Hakutulokset

  1. M

    3-kymppiset toista odottavat

    Jes! Minä ainakin voisin täällä seurailla ja postailla aina minkä muistan :D Millon sinulle Miri sattuu laskettu aika? Meillähän tais esikoisetkin olla aika samanikäisiä...? La täällä 10.4. eli nyt olisi viikkoja 5+2... Eilen ja tänään on mielen päällä ollut oireiden äkillinen katoaminen...
  2. M

    Huhtikuiset 2018

    Haalea, mutta selkeä plussa tänään, jolloin viikot olisivat 4+2... varovaisin mielin ollaan; alkukesästä kaksi päivää plussan jälkeen alkoi vuoto... Tässä seuraillaan, ja mukaan pompataan, kun oma varmuus vähän kasvaa :)
  3. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    @Miri81 siis apua, nyt lävähti predictorin earlyyb selkeä viiva jonka mieskin totesi oikeaksi eikä vaan minun kuvitelmaksi!! Eli siis todellakin hyvin samanlaisessa tilanteessa nyt mennään Tarrasukkia molemmille nyt...!
  4. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Pakko tulla takavasemmalta toivottaman isot isot onnet sulle @Miri81!!! (y) <3 Meillä melkee kirjaimellisesti sama tilanne - mutta ilman plussaa :unsure: maanantaina luulin et alka kierto oikeena päivänä, mutta maanantain tiputtelun jälkeen ei mittää! Tänään testattu selkeä nega, eli vähemmän...
  5. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Moikka kaikille! Ja heti alkuun onnittelut babygreenille, muistan sinut kun ensimmäisiä kuumeiltiin samoja aikoja ja pari kuukautta sinun jälkeen plussasin aikanaan... :D Myös mirin muistan samasta ryhmästä, moi :) Meillä on nyt tyttö 2v3kk ja tjottailemalla on aloitettu tämä vuosi; sairastelun...
  6. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikka kaikille ja suuret pahoittelut, etten aikaisemmin ole täällä pyörähtänyt kertomassa meidän perheen kuulumisia! 4.12. Rv 39+6 meille syntyi pieni tyttö, terve ja hyvinvoiva 3400g painanut möllikkä :) synnys meni hyvin, käynnistyi vesien menolla ja vaikka kesti pitkään, yli 20h, kipuja...
  7. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Ei oo totta, miten ihanaa, että Ricardina ja Säihkiss on täällä meidän seurana!!! Onnea molemmille ihan mahdottomasti, mä kanssa olen aina välillä vilkuillut kuumeilevien ketjua, että mikä tilanne teillä... :) Mitkä olot? Mulla oli Ricardina justiisa viikolla 8 ehkä pahimmat olot... en uskonu...
  8. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Hyvä, että sait hyviä uutisia Jonniss :) ja yllärivauvajuhlat kuulostaa ihanalle!! Mulla asuu siskot muualla, ja ystäväpiirikin on tällä paikkakunnalla kovin laihanlainen, joten kadehtittavan mukavalta kuulostaa... Mulla muuten kanssa mittaillaan vauvan kokoa ja lapsiveden määrää tällä...
  9. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikka kaikille tutuille ja ihan alkuun isot onnittelut Babygreenille, jos vielä käyt palstaa lukemassa <3 Ihana kuulla, että voitte tytön kanssa hyvin kipuiluista huolimatta :) Ja muillekin onnittelut mukavista ultrakuulumisista ja tyttölupauksista :) Mulla on ihan palstailu jäänyt...
  10. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikkis taas kaikille! :) Kerttuli, mulla on kanssa oikeestaan ihan alusta asti olla tosi kovaa hengästymistä, ja semmosta pyörtymisheikotusta; toisaalta mulla on aina ollu niin alhaset verenpaineet, että se nyt ei mitenkään kummallista ole :) Mutta viimeks eilen puuskutin portaissa ihan ku...
  11. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikkis kaikille :heart: jonniss, ihan mahtavaa että mieskin pääsee jo tuntemaan liikkeitä! :) Meillä mies yrittää kovasti aina tunnustella, mutta mä joudun sitten kärsivällisesti selittämään, että kun itsekään liikkeitä tunne, niin hänen pitää malttaa vielä enemmän :D jadelyn, hui, mäkään...
  12. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Kerttulille täälläkin onnittelut :heart: Sen tulin vielä hihkumaan, että Hironean oireet kuulostaa NIIN samoilta kuin mun plussaoireet, että kyllä mä ainakin kovasti jännään :D Ricardina, :hug: team teron original-jäsen, kovasti säkin aina mielessä :) Nyt kuulosti hyvälle sun käynti, ja...
  13. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Mirille onnet ihanista varhaisultrakuulumisista :heart: se on ihmeen iso se huojennus, mikä tulee siitä, että saa kurkata sinne masun sisään ja kuulla kaiken olevan hyvin :) Mulla oli ensimmäinen neuvola 7+6, eli aika varhaiseessa vaiheesa. Siltikin, itse piti tehdä kaikki työ tosissaan...
  14. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Onnea Nemelialle ihanasta pienestä pojasta <3 Ihanaa, että saatte perhehuoneessa nauttia toisistanne... Voimien kerääntymistä ja ihanaa alkutaivalta teille <3 babygreenin vauvashoppailut kuulostaa ihanille... Täällä ostettu yksi body tähän mennessä :D ei vaan ihan uskalla vielä :) Täällä...
  15. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Chiligailille tulin toivottamaan ihan hirmuisesti onnea <3 Mulle tuli niin hyvä mieli sun hyvistä uutisista, että voi vitsi... :) Hironean oireita myös tässä kuulostelen... :) eipäs heitetä kirvestä kaivoon vielä oireettomuudesta! Mulla oli plussapäivänä ainoana oireena kurkkuun nouseva...
  16. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikka kaikille ja kiitos ihanista tsemppisanoista! :) jotain tapahtui sen ekan ultran jälkeen, huolet vähentyneet ehkä puoleen ja tosiaan tästä osaa jo välillä suorastaan nauttiakin :D Tervetuloa uusille! <3 Nemelialle tsemppiä loppumetreille! Toivottavasti nyt vähän viileempi viikko tois...
  17. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikka kaikille ihanile <3 Täällä on tapahtunut ihan hirveästi! Mä oon ollut viime viikkoina poissaoleva; jotenkin tuleva nt-ultra jännitti, pelotti ja ahdisti ihan hirmuisesti. Jostain syystä sain päähäni, että jos kaikki ei ole hyvin ja jossain määrin välttelevä olin koko vauva-asiaa...
  18. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

    Mun oli kanssa pakko tulla vilkuttelemaan Yritys10:lle ja säihkikselle :heart: Ootte kyllä niin kaikki palstalaiset ajatuksissa, ja niinku oon sanonu, kyllä mä melkee joka päivä luen teidän kuulumisia... :) Tänään ilahduttaa erityisesti Ricardinan ultrakuulumiset; toivottavasti tosiaan ovis...
  19. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Voi matahari :hug: paljon jaksamisia ja malttia odotteluun... voin kyllä kuvitella miten sitä nyt on hankala löytää... :/ mutta silti mä täällä toivon sun puolesta! Ja LilyAlicen ultrakuulumisia täällä oottelen... :) Oma nt-ultra toukokuun vipo-viikolla, niin mukava jännäillä toisen melkein...
  20. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.13 **

    Moikka kaikille pitkähkön nettihiljaisuuden jälkeen! Täällä aivan ihania ultrakuulumisia niin monella :heart: Ja ihanaa babygreen, että teille tulee tyttö :) Tervetuloa Kintulle ja mataharille - mataharin plussaa seurailinkin kuumeilufoorumilla :) Mäkin voin liittyä iloisten...

Yhteistyössä