Hakutulokset

  1. V

    Inseminaatio 2014

    Heippa kaikille ja uusiakin on tänne näköjään tullut! mut voi poistaa listalta! emme jatka hoitoja. Ehkä jossain vaiheessa mutta nyt tarvitsemme näistä hoidoista taukoa. Surullinen en ole, päinvastoin. Jaksan nyt toisella tapaa keskittyä parisuhteeseen ja tulevien häiden suunnitteluun...
  2. V

    Inseminaatio 2014

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! :) tervetuloa uusille ja pahoittelut teille jotka ovat uuteen kiertoon joutuneet. Emme ole vieläkään miehen kanssa päättäneet jatkosta. Mulla oli ekan inssin jälkeen ihan omituiset menkat.. ekana päivänä tuli iso hyytymä.. hyi yök miltä näytti ja kaksi...
  3. V

    Inseminaatio 2014

    hedelmiina mulle ei puhuttu kipulääkkeestä mitään. Mutta inssi on kyllä kivuton, katetri tosiaan on pienempi kuin aukkarissa. Mä en tuntenut inssin aikaan mitään. Ja inssissä ei ilmanpainetta ole :) hyvin se menee!
  4. V

    Inseminaatio 2014

    Tulehdus siellä on niin voisko se jotenkii vaikuttaa näihin asioihin? Eihän näitä tietenkään tajua kysyä kun on siellä lääkärin vastaanotolla :D
  5. V

    Inseminaatio 2014

    hedelmiina mulla on oviskipuja, kestää parhaimmillaan 4-5 tuntia ja tekee todella kipeetä, ei tiedä missä asennossa ois hyvä olla. Kävin eilen lääkärissä käynnin jälkern miettii et voisko tol mun alaselällä olla osuutta tähän ettei tärppää. Se on siis vaivannut viimeiset puoli vuotta mutta nyt...
  6. V

    Inseminaatio 2014

    Lara_ pahoittelut :hug: on tää välillä vaan niin sieltä ja syvältä. tyy84 jospa saisit plussan :) :heart: Ruu84 jotenkin kolahti toi sun kirjoitus jaksamisesta yms.. Itse oon ollu myös tosi maassa viime aikoina eikä varmasti yhtään helpota raskautumista kun on stressi tilassa. Musta...
  7. V

    Inseminaatio 2014

    En enää osaa pettyä kun menkat alkaa. Viimoset kolme vuotta ollut tätä niin tähän on jo varmaan niin tottunut. Mutta joo, taukokiertoa pukkaa meille. Mies on valmis luovuttamaan tähän, hän on jo luopunut ajatuksesta että meistä voisi vanhempia tulla. Itsekkin olen kahden vaiheilla... Jutellaan...
  8. V

    Inseminaatio 2014

    Sieltähän ne menkat alkoi :laugh:
  9. V

    Inseminaatio 2014

    Nuolisade mul oli annos aamuin ja illoin yks 200mg luge... Just soittelin polille, hoitaja pyys iltapäivällä soittaa uudestaan, juttelee lääkärin kanssa. Ihmetteli miten näin kauan siirtää noi luget menkkoja. Iltapäivällä ollaan sit viisaampia mitä tehdään :)
  10. V

    Inseminaatio 2014

    Ja marianna87 tsempit inssiin :)
  11. V

    Inseminaatio 2014

    kysymys!!! onks kellää muul luget siirtäny menkkoi? Ja jos on niin kuin pitkäks aikaa? Nyt on jo kierto pvä 32 menos.. normi kierrot 26-29
  12. V

    Inseminaatio 2014

    Onnea plussasta Illa Tuu :) Menkkoja ei näy eikä kuulu vaikka pe laitoin viimosen lugen... pitää varmaa kohta soitella polille jos tää kierto kui pitkittyy noitten lugejen takia.
  13. V

    Inseminaatio 2014

    Pahoittelut äiti74 :hug: Nega tuli testiin tänään...
  14. V

    Inseminaatio 2014

    En oo testaillu.... eikä oo viel menkat alkanu.. eikös noi tuolta tule
  15. V

    Inseminaatio 2014

    Tissikipu hävinny ja alavatsa kivut alkanut.. menkkoja odottelen alkavaksi tänään tai huomenna... eipä tarvii testiä tuhlata.
  16. V

    Inseminaatio 2014

    marianna87 pahoittelut myös sulle :(
  17. V

    Inseminaatio 2014

    Voi ei Rulla85 :( älä vielä luovu toivosta!!! :hug:
  18. V

    Inseminaatio 2014

    haaveilija1986 ja Ruu84 :hug: pahoittelut negasta. Päät pystyyn naiset kuitenkin, kyllä se plussa vielä tulee :) Rulla85 tsempit piinailuun. Luget tehny mun tisseistä aivan jäätävän kipeet ja turvonneet.. tosin näin pieni tissisenä ei haittaa yhtään :laugh: mutta siis, ei mitään oireita...
  19. V

    Inseminaatio 2014

    alys mullahan on kilpparin vajis ja ennenkun se todettiin niin mun kierto oli tasan 30pvä.. lääkkeitten aloittamisen jälkeen kierto ollu 27-29pvä... monelle eri gynelle ja lääkärille tästä sanonu ja kukaan ei tiedä miksi näin. Ja clomeja kun söin niin kierto oli 25-31pvä
  20. V

    Inseminaatio 2014

    Hepaliini oikein paljon onnea! Ihania uutisia. Onnellista odotusaikaa <3 Tsemppiä myös mariannalle.. jospa saisit plussan :) Haaveilija: vielä on toivoa :) Ruu84: pahoittelut negasta :( On: mun vuodot johtu lugeista, eilen lääkäri soitti klinikalta asiasta ja sanoi että jos...

Yhteistyössä