Hakutulokset

  1. H

    Ystäviä

    Hei! Ystäviä Satakunnan alueelta kaipailee yksinäinen kotiäiti. Lapsia on 4. Iät 8-15-v välillä. Haen ystävää jonka kanssa voisi käydä shoppailemassa, kahvilla, leffassa, pitää muutenkin hauskaa jne. Olen naimisissa. Olen 44-v. Ystävän iällä ei ole väliä. Jos kiinnostaa niin laita...
  2. H

    Opiskelu

    Hei! Kertokaa mielipiteitänne siitä minkälaista oli opiskella Kokemäellä Puutarhuriksi tai jos olet aloittamassa opiskelun niin mitä oletat opiskelultasi. Itse aloitan nyt Puutarhurin opiskelun. Saa ottaa yhteyttäkin jos haluut yv kautta. :wave::attn:
  3. H

    Kirjekaveri

    Hei! Haen kirjekavereita 35-45 naisia. Voit olla Satakunnan alueelta tai kauempaa. Jos olet läheltä niin olisi kiva joskus tavata, käydä shoppailemassa, elokuvissa, kahvilla jne. Olen 43-v äiti ja naimisissa. Meillä on 4 lasta. Jos kiinnostaa niin laita osoitteesi sähköpostiini niin kirjoitan...
  4. H

    Kaveria

    Hei! Etsin kavereita facebookin ja meseen porilaisista äideistä. Olen 43-v äiti. Meillä on 4 lasta ja olen naimisisa. Aloitan opiskelun Kokemäellä. Olisi kiva jos itsekkin aloittaisit siellä opiskelun. Kaikki muutkin saavat kirjoitella. Facebookistä löydyn nimellä Heli Vainio o.s Vilppunen...
  5. H

    Nimiehdotuksia

    Haluaisin nimiehdotuksia meidän tulevalle perheenjäsenelle. Se on uros koiranpentu. Rotu on sileäkarvainen kettuterrieri. Koiran nimi pitää alkaa C-kirjaimella kun on paperit. Meillä on jo ennestään toinen koira ja sen nimi on Jeppe. Kiitän etukäteen nimiehdotuksista.
  6. H

    Astianpesukone

    Vihdoinkin meidän perheeseen saaiin ostettua astianpesukone. Nyt vaan pitää hakea se autolla ja laittaa paikoilleen. Ihanaa kun saa 6 hengen astiat koneeseen ettei tarvitse käsin pestä.
  7. H

    Ystäviä Satakunnasta

    Löytyisköhän täältä yksinäiselle kotiäidille shoppailu, kahvittelu, lenkki ja kyläilyyn ja pelkästään juttelu seuraa. Lisäksi olisi kivaa jos löytyisi lapsille leikkiseuraa. Meillä on lapsia 4 ja lemmikkeinä 2 koiraa. Asumme Porin keskustasta n.14 km pohjoiseen päin. Jos Kiinnostaan niin laita...
  8. H

    Onko palstalla ketää japanilaista

    Hei! Onko täällä palstalla ketää japanilaista ihmistä. Olen kiinnostunut japanilaisista vaatteista ja haluaisin niistä tietoa ja mistä niitä voisi tilata tai ostaa suoraan. Ota yhteyttä minuun mielellään pikaisesti. heli_vainio1@luukku.com
  9. H

    Ottaa päähän

    Ukko tuli eilen töistä ja joi pienen pullon jotain alkoholia ja meni ihan sekaisin. Hän suuttui kun siitä kun sanoin hänelle ettei saa heitellä koiranpentua. Oli sangyssämme. Ukko olisi halunut seksiä ja koira sattui olee vieressäni niin heitti sen niin että osui ensin sangyn rautoihin ja sit...
  10. H

    Auttakaa

    Onko kenelläkään nyt just kiinnostusta ottaa kissaa tai tietääkö kukaa et joku on hakkimassa kissaa. Meillä olisi kissa josta luovutaan. On vasta 1-v niin ei viittisi viedä lopetettavaksi. Luovutetaan pois koiran takia.
  11. H

    Apua!

    Voisiko joku auttaa. Sain vajaa 2 viikkoa sitten parkkisakot. Tänään olisin maksanut mutta kuinka ollakkaan lasku on hukkunut. Sakko tuli mun kaverin autolla. Tuskin tulee uutta laskua koska auto on eri henkilön nimellä. Mä en haluaisi että hänelle menee seuraava lasku. Help, Help
  12. H

    Mielipiteitä asiasta

    Hei! Haluaisin mielipiteitä tälläiseen asiaan kun tämä vaivaa mua. Eli poikani on nyt hoidossa ryhmäpäivähodossa. Hoitopaikka on omakotitalossa mutta on niin sanotusti päiväkodin alaisuudessa. Poikani on tykännyt olla siellä tähän asti mutta nyt ei tykkää olla niinä päivinä kun jää...
  13. H

    Japanilaisia juhlakimonoja

    Help! Voisko joku neuvoa mistä löytäisin sellaisia sivuja josta voisi tilata japanilaisa naisten kimonoja. Googlesta olen löytänyt joitain mutta ne kaikki sivut on ollut amerikkalaisia ja mulla ei englannintaito riitä sekä niihin tarvitaan maksuksi luottokortti jota en omista. Oisko kenelläkään...
  14. H

    Miehen esileikkipaikkoja

    Tykkääkö miehesi jos laitat sormesi hänen peräaukkoonsa ja vedät sitä siellä edes takaisin sekä samalla toisella sormella hierot munaa muualta. Mun mieheni pitää siitä kovasti ja yleensä saa välillä siitä jo sellaisen orgasmin että huutaa mutta ei kumminkaan päästä tulemaan ulos.
  15. H

    Ystäviä Porista ja lähialueilta.

    Hei! Haen ystäviä kenen kanssa käydä shoppailemassa, lenkkeilemässä, elokuvissa, teatterissä, kahvittelemassa ja yms. Olen tällä hetkellä kotosalla oleva äiti. 3 lasta on jo koulussa ja nuorin on hoidossa. Olisi kiva vaikka pelkästään jonkun kanssa päästä juttelemaan kun olen aamupäivät yksin...
  16. H

    Remontti

    Jippii meille tehdään syksyllä keittiöön täys remontti. Anoppipuoli ja appi kustantaa kaikki. On niin ihanat miehen äitipuoli ja isä.
  17. H

    Porista ystäviä

    Hei! Etsin ystäviä Porista ja lähiseuduilta. Olen 40-v äiti. 4 lasta ja mieskin löytyy. Olisi kiva käydä shoppailemassa, tutustumassa poriin, kahvittelemassa, elokuvissa, harrastamassa jotain ja lapsille leikkikavereita jne. Olemme muuttamassa Poriin 2 viikon päästä. Olisi kiva saada etukäteen...
  18. H

    Porista ystäviä

    Hei! Täällä kaipailee porilaisia ystäviä 40-v äiti. Perheeseeni kuuluu mies ja 4 lasta. Olemme muuttamassa Poriin vuoden vaihteessa ja olisi kiva etukäteen tutustua porilaisiin perheisiin. Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä. heli_vainio1@luukku.com :attn: :wave:
  19. H

    Porista ystäviä

    Hei! Haen ystäiä Porista. Olen perheeni kanssa muuttamassa sinne vuoden alusta ja olisi kiva tutustua etukäteen paikallisiin äiteihin ja lapsiin. Olen 40-v 4 lapsen äiti. Jos kiinnostaa niin laita viestiä. heli_vainio1@luukku.com
  20. H

    Vuokralle omakotitalo

    Hei! Olisko kenelläkään tuttua tai nähnyt ilmoituksia vuokrattavista omakotitaloista päijä-hämeen alueelta. Olen netissä käynyt sivuja läpi mutta ei ole löytynyt sopivaa. Olisi kiire saada asunto kun nykyisen vuokranatajan kanssa tuli riitaa. Saisi olla 4-5h+k+s. 100-150 neliöö. Viestiä voi...

Yhteistyössä