Mikä tulos!? Auttakaa...

testi2016.jpg Tein tänään aamulla raskaustestin... mielestäni se on positiivinen mutta kun ei aikaisenpaa kokemusta ole niin jäi viellä mietityttämään. Osaisiko kukaan tulkita?? (en tiedä näkeekö kukaan mitään tosta epöselvyydestä mitään:whistle: )
 
Minkä merkkinen testi? Näitkö itse siinä kaksi vierekkäistä viivaa? Googleta vaikka "pregcheck positive", niin näet miltä positiivinen tulos näyttää.

testi oli "mama test" niminen. ostettu ulkomailta... omasta ja miehen mielestä siinä oli kaksi viivaa mutta olen vain niin vainoharhainen o_O mies ehdotti että jos haluan varmuuden niin kävisin neuvolassa/terveyskeskuksessa tekemässä testin uudelleen... olisikohan se kannnatavaa?
 
Näetkö itse tuossa kuvassakin sen toisenkin viivan? Joskus jotkut sekoittavat viivoiksi "rajoja", jotka saattavat muodostua niiden "tarra"kohtien liitospaikkoihin. Ja ei sinun terkkariin tarvitse mennä, haet vain uuden testin! Clearbluen digi ei jätä ainakaan mitään arvailun varaan, jos menkatkin ovat jo myöhässä :)
 
no tuossa kuvassa en nää mutta puhelimesta kun katson samaa kuvaa niin nään vähän (tai sitten kuvittelen)
Joo itsekkään en pidä sitä terkkarille menoa kovin tarpeellisena paitsi jos menkkoja ei tuu ja testi on nega...
olen nyt lähdössä kauppaan testiostoksille ;)
 

Yhteistyössä