Hakutulokset

  1. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    On! Mulla on normaalisti aika littee maha/aina ollu vähän mahaa, ja ekassa raskaudessa kasvo alussa tosi hitaasti, mut nyt on tosi alusta asti ruvennu pömpöttää! Tänään vielä ultraaja jotain selitti, et mulla on kohtu niin eteenpäin kallistunu ja istukka takana, eikä hirveesti mitään "massaa...
  2. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voi ei, oon niin pahoillani, Enniina, paljon voimia! =´( <3
  3. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Mullakaan ei näy mitään tietoa niistä verikokeista Kannassa eikä Maisassa, miksköhän osalla näkyy ja toisilla ei. =/
  4. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Just tänään valkkailin viikonloppua varten irttareita pussiin, ja jestas ku tulee tylsä mixi pelkistä hedelmäkarkeista (+suklaasta)! =/ Tosta raskausturvallisesta salmiakista en tiennykään! Ja luksusta, että jossain kuitenkin pääsee kunnallisen kautta varhaisultraan; täällä saa kunnallista...
  5. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Kai se on täälläki nyt uskottava: Tänään varhaisultrassa kaikki hyvin, koko vastas viikkoja ja sydän sykki! NYT vasta tuli joku oikeesti "konkreettinen" fiilis tästä. Vielä kun ultraaja puhu siitä koko ajan "hän"-sanalla, ni tuli ihan että ääks, siellä oikeesti on joku elävä tyyppi! Ihmeellistä...
  6. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tervetuloa! Mulla samat viikot ja ollu kans unettomuutta öisin! Ite en oo vielä varhaisultrassa käyny, mutta muistan kans esikoisen osalta, et sit vasta asia konkretisoitu ja uskals alkaa ihan oikeesti odottaa! <3 Yks aamuyö heräsin joskus puol viideltä ja siinä valvoessa tuli sellanen olo...
  7. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    @Mimmimami Mullaki ollu unettomuutta, tosi ärsyttävää, ku yöllä saattaa valvoa ihan pirteen olosena, miljoona ajatusta päässä, ja sitte aamulla aina väsyttää! @ötökkä~ Mullaki esikoinen jo sen verran vanhempi, että ihan vierailta tuntuu kaikki vauvajutut, ku siitä on niin pitkä aika! Mut ittee...
  8. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei kiitos kysymästä, ihan ok! =) Viikonloppuna oli jo ihan toivoton olo, mutta nyt on herännyt uudestaan toivo tästä, kun on ollu taas jotain ihan pieniä tuntemuksia parin päivän tauon/"tunnottomuuden" jälkeen. Varhaisultra ois ens viikon torstaina, mihin nyt yritän sinnitellä epätietoisuuden...
  9. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Eijei, mä en ottanu sun kommenttia mitenkään negatiivisesti - ymmärsin kyllä tsemppitarkoitukset! = ) ❤️ Mä nyt kuitenkin diagnosoin täällä jo ittelleni (keskeytyneen) keskenmenon, ku oli niin hirveet alaselkä- ja vatsakivut, ja sen jälkeen kaikki pienimmätkin oireet (tissikihelmöinti...
  10. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Totta, hiihto vois olla myös hyvä. Se hiihtokausi on vaan täällä etelässä harmittavan lyhyt; viime talvena pääs just vauhtiin, ku kausi oliki jo ohi! Nytki harmittaa, ku pakkaset muuttu näihin plussakeleihin! = ( Mulla on ollu aika surkee viikonloppu, ku alaselkä oli niin hitsin kipee, ettei oo...
  11. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Joo mäki harrastan juoksemista, mut nyt jo joulukuusta alkaen oon juossu vähemmän ja lyhyempiä lenkkejä. Just tänään piti taas mennä, ku ois ollu hyvin aikaa, mut nyt on ollu pari päivää alaselkä tosi kipee ja sit alko kramppailee viel mahaki niin, ettei tuntunu hyvältä ees seistä tai istua, ni...
  12. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Oi miten jännää, että hiljalleen alkaa jo olla varhaisultria! ❤️ Itellä vielä(/enää!) kaks viikkoa siihen. Tosi samanlaisia fiiliksiä ku monella muullakin: epätietoisuutta ja pientä negatiivisuutta/pessimistisyyttä, mutta ehkä se on myös vähän itsensä suojelemista pahimmalta romahdukselta, kun...
  13. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Iteki vähän pohdin koronarokotuksen ajankohtaa. Mulla on aika muutenkin varattuna vasta helmikuun toiselle puoliskolle, mutta mietin, pitäiskö vielä siirtää joillaki päivillä ja odottaa ees sinne rv12 asti... Täällä kans mietityttää vähäoireisuus, mistä on sekä positiivinen että negatiivinen...
  14. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hei epäreilua, et kaikilla muilla toimii ne viikkonäytölliset testit ja mulla ei! ="D Ja joo, onhan ne nyt kamalaa ongelmajätettä (miten ne ees pitäis kierrättää?), mut kaikkeen hörhöilyyn sitä sit lähteeki mukaan. Täälläkin tosi vähän oireita, ehkä jopa vähän vähentyny tissikipu ja...
  15. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    No mäki just käytin kippoa, ku tuntuu et muuten se on ihan hasardia tähtäilyä. =D
  16. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Tervetuloa uusille! Itestäki kiva, että täällä myös jo vähän vanhempia odottajia, ja osalla on vanhempia lapsiaki jo. 🙂 Ite täytän keväällä 35 ja lapsiki kohta jo seittemän (ei siis ihan perinteisin ikäero mahd. sisaruksille eikä perhemuoto muutenkaan). Voiskohan tonne alotussivun listaan...
  17. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Voi ei Mamarski, oon tosi pahoillani - paljon voimia!
  18. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Hyvää alkanutta vuotta kaikille! Haha, mä sanoin, etten osaa vielä ajatella mitään neuvoloita, mutta sitten tajusin, että sen ajan voiki nykyään varata ite netistä, niin menin sitten varaamaan, kun oli vielä vähän valinnanvaraa jäljellä. Varhaisultraa en oo vielä varannu, vaikka on ollu seki...
  19. H

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Voisin muiden iloksi myös laittaa oman plussakierron oireet, jotka lyhyesti kirjasin itelleni ylös. Ovista en tikuttanu, joten siitä ei oo varmuutta, ja sen takia merkinnät kiertopäivien mukaan (oma kierto on 24-29 päivää, useimmin n. 25). Melko vähäiset oireet kylläkin. puuhailua kp9 & kp11...
  20. H

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Moikka kaikille! Ehkä iteki nyt kurkkaan tänne puolelle, vaikka vielä aika epäuskoinen olo asiasta...Toinen lapsi siis ois tulossa ja laskettu aika menkkojen mukaan 7.9. En osaa vielä ajatella mitään neuvoloita (viimeks ehdin varata, mutta piti sitten perua, kun meni kesken), mutta...

Yhteistyössä