Ero
Mikä on sopiva aika "päästä yli" erosta? Onko uusi suhde kestänyt, jos se on alkanut pian eron jälkeen? Vai onko se vain laastarisuhde?
Vapaudutko jo pian?Aika pian :saint:
Eli kun ero ja asia on itselle selva, osuu joku kohdalle tai sitten ei.
Tuskinpa vain. Juuri menin naimisiin. :saint:Vapaudutko jo pian?
Ja kuvittelet että toi on normaalia? Toi kuulostaa lähinnä maaniselta. Et taida osata olla yksin lainkaan. Sit kun joskus vanhempana jäät ilman puolisoa ja uutta ei noin vaan löydykään, niin siinä on aika paljo itsetutkiskelua edessä, ethän sä edes tunne itseäsi kun hyppäät aina suhteesta toiseen.Alkuperäinen kirjoittaja ikinä sinkkkuna;30316453:Pisin aika sinkkuna 1 viikko. 2 kertaa ollut naimisissa (kummastakin avioliitosta 1 lapsi), neljättä kertaa nyt vakavassa suhteessa. Yleensä on mennyt niin, että suhteesta suoraan uuteen, mutta tän viimeisen kohdalla ehdin olla viikon sinkkuna. Eli maanantaina ukko kävi hakemassa kamat, seuraavana maanantaina tapasin nykyisen. Nyt on ensimmäistä kertaa elämässäni sellainen fiilis, että jos oisin tavannut tämän nykyisen jo teininä, niin ei olisi koskaan tarvinnut kertaakaan erota. Täydellisempää kumppania mulle ei varmaankaan löydy.
Mitä välii? Elämä on nyt eikä turhaan anneta pillun kuivua varvien välissä.Ja kuvittelet että toi on normaalia? Toi kuulostaa lähinnä maaniselta. Et taida osata olla yksin lainkaan. Sit kun joskus vanhempana jäät ilman puolisoa ja uutta ei noin vaan löydykään, niin siinä on aika paljo itsetutkiskelua edessä, ethän sä edes tunne itseäsi kun hyppäät aina suhteesta toiseen.
Ja minä kun kuvittelin olleeni (liian) nopea, kun Nyxän tapasin 10kk eron jälkeen (tokihan sitä eroa oli mielessään tehnyt varmaan jo pari vuotta, mut virallisen eron!).Alkuperäinen kirjoittaja ikinä sinkkkuna;30316453:Pisin aika sinkkuna 1 viikko. 2 kertaa ollut naimisissa (kummastakin avioliitosta 1 lapsi), neljättä kertaa nyt vakavassa suhteessa. Yleensä on mennyt niin, että suhteesta suoraan uuteen, mutta tän viimeisen kohdalla ehdin olla viikon sinkkuna. Eli maanantaina ukko kävi hakemassa kamat, seuraavana maanantaina tapasin nykyisen. Nyt on ensimmäistä kertaa elämässäni sellainen fiilis, että jos oisin tavannut tämän nykyisen jo teininä, niin ei olisi koskaan tarvinnut kertaakaan erota. Täydellisempää kumppania mulle ei varmaankaan löydy.
En kuvittele. En itse asiassa kuvittele minkään olevan normaalia. En mun elämän enkä sun elämän. Kuvitteletko itse eläväsi normaalia elämää? Mikä on normaali elämä, kun meitä on tällä maapallolla lähes seitsemän miljardia yksilöä, elääkö kukaan meistä normaalia elämää?Ja kuvittelet että toi on normaalia? Toi kuulostaa lähinnä maaniselta. Et taida osata olla yksin lainkaan. Sit kun joskus vanhempana jäät ilman puolisoa ja uutta ei noin vaan löydykään, niin siinä on aika paljo itsetutkiskelua edessä, ethän sä edes tunne itseäsi kun hyppäät aina suhteesta toiseen.