Hakutulokset

  1. N

    Ihmettelyä

    Huomasin ettei mulla oo ollut rinnat kipeänä ennen menkkoja keskenmenon jälkeen. Ennen keskenmenoa mulla tuli aina viikkoa ennen menkkoja rinnat kipeäksi ja vatsan turvotus mutta nyt ei oo ollut nuita ollenkaan. Onko teillä muille käynyt näin keskenmenon jälkeen?
  2. N

    ovis ohi mutta vatsakivut jatkuvat

    En tiedä onko täällä ollut joskus samanlainen kysymys....mut nyt on pakko kysyä. Mulla oli ovis tuntemuksia 15, 16.ja 17.päivä ja nämä vatsakivut jatkuvat vieläkin. Vatsakivut ovat tietenkin lievempiä mutta mulla ei oo koskaan ollu tällaista. Kertokaa mitä tä voi olla? Jäiköhän ovis päälle :D...
  3. N

    keskenmenon jälkeen raskaaksi

    Hei. Onko kukaan tullut heti keskenmenon jälkeen raskaaksi? Ja jos on niin onko raskausoireet olleet tässä toisessa raskaudessa erilaiset? Koin itse keskenmenon 4 viikkoa sitten joten ekoja menkkoja täällä odotellaan mutta olin tuntevanani ovulaation keskenmenosta 14päivän kuluttua. Jos...
  4. N

    keskenmenon jälkeen raskaaksi

    Hei. En tiedä kuuluisko tää tuonne keskenmeno keskusteluihin....mutta onko kukaan tullut heti keskenmenon jälkeen raskaaksi? Ja jos on niin onko raskausoireet olleet tässä toisessa raskaudessa erilaiset? Koin itse keskenmenon 4 viikkoa sitten joten ekoja menkkoja täällä odotellaan mutta...

Yhteistyössä