Miksi suurinosa miehistä on niin helvetin epäsiistejä?

• Viestiketjun aloittaja "JoJo"
  • Ensimmäinen viesti
..aha......
Mun mieheni siivoaa useasti. Tänäänkin imuroi,sitten pesee vessan ja saunan pesi kokonaan perjantaina. Eikä sitä tarvitse käskeä erikseen siivoamaan,älyää itse milloin on siivouksen tarvetta.

mies*
Mitä ihmeen haittaa siitä on, jos vaikka lattialla on muutama pölypallo (ja hyllyn ja sängyn takana jokunen enemmän), keittiön pöydällä ja lattialla tahroja ja lavuaarissa ja vessanpöntössä viiruja?

Koti on paikka missä otetaan rennosti, eikä stressata turhan siisteyden takia. Sitä paitsi vastustuskyky pysyy parempana ja allergiat poissa, kun joka paikassa ei ole ultrahygieenistä.

Ihmistä ei ole luotu elämään missään leikkaussalisiisteydessä antibakteerinen pesuainepullo kainalossa vaan enemmänkin jonkun vuohen kyljessä maapohjaisessa majassa.

mies1harm.
Lika muistuttaa "eläimyydestä" ja sellaiset kuviot ovat torjuttavia asioita. Viktoriaanisuus elää :) Ei taida tätäkään olla joka maassa.

Samahan on se että nainen inhoaa esimerkiksi äänentoistolaitteita koska "ei sovi sisustukseen". Opittuja suomalaisia juttuja, joihin ei saisi silti hirttäytyä.

ikiuni
Mitä ihmeen haittaa siitä on, jos vaikka lattialla on muutama pölypallo (ja hyllyn ja sängyn takana jokunen enemmän), keittiön pöydällä ja lattialla tahroja ja lavuaarissa ja vessanpöntössä viiruja?

Koti on paikka missä otetaan rennosti, eikä stressata turhan siisteyden takia. Sitä paitsi vastustuskyky pysyy parempana ja allergiat poissa, kun joka paikassa ei ole ultrahygieenistä.

Ihmistä ei ole luotu elämään missään leikkaussalisiisteydessä antibakteerinen pesuainepullo kainalossa vaan enemmänkin jonkun vuohen kyljessä maapohjaisessa majassa.
Ei auttanut normaali puhtaus mun perheessä. Kaikki olemme allergisia. Pölypallerot eivät ole kiva asia allergiselle. Normaali puhtaustaso pitää olla.

Minun mieheni on siistimpi kuin minä, siivoaa päivittäin. Itseäni ei haittaa epäjärjestys tai pari kahvikuppia pöydällä, mutta mies pitää kaiken ojnnuksessa. Tunnen kyllä sitten niitä sotkupettereitäkin, mutta myös meistä naisista niitä löytyy ihan yhtä paljon.

Yhteistyössä