Hakutulokset

  1. M

    Väsyttää!

    Meillä ollaan siis kotona vielä kun poika 16kk. Öisin herätään monta kertaa kun tutti on kateissa ja välillä nostellaan ees taas meidän sänkyyn ja omaan sänkyyn. Tiedän että se ei varmaan kannata jos haluaa nukkua hyvin. Mutta usein unenpöpperössä sitä vaan haluaa äkkiä jonkun ratkaisun että...
  2. M

    paras turvaistuin?15kg->25kg asti

    meillä alkaa olla jo pieni tuo turvakaukalo, ja kokeiltu on muutamaa mutta ei jotenkin istunut meidän autoon (heilui liikaa).mielipiteitä siis joka sortin vehkeestä, selkä menosuuntaan,kasvot menosuuntaan,mieluiten takapenkille.meillä myös ehdoton juttu ois moniportainen kaltevuuden säätö!
  3. M

    maidolla nukuttaminen - koska olette lopettaneet?

    meillä siis vuoden ikäinen poika ja edelleen nukutetaan 3 kertaa päivässä maidolla tuttipullosta. olen kokeillut antaa maitoa ruoan kanssa mutta sitä ei juo tarpeeksi että saisi näin 5-6dl pvässä. olen kokeiluut myös nokkamukista antaa tuttipullon tavoin maitoa, ei huolinut. meillä terkka...
  4. M

    kaikenlaista! kommentoikaa vapaasti! =)

    hei! lapseni on nyt saavuttanut taapero-iän, eli on 1-vuotias. kilttihän se on, mutta äiti on jo vähän väsynyt univelasta ja muusta rutiinista. miten te muut äidit jaksatte? koska olette siirtyneet korvikkeesta tavalliseen maitoon ja onko se tapahtunut heti vai pikkuhiljaa?meidän poika...
  5. M

    Kuinka kauan täysimetyksellä? GALLUP

    ihan mielenkiinnosta vaan..eli kuinka kauan ootte täysimettäneet? itse imetin 2kk, jonka aikana vauva sai rintaraivareita ja neuvola suositteli pullosta korviketta, kun painoa ei ollut tullut tarpeeksi, jonka seurauksena parin päivän jälkeen ei huolinut enää rintaa. jaksoin pumpata 1,5 kk...
  6. M

    KESÄKUUN KULLANNUPUT

    Tässäpä olisi meidän UUSI pino!! Laskettu aika........synnytyssairaala.......ikä........monesko 27.5. Cristiina..........................k-hks................26.............2 29.5. Tillintallin........................PHKS.................28.............3...
  7. M

    moi...

    ovistestin ja raskaustestin tehneenä sain juuri molemmista plussan! oonko siis raskaana??onko muille käynyt samoin? mulla kp 32...
  8. M

    apuuva.menkat kp 23,kesto 1 pvä

    sanokaa mitä tää on...tai jos samanlaisia kokemuksia. harrastimme seksiä mieheni kanssa.emme tajunnet vasta kun lopetimme että kas,verta tuli.no,kummaa on se että kiertopäivä oli vasta 23,kun se normaalisti on 29-34. en odottanut menkkoja vielä tähän aikaan.emmekä ole edes tosissamme yrittäneet...

Yhteistyössä