Opiskelu

Hei!
Kertokaa mielipiteitänne siitä minkälaista oli opiskella Kokemäellä Puutarhuriksi tai jos olet aloittamassa opiskelun niin mitä oletat opiskelultasi. Itse aloitan nyt Puutarhurin opiskelun. Saa ottaa yhteyttäkin jos haluut yv kautta.
:wave::attn:
 
....No, en opiskele puutarha-alaa, enkä koskaan mitä luultavammin aloittakaan, mutta sen verran sanon että puutarha-ala on aika huonosti palkattua ja kesäisin on töitä, mutta talvet saattaapi mennä kortistossa. Että kiinnostaisko, vaikka hoitoala? Siellä on aina töitä. Tietysti, jos puutarhuri on se unelma-ammatti niin sitten, mutta kaupan myyjänä tiedän, että kannattaa lukea, jos lukupäätä on. Kyllä ne tulotkin jotain merkkaa ;)
 
C-linja
Mie kanssa aloitan opinnot maanantaina puutarhuri opinnot. Sunnuntaina majoittaudun asuntolaan ja tutustun alueeseen.. Jännää nähdä, että millainen ryhmä meidän luokalle oikein muodostuu :
 
Aloittamassa
Hei! Löysin ketjun vasta nyt. Miten sinulla ap tuo koulu sujui? Olen itse aloittamassa sitä syksyllä, aikuiskoulutuspuolella. Tiedän että on raskasta ja huonosti palkattua, mutta näin viisikymppisenä palkka ei todellakaan ole pääasia. Odotan innolla koulun alkua!!
 

Yhteistyössä