Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään vielä hcg verestä, mä jopa pientä toivoo pien yllä kun oireet ei oo hävinny ja vuoto ollu koko ajan olematon. Ja sillon torstaina lekurissa ei ultrannu vaan katto että vuoto tulee kohdusta. Et keskiviikkona alko vuoto ja sillon illalla tuli sellai isompi hyytymä ja torstai aamuna...
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heips! Mä siirryn odottajista tänne, toissa päivänä kesken mennyt. Nyt mietin et tilaanko raskauskeijun ovis testejä? Vaikka oviksen myös tunnen kipuna mutta pystyis sit jo vähän ennakoimaan. Varsinkin nyt kun ei mitään hajuu kierron kohdasta. Aikasemminkin kyl ollu noit raskauskeijun testejä...
  3. M

Elokuu 2017

Eilen käytiin lääkärissä, ja kyllä, mut voi poistaa listalta
  4. M

Elokuu 2017

Mä en vielä faceen.... Tuhrua ja kipua, ei oo kun muutaman tipan vuotanu siteeseen. Toi on tommoista hyvin kirkasta punaista. Kipu ei ole vielä sietämätön. Mutta en osaa kun ajatella että tämä oli tässä, kaikki vuodot on aina päättynyt keskenmenoon. Nyt vaan odotan koska hanat aukee kunnolla.
  5. M

Elokuu 2017

Mä teen tällä hetkellä osa-aikasena lähibaarissa, mutta kovasti hakenu kokin hommia, valmistuin syksyllä kokiksi. Ja joo eihän seksi varmastikkan voi keskenmenoa aiheuttaa, mutta kun sitä haluu olla nyt niin pirun varovainen Me käydään tänään kattoo josko yliopiston apteekista löytys niitä...
  6. M

Elokuu 2017

Noniin jos mkin nyt sit kirjottelisin vähän enemmän :) Eli ollaan uusio perhe, mulla edellisestä liitosta 4 lasta, -04 tyttö, -06 poika, -08 tyttö ja -12 tyttö, miehellä kaksi lasta toinen jo täysiikäinen ja ei kauheesti ole ollut tekemisissä ja sit on 9.v poika. Meidän suhde suht tuore, vasta...
  7. M

Elokuu 2017

Mut vois lisäillä, eilen plussasin :) 7.8/Myrtti85/31/PHKS/5.lapsi
  8. M

Raskaana, vaikka testit negoja?

Eli siis oireita on pahoinvointi, rintojen arkuus, turvotus ja mieliteot. Ja ehkä isompana oireena mulla on menossa jo kp48!! Edellisessä kuussa kp41 alko menkat, mutta söin vielä minipillereitä ja ihan miten sattuu, nyt sit jätin ne kokonaan pois. Mun normi kiertokin ollu aina pitkä 34pv. Mut...
  9. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2014

Alle 1 oli hcg :( Nyt yritän tsemppaa iteni uuteen ja viimiseen yritykseen. Sit jos viel menee kesken niin me luovutetaan, mä en kestä kolmatta peräkkäistä keskenmenoa. Eli mulle voi päivittää: Myrtti85_____29v______KM 4/14, 11/14 Ovista rupeen nappailee kuhan vuoto täysin ohi.

Yhteistyössä