Brio Zenit

  • Viestiketjun aloittaja Pirjoha
  • Ensimmäinen viesti
Pirjoha
Hei!
Olen aikeissa hommata matkarattaat ja olisinkin kaivannut kokemuksia noista Brio Zenit matkarattaista.
Ovat ainakin hyvän ja vankan näköiset.
Menevätkö rattaat kuinka pieneen tilaan kasattuna?Olen tutustunut rattaisiin netin kautta, mutta käyttökokemuksia siis nyt kaipailisin.Ovatko olleet hyvät ja kestävät käytössä?
 
Meillä on nuo Zenitit ja ne on olleet tosi hyvät! Otettiin isoilla ilmarenkailla, niihin olis saanut pienemmätkin. On olleet tosi hyvät työnnellä, älyttömän kevyet maastossa kuin maastossa ja ne menee paljon pienempään pakettiin kuin yhdistelmärattaat joten siinä mielessä ehkä kuomareitten ja matkisten välimuoto.

Mä tosin kuulin että Zenitit ois poistumassa Brion valikoimasta 2007 joten voi olla ettei niit enää saa. Ihmettelen kyllä koska me ollaan oltu enemmän kun tyytyväisiä, niitä ois voinut ihan hyvin käyttää jo vauvasta asti koska selkänoja menee ihan makaavaan asentoon.
 
mä olen suvin kanssa samoilla linjoilla, että Brio Zenit on ihan älyttömän hyvä ratas. suht kevyet vaikka itsekseen nostaa autoon, ja kuitenkin käytössä vankat. meillä ollut ihan jo 3- kuisesta asti käytössä, kun selkänojan saa ihan makuuasentoon.
 

Yhteistyössä