Hakutulokset

  1. M

    Toukokuiset 2024

    Ultrasta löyty pieni ujo piimä, jonka sydän sykki hienosti 🥰 Lähetätkö @Tiukuna mulle uuden kutsun 😊
  2. M

    Toukokuiset 2024

    HCG tänään 38400, noussu siis yli 6000mlU/ml, lupaavalta siis näyttää. Tänään illalla sit vielä ultra 🤞
  3. M

    Toukokuiset 2024

    Nyt aamulla oli tullu eilisen verikokeen tulos, HCG oli peräti melkein 32000, eli sen puoleen aika hyvältä näyttää :giggle:
  4. M

    Toukokuiset 2024

    Väli aika tietoja, ei oikeestaan enää edes tuhrua tule. Tänään meen verikokeisiin, mittaavat hcg:n, ja torstaina vielä uusiks. Neuvolasta soittavat perjantaina. Toki perjantaina me jo tiedetään varmaksi tilanne, kun torstaina on se uä yksityisellä. Mutta mähän nään sit ton hcg tuloksen ite oma...
  5. M

    Toukokuiset 2024

    Mä jo hätäsenä lähdin fb ryhmästä, ja en nyt vielä halua takas ennen ultraa. Tilanne tosiaan hyvin erikoinen. Tiistaina alko vv:n seassa olemaan vaaleanpunaista, sit keskiviikkona hetkellisesti tuli verta ihan siteeseen, ihsn siis 2 raidan verran, ei vaatinu edes siteen vaihtoa. Ja näytti että...
  6. M

    Toukokuiset 2024

    Kai mäkin täältä taustalta uskallaudun ilmottautumaan. Viikko sitten tein ekan haamun, ja se siitä kivasti lähti vahvistumaan ja torstaina digissä oli 2-3vk vaikka odotin että olis vasta 1-2vk. Todennäköisesti vielä teen testejä, niillä saa mielenrauhaa tässä vaiheessa. Eli menkoista mun...
  7. M

    Haaveena vauva 2024

    Vois uskoo että ei jää kemialliseks https://aijaa.com/C4qvwa 🥰 Ja nyt jo täyty hakee digikin https://aijaa.com/4JQ15r Kai sitä pikku hiljaa rupee uskomaan tän todeksi 😍 Mutta pakko nyt tääl kysellä, kun mulla tosiaan omasta edellisestä raskaudesta 11.vuotta ja esikoisesta peräti 20.vuotta...
  8. M

    Haaveena vauva 2024

    On ruvennu vähän vahvistumaan: https://aijaa.com/h0qhfL 🥰 Mut kovasti mahaa väliin nipistelee ja on paineen tunnetta, ja sit heti meinaa nousta pelko 😔 Enkä vielä oo uskaltanu liittyy toukokuisiin, enkä varmaan uskalla ennen turvallisia viikkoja.
  9. M

    Haaveena vauva 2024

    En oo mitään kirjotellu, ja tippunu listoiltakin. Mutta nyt oli pakko heti tulla tänne! Meil siis yritystä takana 1v 2kk, ja loppu kuusta ajat tutkimuksiin. Mutta äskön melko huvikseen tein testin, nyt siis DPO10...näättehän te saman kun minö https://aijaa.com/bfbn31 😍😍
  10. M

    Haaveena vauva 2024

    Palailin palstoille, olin loppuvuodesta tuol 23 palstalla. Mutta sit vaan jäin pois, kun tuntu että kaikki pyöri yrittämisen ympärillä ja loi stressiä. Mutta tuntuu että vertaistuki olisi paikallaan. Mulla on ennestään 4 lasta, joista nuorin jo marraskuussa 11.v. Miehellä ei ole omia, mutta...
  11. M

    Haaveena vauva 2023

    Mullekkin sais päivittää KP1 😏 Mulla kanssa ajatuksena, et nyt vähän muuta ajateltavaa ja en tikuttele ennen kun menkat kunnolla myöhässä.
  12. M

    Haaveena vauva 2023

    Ihanaa, onnea hirmuisesti ja kauheesti tarrasukkia ❤
  13. M

    Haaveena vauva 2023

    Mul nyt järestäin nois one stepin puikois, haamu ilmestyny kuivumisen jälkeen, onko teil millasia kokemuksia noista testeistä? Oireitakin olis. Mut nyt eilen ja tänään nippaillua, jotenkin en jaksa toivoo että kunnon plussaa tulis. Tiistaina pitäs alkaa uus kierto.
  14. M

    Haaveena vauva 2023

    Ja niin siis siitä syksysestä keskenmenosta, sain aamul testiin haamun mut yli innokkaana iltapäivällä tein cb:n aikasen digin, jossa sit oli jo "raskaana". Mä en kyl koskaan oo saanu näin aikasilla dpo mitään viivaa mihinkään 😁
  15. M

    Haaveena vauva 2023

    Nii ton siis tein n. 1h sitten, eikä oo vielä kuivunu...tarvii myöhemmin tihrustaa lisää sitä. Oireitahan mul on, mutta en jaksa niihin uskoa....on etova olo, rinnat kipeet, ja unet hukassa.
  16. M

    Haaveena vauva 2023

    Nääh, mul nyt ilmeisesti kuuluisa roskis haamu 😏 https://aijaa.com/lXAJz1 Tein siis ton eilen päivällä, ja en sit kattonu kun nopeesti testi ajan jälkeen, enkä nähny mielestäni mitään. Nyt sit aamul tein testin, mikä on ihan planko (ainakin vielä) 🤯 Miten onko kellään ollu et aamu pissasta ei...
  17. M

    Haaveena vauva 2023

    Onnea plussista!!! Meil mies ihan messissä kyllä tässä, ja muutenkin meillä on aktiivista. Toki nyt oviksen aikaa, iski jo pieni peli väsymys molemmilla, meni ehkä liikaa jo semmoseks suorittamiseks. Mä tääl piinailen, ja oon taustal enempi nyt ollu. Mä en jotenkin vaan jaksa uskoo että olis...
  18. M

    Haaveena vauva 2023

    Eilen ovis tikus kaks vahvaa viivaa ja hetki sen perään alko hirvee kipu, eli mut sais lisätä piina listalle, tänään siis dpo1 !
  19. M

    Haaveena vauva 2023

    Meil vastaava tilanne, et mul entuudestaan 4 lasta ja miehellä ei yhtään. Ja alunperin olin sitä mieltä että en enää myöskään enempää halua ja mies kyl olisi siihenkin ollu valmis. Mut sit kun mä rupesinkin puhuu yhteisestä niin kyl se innostus oli selkeetä jo siinä kohtaa. Ja viime syksynä kun...
  20. M

    Haaveena vauva 2023

    Ovis testi melkein plussaa, veikkaan että huomenna olis aika. Jännä kun ei oikeestaan oo ollu nyt mitään kipuja, ainoastaan talletellessa eilen tuntu kohdun pohjassa pientä kipua. Flon mukaan tosiaan ovis olis vasta pitäny lauantaina olla, ja omienkin laskujen mukaan olis osunu siihen., Mut...

Yhteistyössä