Hakutulokset

  1. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hentuntenttu nään pikkukuvana puhelimella haamun. Isommalla menee sössöks. Tässä multa vielä kp 31/27-28 RSFU ja iltapäivällä tehty.
  2. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    nelHM: Ihan selkeesti on vahvistunut! Hyvältä näyttää!
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mäkin nään punaväriä toiveissa2 testissä. Testaile vaan huomenna/ylihuomenna uusiks.
  4. A

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Lisään myös näitä vähiä oireita mitä olen tässä bongannut. Ma oli ilmeisesti dpo 11-12 ja aamulla kun heräsin tuntuivat tissit normaalia pehmeämmiltä/turvonneemmilta. Samana päivänä tuli myös pyyhittäessä haalean vaalean punaista vuotoa ja mietin hetken että alkaako menkat sittenkin jo niin...
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Tein tänään uusinta testin tälläkertaa pregchekillä eli taitaa olla 25 herkkyys. Tuo maanantain oli herkkyydeltään 10. Tänään siis kp 27/27-28
  6. A

    Kuvia plussatesteistä

    Kissijänis: musta on haamuja kun selvästi on viiva vahvenemaan päin. Effemiaharmeil: joku kiinnittymisyritys selvästi ollut joillaintaas vuotelee reippaamminkin alkuraskaudessa. Testaisin uudelleen vuodon loputtua.
  7. A

    Kuvia plussatesteistä

    Laitan vielä tännekkin. Eilen siis saatu kp 25/27-28. Arvatkaapa onko ollut tänään olo että jos onkin virheellinen tulos.. Ehkä jos tässä ei menkkoja kuulu niin teen vielä varmistuksen.
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täällä tuli tämmöinen tänään Apteq merkkisellä testillä. Kp 25/27-28
  9. A

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Kiitos Halo! Cherinelle pahoittelut. :( Pää tosiaan pystyyn ja nautit joulusta täysinrinnoin. (-masuin.) Mä oon aikasimmissa raskauksissa alottanut testaukset aikaseen n. dpo 9-10 aikoihin jo, mutta nyt ajattelin ihan rauhassa odottaa sinne alkamispäivään saakka. Dpo:t lasketaan...
  10. A

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Kiitos paljon ja Cheriselle kiitokset lisäyksistä. Cherisellä on kyllä jännät paikat ja toivotaan vaan että se plussa sinne vielä piirtyy. Ootko tietoinen milloin ovis on ollut? Jos onkin ollut myöhemmin. (anteeksi jos on tullut esille aiemmin ketjussa ja varmasti onkin) Täällä ei mitään...
  11. A

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Mun on pakko tähän ruveta heti tähän pinoon kirjoittelemaan. DPO 7: Tällä hetkellä kp. 21 ja dpo 7. *järkky palelu ollut tänään ja lämpö37.3, muttei kumminkaan kipeä olo. Edellisissä raskauksissa myös lämmöt pyörineet tässä vaiheessa yli 37 asteen. DPO:9 Tänään iltapäivällä oli aika...
  12. A

    Kolmatta kuumeilevien syksy 2013

    Hei vaan! Saanko liittyä joukkoon kolmatta kuumeilevien? Yritän pysyä mahdollisimman tunnistamattomissa. Taustasta sen verran että olen töissä käyvä kahden lapsen äiti. Niin kovasti jo toivoisin kolmannen pienokaisen. Kaksi edellistä lapsosta ovat saaneet alkunsa melko nopeasti ja tietenkin...

Yhteistyössä