Hakutulokset

  1. yyberpositiivinen

    PlussaPULASSA!

    Kiitos ja joo ehdottomasti jos raskaana olen (soitin ehkäisyneuvontaan että kaipaan apua tässä tilanteessa ja passitti minut nyt sitten verikokeisiin josta nähdään että mikä tilanne varmasti on) ja päätän pitää lapsen niin isä saa ja pitääkin olla lapsen elämässä. :)
  2. yyberpositiivinen

    PlussaPULASSA!

    Kiitos vastauksesta! ja siis olen aina ollut aborttia vastaan koska olen itse adoptiolapsi ja halunut aina omia lapsia... mutta tämä on kyllä viimeisin tilanne missä haluan plussan näkyvän testissä... mutta minä mietin ja pohdin asioita nyt. voihan se olla että tässä stressissä olen saanut jo...
  3. yyberpositiivinen

    PlussaPULASSA!

    Siis tuntuu vaan sille että haluamme eri asioita ja että mies rajoittaa minua liikaa... Olen vasta 21v ja olen ajatellut että ehkä en haluakkaan viellä sitä pikkuista punaista mökkiä ja perhe-elämää... että haluaisin mielummin levittää siipiäni mutta jos nyt olen raskaana niin asiathan menevät...
  4. yyberpositiivinen

    PlussaPULASSA!

    Muuta ei voi nyt sanoa kuin apua!! Olen seurustellut nyt likemmäs kolme vuotta ja olemme olleet kihloissa melkein vuoden. Lasta olemme yrittäneet samanverran mitä kihlaus on kestänyt mutta nyt on tullut muutos tunteisiin. Viime viikolla nimittäin myönsin itselleni että suhteemme on lopussa. Koko...
  5. yyberpositiivinen

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    no kun kuukautisten piti loppua tänään eivätkä ole alkanutkaan vielä ja mulla on alasekäkipuja ja alavatsa kramppeja/kipuja/pientä painetta
  6. yyberpositiivinen

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    näytti negaa... olen pettynyt... soitan huomenna terveysneuvontaan ja kysyn mitä pitää tehdä
  7. yyberpositiivinen

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    no tuossa kuvassa en nää mutta puhelimesta kun katson samaa kuvaa niin nään vähän (tai sitten kuvittelen) Joo itsekkään en pidä sitä terkkarille menoa kovin tarpeellisena paitsi jos menkkoja ei tuu ja testi on nega... olen nyt lähdössä kauppaan testiostoksille ;)
  8. yyberpositiivinen

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    testi oli "mama test" niminen. ostettu ulkomailta... omasta ja miehen mielestä siinä oli kaksi viivaa mutta olen vain niin vainoharhainen o_O mies ehdotti että jos haluan varmuuden niin kävisin neuvolassa/terveyskeskuksessa tekemässä testin uudelleen... olisikohan se kannnatavaa?
  9. yyberpositiivinen

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    Voihan rähmä.... nyt sitten pelottaa oikein olan takaa... nimittäin kuukautiset ovat myöhässä jo päivää vaille viikko:( parempaa kuvaa en kyllä saa... jos tota yhtään lähentää se menee liian epäselväksi
  10. yyberpositiivinen

    Mikä tulos!? Auttakaa...

    Tein tänään aamulla raskaustestin... mielestäni se on positiivinen mutta kun ei aikaisenpaa kokemusta ole niin jäi viellä mietityttämään. Osaisiko kukaan tulkita?? (en tiedä näkeekö kukaan mitään tosta epöselvyydestä mitään:whistle: )
  11. yyberpositiivinen

    raskaanako vai en?

    kiitos tiedosta!! :) mites kannattaisiko mun ostaa jokin kalliimpi ja kenties herkempi r-testi? kun viimeeksi käytin apteekin omaa testiä
  12. yyberpositiivinen

    raskaanako vai en?

    eli siis APUA! mulla on menkat noin viikon jo myöhässä ja raskauden oireita on ties vaikka mitä... pahoinvointia, mahakipuija, päänsärkyjä, rintojen arkuutta (joskin alkoi vasta tänään), rintoihin tullu sellasia valkosia näppylöitä, vähän hutera ja sairas olo... HUUH! ja päätimpä sitten tehdä...
  13. yyberpositiivinen

    Oireita näinneissä ja outo kuumotus

    mä tein tänään aamulla testin ja näytti negatiivista... menkat on nyt noin viikon myöhässä ja vähän ihmettelin että mites tämä nyt näin näyttää. no suihkussa käydessä huomasin rintojen kipeytyneen. toki aina menkojen aikana rintoja pikkusen arastelee mut nyt oli mukana myös kuumotusta... ja kun...
  14. yyberpositiivinen

    ¤ * ¤ Kesän 2014 plussahaaveilijat ¤ * ¤

    moi! ajattelin nyt osallistua tähän viestiketjuun kun itsekkin olen hyvin hartaasti toivomassa lasta... olen 19v ja ekaa lasta hankkimassa. toisin kun monet muut täällä niin en ole kovinkaan aktiivisesti lasta yrittänyt viellä. osin siksi kun lähiporukka sanoo että olisin vielä niin nuori...

Yhteistyössä