Ihan mielenkiinnosta kysyn?

"Vieraana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272585:
huomasitko tuolla toisessa ketjussa että nikki vaikuttaa äänestykseen. pitää alkaa osallistuman jollain kirjautumattomalla nikillä.
Mä olen huomannut tuon. Vaikka muilla olisi kuinka hienoja annoksia niin joillakin on pakkomielle saada sut tai Rättiväsynyt voittamaan. Sulla on kivoja annoksia, mutta Rättiväsyneellä voi olla vaikka oksennusta lautasella niin kyllä tulee ääniä. Mennyt maku koko ruokahaasteeseen kun melkein koko ajan samat voittajat.
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272585:
huomasitko tuolla toisessa ketjussa että nikki vaikuttaa äänestykseen. pitää alkaa osallistuman jollain kirjautumattomalla nikillä.
Mun mielestä on surullista, jos joku ei voi 'puolueettomasti' äänestää mielestään herkullista ruokaa vain siksi, kun "joku tyhmyri on sen väsännyt ja hähäää olenpas ilkiö!!"
 
[QUOTE="Vieraana";29272595]Mä olen huomannut tuon. Vaikka muilla olisi kuinka hienoja annoksia niin joillakin on pakkomielle saada sut tai Rättiväsynyt voittamaan. Sulla on kivoja annoksia, mutta Rättiväsyneellä voi olla vaikka oksennusta lautasella niin kyllä tulee ääniä. Mennyt maku koko ruokahaasteeseen kun melkein koko ajan samat voittajat.[/QUOTE]

Ois varmaa eri tuloksia jos enemmän olisi äänestäjiä.
 
[QUOTE="Vieraana";29272595]Mä olen huomannut tuon. Vaikka muilla olisi kuinka hienoja annoksia niin joillakin on pakkomielle saada sut tai Rättiväsynyt voittamaan. Sulla on kivoja annoksia, mutta Rättiväsyneellä voi olla vaikka oksennusta lautasella niin kyllä tulee ääniä. Mennyt maku koko ruokahaasteeseen kun melkein koko ajan samat voittajat.[/QUOTE]

mä en ole voittanut pitkään aikaan enkä aina edes osallistu. aanestäjien valinnoista en voi ottaa vastuuta.
 
"Vieraana"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29272649:
mä en ole voittanut pitkään aikaan enkä aina edes osallistu. aanestäjien valinnoista en voi ottaa vastuuta.
En mä tarkoittanutkaan, että sun tai Rättiväsyneen pitäisi ottaa äänestäjien valinnoista. On vain niin typerää kun jotkut rumat annokset mitä Rättiväsynyt laittaa voittaa kisan monesti vain joidenkin idioottien pakkomielteen takia.

Typerää kun aikuiset ihmiset eivät osaa äänestää annoksen perusteella ja sivuuttaa sitä kuka sen on tehnyt tai ei ole tehnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
[QUOTE="Vieraana";29274236]En mä tarkoittanutkaan, että sun tai Rättiväsyneen pitäisi ottaa äänestäjien valinnoista. On vain niin typerää kun jotkut rumat annokset mitä Rättiväsynyt laittaa voittaa kisan monesti vain joidenkin idioottien pakkomielteen takia.

Typerää kun aikuiset ihmiset eivät osaa äänestää annoksen perusteella ja sivuuttaa sitä kuka sen on tehnyt tai ei ole tehnyt.[/QUOTE]

mistä sitä voi tietää jos jotkut tykkää väsyneen teoksista ?
 
IhanaValo
En todellakaan aina ole silloin palstalla kun äänestys on, mutta jos satun olemaan niin yritän ääneni antaa. Ja kuvan ja joskus kun on hankala päätös niin reseptin perusteella. Nikki ei vaikuta asiaan.
 
En mie kyllä muistaakseni hirveän usein tuota voittanut ja äänestäjillä voi olla eri kriteerit keskenään ketä äänestää.
Ite annan ääneni joskus kuvan jperusteella a toisinaan reseptin perusteella (ja joskus äänestän itseäni ku haluan voittaa :ashamed:).

[QUOTE="Vieraana";29274236]En mä tarkoittanutkaan, että sun tai Rättiväsyneen pitäisi ottaa äänestäjien valinnoista. On vain niin typerää kun jotkut rumat annokset mitä Rättiväsynyt laittaa voittaa kisan monesti vain joidenkin idioottien pakkomielteen takia.

Typerää kun aikuiset ihmiset eivät osaa äänestää annoksen perusteella ja sivuuttaa sitä kuka sen on tehnyt tai ei ole tehnyt.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä