keskenmenon jälkeen raskaaksi

Hei.

En tiedä kuuluisko tää tuonne keskenmeno keskusteluihin....mutta onko kukaan tullut heti keskenmenon jälkeen raskaaksi? Ja jos on niin onko raskausoireet olleet tässä toisessa raskaudessa erilaiset?

Koin itse keskenmenon 4 viikkoa sitten joten ekoja menkkoja täällä odotellaan mutta olin tuntevanani ovulaation keskenmenosta 14päivän kuluttua. Jos kuukautiskierto on pysynyt samana niin menkkojen pitäisi alkaa 4 tai 5 päivän päästä. Eilen alkoi aivan yhtäkkiä pahoinvointi, wc:ssä saan ravata koko ajan ja armoton väsymys iski eilen myös mutta rintojen arkuutta ei ole laisinkaan joka oli edellisessä kesken menneessä raskaudessa. Yksi lapsi mulla on jo ja siinäkin raskaudessa oli samat oireet ja rintojen arkuus alkoi vasta rv5+

Kiitän jo etukäteen jos joku viitsii vastata.
 
Kävin sitten otattamassa vielä hcg arvot uudestaan ku ku viikko sitten hcg arvo oli vielä 12. Eilen se oli enää vain 2 eli negatiivinen. Eli raskaana en ole. Eilen kuitenkin tuli taas ovulaatio joten paha olo ja väsymys on varmaankin siitä johtunut ja näistä kovista hormoonimuutoksista. Toisaalta oli kamalaa kuulla että se hcg oli vain enää 2 mutta pakko ajatella positiiviesti että jospa nyt tästä oviksesta tärppäis uudestaan. Ihmettelen vain miten voi olla 2 kertaa ovulaatio.

Mietin myös tuota kun katsoin hcg arvo taulukko ni siinä oli 1 viikko raskaana että se ois 0-5 eli tarkoittaakohan tuo 2 että se vasta kiinnittynyt tai että ovulaatio on tulossa? Hoitaja nimittäin höpötti jostain että se ois vähän koholla.
 

Yhteistyössä