Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~ Helmi- ja Maaliskuussa ~

    Pitkästä aikaa kirjoittelen jotaki.. Tämä mamma määrättiin tänään äitiysloman alkuun asti (13.3.) kestävälle saikulle.. Menin maanantaina synnärille alavatsa ja -selkäkipujen vuoksi, ja lisäksi todella paljon on ollu harkkasuppareita ja jopa kipeitäkin jonkin verran, ja lisäksi vielä paineen...
  2. S

    Sydämen lisälyönnit/tykyttelyt/muljahdukset raskaana?!

    Mulla on ollu sydämen muljahteluja aina jonkinverran, mutta raskausaikana ne ovat aina pahentuneet. Nyt odotan kolmatta lasta, ja välillä tuntuu todella inhottavalta, kun sydän vetää jos jonkinmoista kuperkeikkaa vähänväliä. Eniten muljahdukset tuntuvat iltaisin nukkumaan mentäessä.. Nämä...
  3. S

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Joulukuussa~

    Heipähei! Muutaman kerran olen vasta tänne kirjoitellut, mutta ahkerasti olen kuitenki teidän jutusteluja seuraillut :) Nyt ajattelin sitten itsekin kirjoitella. Rakenneultra oli 2.12., jossa kaikki oli hyvin. Sukupuolta ei harmikseni ultraaja halunnut/pystynyt/ehtinyt näkemään, vaikka itse...
  4. S

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Meillä oli esikoisella sykkeet kokoajan alle 150 -> poika, ja seuraavalla kokoajan yli 150 -> tyttö. Nyt tässä raskaudessa on ollu jälleen yli sen 150, eli tyttö vois niiden perusteella olla tulossa.. Mun himojeni kohde tällä hetkellä on Coca cola!! Koskaan en aikaisemmin ole limsoista niin...
  5. S

    Huhtikuun Hurmurit 2014 ~Marraskuussa~

    Haluaisin liittyä porukkaan! :) la 17.4. / 32 / kolmas / Seks Rakenneultra on vajaan parin viikon päästä 2.12. En millään malttaisi odottaa!

Yhteistyössä