Hakutulokset

  1. V

    Maistuisiko?

    Mitä siinä pitäis olla ettei ois tylsää? Pääasia ainakin mulle et maistuu ihan helkutin hyvälle.. :p Ja dijon-sinappi käy kyllä ruoanlaittoon, maku menee ihan eri svääreihin kuin tavallinen mauton pasta.. siinä on myös paahdettu sipuli-ruokakermaa ja cereme fraichea..
  2. V

    Maistuisiko?

    Sinappinen kinkku-herkkupasta:
  3. V

    Maistuisiko?

    Ranskalaiset ketsupilla ja jääkylmää pepsi maxia :p
  4. V

    Kaksplussan paras kroppa competition!!

    en oo mihkään vielä kuvaani laittanu mut tässä ois just otettu:
  5. V

    Jos kokkaat eri tavalla kuin sosiaalihuollon täti, lapsesi otetaan huostaan.

    Hetkeäkään en usko että joku makaronilaatikko ois syynä kenenkään huostaanottoon tai edes lastensuojeluilmoitukseen. Uskon että tuo laatikkojuttu on täysin irti asiayhteydestä, media saa sillä lukijoita verkkolehdilleen kun isot otsikot huutavat. Samoin katsekontaktin puuttuminen? Kyse on...
  6. V

    Mitkä uusavuttomien valmisruoat menevät yli ymmärryksesi?

    En tiedä onko niitä enää mut muutama vuosi takaperin oli valmiiksi pilkottuja makkaranpaloja :D Ja sit tää valmis lihamureke ja valmis jauhelihataikina. Mut ehkä niistä on joillekin sit apuja.
  7. V

    Alkaisko siivoamaan vai katselisko vain vierestä ku muut siivoaa?

    Siivoa! Meillä siivottiin onneks jo eilen :)
  8. V

    Ihan mielenkiinnosta kysyn?

    Mä annan aina ääneni jos käyn katsomassa. Pitäis ehkä itsekin osallistua haasteeseen niin seurais sit enemmän :) No, onpas tyhmää jos jotkut äänestää nimimerkin perusteella :stick:
  9. V

    Kehtaako kerrostalossa imuroida aamukasilta? Tai puoli yhdeksältä?

    Jos asuisin kerrostalossa ja olisi imuroinnin tarvetta niin tekisin sen kyllä vaikka heti hiljaisuuden loppumisen jälkeen..
  10. V

    Minä ja hän

    Jos tää on totta niin tee naisen työ ja kerro kuule ihan itse ennenkuin lapsen täytyy kertoa..
  11. V

    Miehellä?

    Posliini tietenkin mutta myös siistitty käy jos mies on laiska :D
  12. V

    Mitäs lasissa/lautasella/kajareissa jne

    Vesipullossa tässä vieressä vettä ja uunissa ranskalaiset ja nakit. Kajareissa ei mitn ja kohta tv:ssä leffa.
  13. V

    Lempiasentosi?

    Takaapäin!

Yhteistyössä