Hakutulokset

  1. S

    emmaljungan ceroxit puoltavat

    Ei kannata mennä itse niitä vääntelemään. Meil oli nimittäin ihan sama homma meidän Ceroxeissa ja myyjän ohjeesta väännettiin, ja sen jälkeen myöhemmin rengas alkoi lenksottaa ja miehen mielestä se vääntäminen johti siihen että se tappi alkoi kuluttaa sitä renkaan sisustaa ja loppujen lopuks...
  2. S

    G: onko 25 vuoden laina-aika liian pitkä?

    höpö höpö, ei oo mitenkään pitkä laina-aika! meillä on 30v laina! ihan vaan kun menot on nyt suht suuret. sit myöhemmin kun on mahis tehdä töitä enemmänkin ja ei mene esim 380e päivähoitomaksuja niin voidaan suurentaa kk-erää ja lyhentää laina-aikaa
  3. S

    Punkkirokote

    Koiralta on löytynyt pariin otteeseen punkkeja ja olen ajatellut koiralleni annettavaksi punkkirokotteen. Miten vaikuttaa? Vaikutusaika? Hinta riippuu eläinlääkäristä, paikkakunnasta jne. mutta mikäs mahtaisi hintahaarukka olla 30-50 ??? kiitos etukäteen :flower:
  4. S

    tampere: Salud

    Tampereella on aika monta jollain tapaa erikoista ravintolaa... ;) Mutta kyllä yleensä jokaisesta löytyy jotain vähän vähemmän erikoistakin...
  5. S

    HUONEPELIÄ?

    en saa tehtyä vessassa mitään???
  6. S

    Brio Zenit

    Meillä on nuo Zenitit ja ne on olleet tosi hyvät! Otettiin isoilla ilmarenkailla, niihin olis saanut pienemmätkin. On olleet tosi hyvät työnnellä, älyttömän kevyet maastossa kuin maastossa ja ne menee paljon pienempään pakettiin kuin yhdistelmärattaat joten siinä mielessä ehkä kuomareitten ja...
  7. S

    nuoret odottajat tänne

    täällä ois yks :) Oon 17, kohta kyllä jo 18 ja vasta ihan alussa ollaan, eli viikkoja vasta 12.
  8. S

    tyttöjen nimiä S-kirjaimella

    minusta sohvi kuulostaa lempinimeltä, varsinkin jos saaraan vertaa. mutta jokaisella on makunsa :)
  9. S

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Huh, pillerit vähenee ja niin :) Me muutetaan isompaan kotiin nyt lauantaina ja menee netti pimeeks kuuden viikon ajaks :kieh: voi rähmä. Tuun sit kattelee kuulumisia joskus lähempänä huhtikuuta :whistle: Ja voi olla et sillon on alkanu yrityskin jo!! :D pärjäilkäähän :wave:
  10. S

    1v päiväunet

    Meillä nukuttu kans n.10½kk asti yhet päikkärit. Herätään 6.30-8.20 PÄikkärit lounaan jälkeen 11.30-12.30 n.1-3½h ja nukkumaan siinä 20-21 Poikkeuksiakin tulee, jos on esim reissussa. Ja vaynuissam eilläkin nukutaan ja myös sisällä niin että on makkarin ikkuna auki. Ei toivoakaan saada neitiä...
  11. S

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Noh, mun vauvakuume äity niin pahaks et pillereitä en enää osta :D Nyt on jäljellä kaks liuskaa 23+28 ja ne syön ja sitte varmaan odotellaan niitä menkkoja ja sit päästään yrittelee tytölle pikkusiskoa tai -veljeä ;) Mies ihan onnessaan kun muutinkin mieleni ihan yhtäkkiä! Eka ajankohta oli...
  12. S

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Jooo, hahahahah.. Kaikki vaan laittaa pinoon että täällä ollaan :laugh: Mulla siis 2v2kk tyttö ja nyt iski aivan hirmuinen vauvakuume :x Yritän vähän järjellä miettiä tuota ajankohtaa jolloin pilsut jäis ;) Mies oli valmis seuraavaan varmaan pari kuukautta kun tyttö oli tullu, 'mä haluun...
  13. S

    taas sisarus-ikäerojuttuja..

    Kiitos vastauksesta :flower: Nyt vauvakuume niin jyllää että vois tulla ikäeroks tommonen 2v ja 2kk.. Huh.. Tämä meidän tyttö ei ole tulinen, mutta niin kiinni äidissä että sekin mietityttää.
  14. S

    taas sisarus-ikäerojuttuja..

    Kokemuksia? Jos lapsi noin 2,5v kun vauva syntyy? Pelottaa enemmänki uhmat ja huomion haku..? Kiitos :hug:
  15. S

    marrakuun ´05 pino??

    tyttö synnyin 24.11.05 ja mitat oli 49cm ja tasan 3kg. Olin kova menenmään heti ja äidin rinnalle kun pääsin, lähdin heti ryömimään :D Kätilöt äimisteli. Alussa oli imetyksen kanssa ongelmia, eikä paino meinannut nousta, mutta kun homma lähti käyntiin niin alkoi kasvu. Painon kanssa muutenkin...
  16. S

    perhepäivähoito

    Eli tyttö menee ens syksynä perhepäivähoitoryhmään helsingissä. Osaako kukaan sanoa mitä maksaa ja saako siihen jotain tukea? Jos saa niin minkähän verran? Kiitos tietäjille :hug:
  17. S

    Mistä saa v.punaisia kaukaloita??

    ^ mutta aivan surkea käytössä!
  18. S

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    Pikku-neiti syntyi marraskuussa 2005 ja olin silloin 20v.
  19. S

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Mahtuuko joukkoon vielä?? Täällä -85 syntyny vuoden ikäisen tytön äiti :D
  20. S

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä maaliskuussa 22v. ja mies tammikuussa 25v. ja pieni esikoistyttömme täytti marraskuussa vuoden :heart: Yhdessä ollaan oltu syyskuusta 1999 eli reilut 7vuotta ollaan yhdessä tallusteltu :D

Yhteistyössä