Hakutulokset

1. M

Haaveena vauva 2023

Joo mul siis nyt noit onestepin testei, ja koko ajan tullu haamulaisia. Nyt mua ärsyttää kun en samal tilannu niit clearbluen digejä, et olis voinu sellasel varmistaa. Ja ne on aika suolasen hintasia apteekissa, enkä tiedä jos tiistaina tilais kun tulee rahoja et kerkeekö tulee ens viikon aikana...
  2. M

Haaveena vauva 2023

Tämä olin minä :D
  3. M

Haaveena vauva 2023

Ei mua mitenkään häiritse muiden lyhyemmät yritys kerrat, toki itelläkin menossa "vasta" yk5, ja niist yhdestä on napannu ja menny kesken. Enemmän mulle ehkä pitkään yrittäneiden yritys kerrat luo pelkoa, että meneekö meilkin noin kauan tai pahimmillaan jos ei nappaakaan. Onko kukaan käyttäny...
  4. M

Haaveena vauva 2023

@Fazeriina82 hirveesti voimia, voin vaan kuvitella miltä tuntuu kun toivo viedään kokonaan 💔 Tääl nyt menossa siis kp11, ja mä nyt otan hirveen stressin tost oviksen tikuttamisesta! Ku mul ens viikol seka työvuoroja, ma-ti meen vasta 13.00 ja pääsen aikasintaan 18.00, ja loppu viikost meen jo...
  5. M

Haaveena vauva 2023

Kyl siin munkin silmään ihan jotain hailuraa on 😍
  6. M

Haaveena vauva 2023

Mä täytän maaliskuussa 38.v, eli jo hieman vanhempi yrittäjä. Mulla toki jo nuo 4, joista vanhin täyttää vappuna jo 19.v ja nuorin täytti marraskuussa 10.v. Kovasti odotankin, että olisin jotenkin rauhallisempi äiti pienelle, kun on kertynyt iän tuomaa varmuutta. Ja sit pieni olis sillai...
  7. M

Haaveena vauva 2023

Onko teillä käytös noit sovelluksia? Mä latasin nyt ton flon mut siin ei voi vissiin muokkaa ovulaation paikkaa oikeeseen kohtaan?
  8. M

Haaveena vauva 2023

No se on nyt hiukka vaihdellu mutta aikalailla 34pv. Ja siis ilmanko ei nyt nappaa, en oo tikuttanu enää kipujen jälkeen ja mennessä kierrossa lopetettiin myös tallettelu kipuihin! Eli iso kiitos vinkistä! Ja tuohon km keskusteluun, mullahan tosiaan kaiken kaikkia 15 raskautta, ja syliin asti...
  9. M

Haaveena vauva 2023

Ja niin toivo taas muuttu pettymykseen. Eilen iski kauhee kipu ja sit paineen tunne, ja alko niukka vuoto. Mun laskujen mukaan, vuoto olis pitäny alkaa vasta huomenna ja ei ole kyllä yhtään mun normi vuotoa, yleensä ekat 2-3pv vuodan kun seula. Mutta eiköhän täs nyt lähetä uuteen kiertoon. Eli...
  10. M

Haaveena vauva 2023

Tääl piinailut käynnis. Listas näkyis olevan väärä dpo on siis nyt dpo11, testis ehkä just ja just joku viivan paikka jos sitäkän, mut noi one plussan testit niin kapeita että tiiä sitten. Luulen että taidan kokeilla vielä clearbluen tänään myöhemmin. Oireita kyl olis, etovaa oloo nyt pari...
  11. M

Haaveena vauva 2023

Mulle vois päivittää dpo5! Hirveesti nyt toiveet korkeella että olis napannu, kun saatiin talleteltua hyvin ennen ovista ja juuri oviksen aikana. Syksyl kesken mennyt, saatiin samanlailla oviksen aikana talletettua! Sunnuntaina ajattelin aloittaa testailun. Hyvin joulu nyt vähän vie huomiota...
  12. M

Haaveena vauva 2023

Mun ei pitäny tulla näille palstoille yhtään ees kirjottelemaan, mut kun ei rennoin ranteinkan nyt yritys ota onnistuakseen. Niin tää kierto tikutetaan ja piinaillaan oikein kunnolla. Mul siis poistettiin kierukka tossa heinäkuussa, kerkes yhet menkat tulee välissä. Tunsin ovulaation, ja...
  13. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

Ilta tikku...ei kyl ees tikkua olis tarvittu kertoo oviksesta, on meinaa niiiin kipeetä taas et huh....kyl menkka kivut on pientä tän rinnalla :confused:
  14. M

Enpä oo mitään tässä kirjoitellu kun ei oo ollu mitään kirjoteltavaa mut nyt näyttäs että ovis tuloillaan!!! Mulla tosin virtsarakon tulehdus ja pelkään että vaikuttaako raskautumiseen Kuvassa eilinen ja tän päivän ovis tikut.
  15. M

Mä en ookkan kokeillu koskaan tota greippi mehua, tarviikin tänään käydä ostamassa. Iso onnittelu Mirrix ja kovasti tarrasukkia ❤
  16. M

Tuun nyt tänne kirjuuttaa kun täällä kohtalo tovereita. Eli oon kohta 32.v ja mies 41.v, ennestään mulla on 12.v tyttö, 10.v poika, 8.v tyttö ja 4.v tyttö ja miehellä 19.v tyttö ja 9.v poika. Ja nyt kesästä ollaan yritetty yhteistä tai alkuun vaan asenteella että jätän pillerit pois ja tulee...
  17. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Toivonko niin paljon että nyt puhelimen näytöllä nään muka ihan hailakan viivan....paljaalla en kyl nähny...
  18. M

Dodiii, täällä ovuloidaan. Testiä en kerenny ihan saman vahvuseks samaan kun testasin aattona mutta eilen illalla alko kivit ja nytkin vielä on alavatsa kipua ja pupuiltu on. Nyt sit alkaa piina päivät!!
  19. M

Siis mult otettiin ton keskenmenon takia ei muuten. Ovis tikut tuli eilen, mietin nyt et tikuttelenko jo vai odotanko menkat eka?
  20. M

Turhia toiveita elättelin, oli se hcg laskenu ihan alas. Ja vuotokin on loppu. Nyt odottelen että raskauskeijulta tulee ne ovis tikut että pääsee nappaamaan oviksen ja uuteen yritykseen.

Yhteistyössä