Hakutulokset

  1. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Onnea Onnea Karmini - niin se vuoro siirtyy taas seuraavalle ja nyt on sit minun vuoro.... Vähän kauhistuttaa. Tänään oli synnytystapa-arviointi ja vauveli oli 3150 g, mutta mahassa on liian paljon lapsivettä - nyt uudestaan sokerirasitukseen (tähän asti kaikki siellä ok) ja etsitään sieltä...
  2. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    16.01.2015 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+p r+l 2.iui mari1980............22.02.2015...........c, oi ievukka...............?........................ ...?.. Seuraavaksi: 03.02....Chiligail..................Npoli_ultra...
  3. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    9.12.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi Karmini..............05.01.2015..........c Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+p r+l 2.iui mari1980............22.02.2015...........c, oi...
  4. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    No miten menee moon stars? Täällä jännätään kovasti tilannettasi ja juuú Karmini sinä olet sitten seuraava.. Täällä neuvolassa kaikki ok ja seuraava aika 18.12 sit joulu rauhallisesti köllötellen. Painoa on tullut koko aikana 8 kg yhteensä joten melko kevyt olo kuitenkin vielä. Ongelma...
  5. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    26.11.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi Karmini..............05.01.2015..........c Chiligail..............14.02.2015..........l+mp+pr+l 2.iui mari1980............22.02.2015...........c, oi...
  6. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Miyaka - Ambrosia - moon stars: :whistle: Mitään kuulumisia, teillä alkaa olla päivät täynnä tai sitten ihan käsillä.... Joko mons stars on jännitystä kovasti ilmassa. Muistan kun teidän kanssa aloitettiin ja yhdessä mentiin ja nyt teillä H-hetket. Wau!! Itsekkin välillä niin herkässä tilassa...
  7. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    24.11.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi Ambrosia85..........05.11.2014.........taukokierto (pco) moon stars.........27.11.2014........6.c, 1. lapsi Karmini..............05.01.2015..........c...
  8. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    16.6.2014 : Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta jadelyn84...........17.7.2014........2.le+g+pr, 1.lapsi, 29v luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v Seemi................07.09.2014............1.lapsi, ½pco Miyaka...............30.10.2014.........c jälkeisellä...
  9. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Kaathy: kiitokset kommenteista, minulla meni samoin (onnellinen) =) Hannuliini: Toivon kanssa vaikka ylipainoa ei hirveesti edes ole et pärjäis tunikoilla ja lekkareilla, rahaa saa menemään kyl muutenkin ja mennyt jo paljon. ON: Varhais ultrassa käyty ja siellähän se meidän "Rakkauden...
  10. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Jadelyn84: Voi kohta on aika, onnea onnea perheelle Hannuliini: ihanaa saada sinutkin helmikuun odottajiin. Onnea nyt liimaa ja tarrasukkia. Voi kääk tätä väsymyksen määrää.. Tähän asti päässyt ilman mitään ällö oloja mut tänään aamu oli kyl vaikeampi ku aikaisemmat... Huomenna...
  11. Chiligail

    Hoitoni, jotka johtivat ONNEEN....?

    3 vuotta yritystä takana ja viimeinen vuosi hoidoilla: - ensin pelkät Menopur pistokset ja siihen Pregnylit ja luomuilu - seuraavaksi letrozolt + menopur + pregnyt ja luget ja luomuilu kun simpat oli testattu ja liikkumattomia oli yli 70 % niin hoido muuttui Inseminaatioon. - Letrot+menopur...
  12. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Hei Vauvatoiveiselle paljon hyviä hyviä uutisia vielä jatkossakin ja hyvä ohje on kyl tuo olla nyt vaan raskaana ja odottaa... Joskus helpommin sanottu kuin tehty. :) Toivotaan muillekin vasta odottaville että liimaa ja tarroja on paljon matkassa. Minulle voi päivittää varhaisultran...
  13. Chiligail

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Huomenta. Tänään toinen verikoe, viikko sitte 1. verikokeen tulos oli 30 HCG ja siksi uusinta tänään. Edelleen kaikki R-testit ja Ovulaatiotestit näyttää pelkkää voimakasta plussaa. Täällä ei ole kärsitty kuin alaselän kivuista, jos en tietäisi raskaudesta niin ajattelisin et mikä...
  14. Chiligail

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Tervehdys ***30 yrittäjät*** Ihanasti tuttuja nimiä ja Yritys10, kiertosamikseni :) ... Olen ollut taustalla seuraamassa teidän juttuja ja onhan täälläkin paljon tapahtumia, hyvä. Itseni voi poistaa taustalijoista ja siirtää plussanneisiin. No kyllä se alkaa nyt aika todelliselta...
  15. Chiligail

    Clomittaret 2014

    Tervehdys arvoisat Clomittaret... Olen ollut taustalla seuraamassa teidän juttuja ja onhan täälläkin paljon tapahtumia, hyvä. =) Itseni voi poistaa taustalijoista ja siirtää plussanneisiin. No kyllä se alkaa nyt aika todelliselta tuntumaan. CB digi näyttää raskaana 1-2 viikkoa ja nyt...
  16. Chiligail

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Moi Täällähän paljon tuttuja tuttuja, jee ajattelinkin jo et mihin liittyis, mut ehkä tänne kans koska tuttuja löytyy. (olen tuolla helmikuun 2015 vauvoissa kanssa) Vihdoin ne lääkekombit tehosivat ja nyt on CB digi testiin saatu kauan (3 vuotta) toivottu plussa!! Chiligail 14.02.2015...
  17. Chiligail

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Voimia RouvaKampiakseli, toivotaan voi toivotaan et se olisi jotain muuta... Kerrohan kuulumiset. :| Oliko sinulla joku tuki lääkitys: Luget??
  18. Chiligail

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Uusi ilmoittautuu mukaan, ja nyt on pakko uskoa kun diginäytti RASKAANA 1-2 viikkoa et se voi tapahtua. 3 vuotta yritystä takana ja vihdoin! HUI Kauhistuttaa, ihastuttaa, ihmetyttää ja hämmästyttää, siinä tämän hetkiset fiilikset. Itse siirryin Inssiläisistä tänne ja 2.iui + luomuilu päälle...
  19. Chiligail

    Inseminaatio 2014

    No kyllä se alkaa nyt aika todelliselta tuntumaan. CB digi näyttää raskaana 1-2 viikkoa ja nyt menossa dpo 18 eikä muuta kun tissi kovenee ja alavatsan nippailut voimistuu. Minulle voi nyt päivittää: Plussanneisiin CHILIGAIL 2.IUI lz+mp+pr+l siittiöt 09.06 Voi kuulkaa mä luulin 3 vuoden...
  20. Chiligail

    Inseminaatio 2014

    Ps. mulla tässä kierrossa lääkekombi Letrot kp 3-7 Menopur kp 5-11 Primaspan kp 8-13 E-vitamiini kp 8- ... jatkuu edelleeen annos tuplana. Pregnyl kp 12 Inssi kp 13 Luget dpo 2 eteenpäin. ja PLUSSA dpo 17

Yhteistyössä