Hakutulokset

1. K

Yhä useampi ei halua minkäänlaista parisuhdetta

Ja jos ei halua niin ei tarvitse myöskään maksaa ? Onneksi äidin elatusvastuu lapsesta päättyy heti kun laps on putkaistu pihalle :D :D :D Ai niin, naisethan niitä lapsia halusivat, miesparat on kaikki huijattu siihen hommaan :O
  2. K

Eli naisen olisi pakko jäädä paskaan suhteeseen miehen elätiksi jos eron tullessa mies pääsisi elatusvastuusta kokonaan? Se olisi reilua?
  3. K

The ketju

Good morning ;) Näköjään aika ajoin tulee vilkaistua mitä tänne kuuluu :D Ja Hyväähän tänne suurinpiirtein taitaa kuulua - Tissit ovat edelleen esillä :P
  4. K

Ketä edes kiinnostaa tekohymy naamalla väkinäisesti naisia "naurattava" mies. .? Tässä ei ole mitään naisen ymmärrysongelmaa miesten vaikeudesta saada potentiaalista seuraa. Ihan sama ongelma se on naisilla. .
  5. K

Ahh,

Uuu...aaa...hmmmmm.... :P
  6. K

Long time, no see

Bon voyage Morrigan! Itsekin aina välillä piipahtelen täällä ;)
  7. K

Kuinka pian eron jälkeen olette löytäneet uuden kumppanin?

Mä olen tuollainen " ei liian aikuiseksi kasvanut lettipää" :D Ja alkuperäiseen kysymykseen: tarkoitus olisi hetki olla ihan yksin ellei tässä nyt joku ihanuus astele eteen. .
  8. K

Tukholmaan

Njää...ei me sellaisiin :saint:
  9. K

Tukholmaan

Kiitoksia vinkeistä, saadaan mukava päivä aikaiseksi :) Saakohan ruotsin lippuja (sellainen varrellinen käsimalli) "jokapaikasta" ?
  10. K

Tukholmaan

Miten itse liikut reissuissa? Mun mielestä kaupunkia näkee juuri parhaiten jalkautumalla ja "eksymällä" nähtävyyksien varrelle sattumalta =) Lapsetkin sanoivat että sellainen viiden tunnin reippailu kuulostaa hyvältä :whistle:
  11. K

Tukholmaan

Kyllä palsta tietää :O:D Tuo on just meitä varten :D
  12. K

Tukholmaan

Miltä tällainen päiväretki Tukholmassa kuulostaa? Gustaf Adolfs Torg - Hamngatan (siellä ainakin iso? lelukauppa) - puiston laitaa pitkin vanhaan kaupunkii - Kuninkaanlinna - Tuomiokirkko. Sitten Vanhassa kaupungissa syömistä (tai ostetaan aiemmin) rannalla/ puistossa ja siitä takaisin...
  13. K

Mies ulkomaille töihin-minä työttömänä lapsen kanssa kotona?

Menettekö eu- maahan vai muualle? Esim. Jenkkeihin ja ausseihin taitaa olla ihan turha pyrkiä ellei pysty elättämään itseään ja perhettään omillaan.
  14. K

Töihin uuteen seelantiin

Millä viisumilla menet, kauan saa olla maassa ja menikö pitkään viisumin saamisessa? Lähteekö perhettä mukaan?
  15. K

Orlando

Orlando on Floridassa :D
  16. K

Orlando

Tästä olikin apua :D
  17. K

Orlando

Olisko tälleen illalla vilkkaampaa?
  18. K

Mun pitäis saada exän OIKEAT tulot tietooni, MITEN?

Ikivanha väittelyn aihe :popcorn: Ainahan niitä riittää, ketkä kuvittelevat äidin matkustelevan kreikan rannoille (ilman lasta) elareilla ja isäparka kituuttaa yksin yksiössä (edes lapsia saa tavata) :whistle:
  19. K

Mun pitäis saada exän OIKEAT tulot tietooni, MITEN?

Hmm..Yhtä paljon se lapsi on isänkin vastuulla. Miksi äidin pitäisi yksin maksaa kaikki, myös se mahdollinen isompi asunto (+vesi, ruuat, yms...) harrastukset, jne. ? Niitä vartenhan elatusmaksut ovat, lapsesta koituvia kuluja varten..
  20. K

Ekaa kertaa Lidliin

Paistopisteeltä katsoisin eväsjuttuja, tuoreita croissantteja, tms.

Yhteistyössä