi kyseessä. Viime...

Yhteistyössä