Hakutulokset

1. K

mikä avuksi kun tuntuu ettei enää jaksa?

:hug: Jos ei ole ystäviä avuksi niin apua saa paikkakunnan kotipalvelusta. Kun kertoo että ei jaksa, niin, silloin on hyvä syy avun tarpeelle. Kunnalla on velvoite auttaa, sitä sanotaan ennaltaehkäiseväksi toiminnaksi. Voit saada esim. kerran viikossa kodinhoitajan kotiisi, silloin sinulle jää...
  2. K

lemmikin kuolema

Rakas koiramme kuoli viikkositten, on lasten kanssa viety haudalle kukkia ja puhuttu kuolemasta. Kuusivuotias poikamme ehdotti että kaivetaan takasin ylös, jos olis vaikka herännyt. tulimme siihen tulokseen, että annetaan nukkua rauhassa. Pienin 3v. sanoi kun on tarpeeksi väsynyt ei silloin...
  3. K

Paras pieni/keskikokoinen koirarotu lapsiperheeseen? Kokemuksia!

B) Bostoninterrieri tai Welsingorgi molemmat erittäin sopeutuvaisia, soveltuvat monenlaiseen menoon.
  4. K

miten koirasi on reagoinu vauvaan?

B) Meillä on iso dobermanni uros, oli 4vuotias kun vauva tuli. Koira on erittäin kiltti, mutta silti kun tultiin vauvan kanssa ekakerran; koira hyökkäsi hampaat irvessä kohti vauvaa. Olis varmaan purrut jos ei olis saatu koiraa pannasta kiinni. Ekapäivä meni kyräillessä , koira haisteli aina...
  5. K

Kunhan puran ajatuksiani

B) Minäkin olen huomannut että lapsuudessa ja nuoruudessa saadut ystävät ovat todellisia ystäviä. Ehkä kuitenkin syytunteeseen onkin siinä että, kun ihminen vanhenee ei enää luota ihmisiin. Liian usein huomataan että ns. ystävä vain juoruilee yms. Maailma on pullolaan ilkeitä sieluja, tai ehkä...
  6. K

Mille kutsuille näistä menisit jos olis pakko?kaikki vastaamaan.

B) Aikuisten lelut herättäis mielenkiintoni ja uteliaan luontteeni. :ashamed:
  7. K

Tein tälläiset rintakorut tytölle

B) Selvästi on tekijällä taiteellista silmää. Kauniita molemmat.
  8. K

Onko meitä tosiaan enää 5 täällä?

B) Minäkin vähän palstaa vilkasin. heti menen kyllä nukkumaan. \|O
  9. K

isä laittoi vauvan mikroon!!

:headwall: Tuollainen on jo sairasta. Moni ihminen kokee olevansa Jumalan kaltainen tyyppi. He tuntevat olevansa oikeutettuja tekemään toisille mitä tahansa. Mikäpä sen helpompi kohde kuin vauva. Onhan näitä mieleltään sairaita Suomessakin. :headwall: :headwall:
  10. K

G: Millainen on hyvä parisuhde?

B) Voi olla oma itsensä, sinua rakastetaan ja sinä rakastat. kummankin on hyvä olla, koti on rauhallinen lepopaikka, ei mikään taistelukenttä.
  11. K

SE KOIRAN KAUHEA KOHTELU SAI LOPUN

:xmas: Miten sitä koiraa kiusattiin. Luonnollistahan se on että iso huonosti kohdeltu koira pimahtaa, Miten siis omistaja koiraa kohteli. :xmas:
  12. K

Kirjoita runo, kiitos =)!

:flower: On mieleni lapsen ja tunteeni myös vaikka ikä jo ruumista painaa. Lapsi minussa tahtoisi lentäen laulaa ei mieleni anna rauhaa. Mä tahtoisin hypätä pallomereen, tai trampoliinikin kelpais. on mieleni lapsen vaan minä en, näin mietin ja silmäni suljen.
  13. K

Mico vai Miko

:flower: Minusta Miko on kiva nimi. Miko on kotoisemman kuuloinen ja sopii Suomalaiseen sukunimeen. :flower: :flower: Onnea koko perheelle. :flower:
  14. K

Pinoon hauskat tositapahtumat ;D

:laugh: :laugh: :laugh: Minun pieru juttuni on. Kerran mieheni kanssa oltiin kävelyllä, matkalla ei tullut ihmisiä vastaan..- Sitten tuli vastaan kaksi naista ja just kohdalla miehellä törähti ja konvasti. kysyin tunsitko heidät kun olit noin tuttavallinen. Naiset kikatti... johon mieheni...
  15. K

Adoptio oikeus myös #&%?$!* ja lesbopareille!

:hug: Olen luonollisen lisääntymisen ehdoton kannattaja. ON AJATELTAVA LASTA. Varmasti koulussa kiusataan jos perhe muodostuu lesbo tai homopareista. Vaikka kuinka he tuntevat olevansa oikeutettuja vanhemmiksi, mutta onko se oikein kun nämä parit eivät todellakaan ajattele lapsen oikeutta...
  16. K

haluaa koiranpennun

B) :saint: Minäkin olen ns. koiraharrastaja. Varmasti koulustukesta puhuminen tuntuu kerskailulta ehkä pätemiseltäkin, mutta liian usein ulkoillessani näen mitä ongelmia koulutuksen puute tuo. Esim. yks rotikan omistaja huutaa " älä tule " hän sitoo koiransa pylvääseen, jonka jälkeen karjuu...

Yhteistyössä