Hakutulokset

  1. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 25 ja avomies 25, seurusteltu kohta 9v, joista yhdessä on asuttu7v...eikä lapsia
  2. S

    Kevätvauvasta 2008 haaveilijoita

    Minäkin ilmoittaudun varovaisesti, sillä mies vielä hyvin vastahakoinen kolmosen suhteen. Olen yrittänyt sulatella jo vuoden, mutta ... ehkä jää haaveeksi vaan.
  3. S

    Outo ongelma

    Tutulta tuntuu, minä vain pähkäilen kolmosta. Isäntä ei ole kovin innostunut, joten toimii myös jarruna.
  4. S

    Päiväkoti ja ryhmis?

    Minusta hienoa että sisarukset ovat samassa ryhmässä, kun eivät kotona ehdi niin kauheasti yhdessä leikkimään. Hoidossa 9-16 ja sitten kotona onkin sellaista kotoista hääräilyä eli ruokailua, peseytymistä ja nukkumaan menoa (n. 4h). Meillä sisarukset eivät leiki välttämättä yhdessä...
  5. S

    Päiväkoti ja ryhmis?

    Meillä lapset (kahden vuoden ikä erolla) olivat ensin päiväkodissa "koulutetuilla hoitajilla". Seurauksena painajaiset, yökastelut, käsi poikki jne. Siirsin lapset kaupungin ylläpitämään ryhmikseen, jossa kolme ihanaa tätiä (lastenhoitaja ja kaksi perushoitajaa, kaikki myös entisiä...
  6. S

    jos vedet menneet kotona niin...???

    Minulla meni ensimmäisestä vedet kotona, enkä kyllä oisi pystynyt pidättelemään, vaihdoin housut kotona ja laitoin siteen. Meillä onneksi matkaa sairaalaan vain viisi minuuttia. Sitten tyttö jo syntyikin tunti sen jälkeen. Poltot alkoivat vasta sairaalassa.
  7. S

    Synnytykseen ilman miestä?

    Minun miehelläni sama juttu . Kätilö kysyi jo kun minulta vasta otettiin tietoja, kaikki vaatteet vielä päällä, että onko miehelläni kauhean paha olo! Joten olen kaksi kertaa hoitanut homman itsekseni eli ilman tukihenkilöä! Paremmin sujui niin!
  8. S

    Päikkäreistä

    \ Ihan hyviä kommentteja Muumimammalta, nyt kun joku vielä kertoisi, miten tuo käytännössä onnistuu. Väkisin kun ei lasta saa nukahtamaan. Meillä 1 v 6 kk tyttö, joka satunnaisesti jättää päikkärit pois (alussa yritettiin nukuttaa jopa yli 2 h, sitten päätettiin, että ei ole lapsellekaan...
  9. S

    isät apua

    Miksi vaimo lakkaa kiinnostamasta lapsen synnyttyä kun heti ollaan uutta hakemassa?
  10. S

    yökastelu

    Minulla sama ongelma, meidän poika on syntynyt -96 ja yökastelua esiintyy ajoittain siis välillä kastellaan viikko pari joka yö ja sitten ollaan joskus kolmekin viikkoa kuivana. Olemme kokeilleet, että poika käy alkuillasta pissalla ja toistamiseen nukkumaan mennessä. Tämä toimii joskus. Mutta...
  11. S

    Swimcoach uimapuvusta

    Joskus pari vuotta sitten ostetttiin Halpa-Hallista. Toimii hyvin uidessa, mutta on todella vaikea repiä pois päältä märkänä. Päädyimme sitten siihen, että ostimme puhallettavat uimaliivit.
  12. S

    näistä pettämisistä ja jättämisistä

    mun mies teki tota ihan samaa, ´luulin et oli ihan viatonta ja ettei ollut mitään konkreettista, mut karu totuus paljastui ja pettänyt oli minkä vain munaltaan ehti....tiedä sitten siun ukosta....
  13. S

    varkaudesta äitejä?

    hei ! olisiko Varkaudessa yhtään äitiä ystävää vailla? olen reilu 30:nen äiti, 2 lasta ja kolmas tuloillaan...

Yhteistyössä