Hakutulokset

1. K

minkälaisia säilytysjärjestelmiä laittaisit huoneisiin,joissa ei ole minkäännäköistä kaappia,eikä talossa vaastehuonetta

Saako muuuten mistään sellaista kaappia joka ei ole 50-60cm syvä...Mä haluaisin max 40cm syvät kaapit. Kun säilytys,- ja huonetilaa on vähän, niin kannattanee hyödyntää kaapistot kattoon saakka, niin sinne ylös saa laitettua kaikki harvemmin tarvittavat. Ikeassa kyllä on loistavia tilaihmeitä...
  2. K

Orlando

Eikö yhtään matkailijaa ole linjoilla..?
  3. K

Orlando

Matka jenkkilään alkuvuodesta, äiti ja teini :D Hyviä vinkkejä matkalle? Olen tutustunut kohteeseen, lentokenttiin, yms. ja jutellut parin siellä olleen kaverin kanssa, mutta jotain muuta vielä? Miten hyvä siellä liikennekulttuuri siellä on? ilmeisesti jalankulkija saa odotella että pääsee...
  4. K

Miksi suurinosa miehistä on niin helvetin epäsiistejä?

Eikun juuri toisinpäin, en halua että kotona näyttää samalta kuin arvauskeskuksessa (eli kusta pöntön reunoilla, nuhruiset penkit ja vittuuntuneet ihmiset).
  5. K

Kuka kehtaa väittää, että ei ole varaa ostaa omistuasuntoa, vaan pitää asua vuokralla?

Hmm..hiukkasen on raivostuttavaa tällainen, että esitetään joku asia totena mutta mitään näyttöä ei ole asiasta. Tuolta kun katsoo, niin ole paljoa sadan tonnin perheasuntoja (4-5h), sehän on niin suhteellista mikä on perheasunto... Asuntojen.hintatiedot.fi
  6. K

Kuka kehtaa väittää, että ei ole varaa ostaa omistuasuntoa, vaan pitää asua vuokralla?

Aivan.. Minä tyhmä luulin että myyntihinta on jollain tapaa suuntaa antava, mutta siinä onkin sellainen 200tuhatta ilmaa :xmas:
  7. K

Olisiko mahdollista näyttää vaikka etuovi.com sivulta se perheasunto? Meinaan olen viimeiset kuusi vuotta katsellut hintoja, enkä tuollaista ole vielä nähnyt.
  8. K

Voi että miten mua nauratti laudat rannalla!

Vuoksesi sun :heart: Juu, tottakai pidän hauskaa (ja hauskuutan ap:n kaltaisia ihmettelijöitä :wave: ) :D

Yhteistyössä