Hakutulokset

1. D

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä huutelee uus tulokas, joka kaipais kipeästi teidän mielipiteitä.. Tein toissapäivänä testin johon ainakin itse saan kuviteltua viivan, niin haluaisin kysyä onko tuo teistä haamu vai tuleeko testeihin joskus tuolleen viivanpaikka? Kiertopäivistä en ole yhtään kärryillä mutta pitäisi...
  2. D

Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

minttumaari Ite oon kans ollu ehkä joittenki mielestä liianki varovainen urheilun suhteen. Ratsastan päivittäin ja oon kyllä lopettanu kun/jos on alkanu sattuun mahaan. Uskon ainakin omalla kohalla siihen että kroppa ilmottaa kun ei jotaki asiaa pysty tekemään. Eli joinaki päivinä ei satu ja oon...
  3. D

Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

Hei kaikille pitkästä aikaa! Täällä on elelty hiljaiseloa tuon kirjottelemisen kanssa, kun ei millään oo jaksanu puhelimella alkaa kirjottaan. Mutta oon kyllä käyny lukemassa teidän juttuja joka päivä! Hauska miten voi tuntea saavansa vertaistukea ihan vaan lukemalla muiden juttuja jotka on...
  4. D

~~Toukomurut 2014~~

Voi että, voimahalaukset kaikille jotka on saanu tai pelkää saavansa huonoja uutisia :hug: Täällä alkaa jo kärsivällisyys loppuun, tekis mieli saaha jo oma pieni syliin eikä oottaa vielä melkeen 8kk! :D Me ei olla ostettu vauvalle vielä mitään, mutta oon kyllä käyny katteleen kaikkia ihania...
  5. D

~~Toukomurut 2014~~

Helpottavaa kuulla että muillaki on mielenpäällä keskenmenot sun muut, tietää ettei yksin mietiskele.. Vaikka kuitenkin uskon kovasti että se ei mun tai kenenkään muun meidän kohdalle satu, mutta vissiin se "äidin huoli lapsesta" alkaa jo näin alussa :) Oireista sen verran, että mulla kans...
  6. D

~~Toukomurut 2014~~

Täältä kans yks ilmoittautuu mukaan! :) LA 14.5. / 20v / OYS / 1.lapsi Plussasin viime viikolla cb raskaana 2-3 <3 Esikoista innolla ootetaan. Neuvolaan en ole vielä saanut aikaa varattua. Ollaan miehen kanssa kerrottu kummanki vanhemmille ja muutamalle kaverille, ei huvita näin aikasessa...
  7. D

Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kiitos paljon! :) Testailusta sen verran, että itekki hätähousuna testasin ekan dpo11 ja sain haamun, sama homma dpo 12,13, dpo 14 tein predictor early ja puhdas nega.. Tänään dpo 15 cb :) Eli ite en ainakaan tuohon predictor earlyyn luottas! Plussatuulia teille <3
  8. D

Meillä oli onneksi nopea visiitti, cb digi näytti tänään "raskaana 2-3" :) Oireina turvotus, lisääntyny ruokahalu ja välillä heikotus/huimaus. Nyt vaan toivotaan, että pysyy matkassa loppuun asti! Onnea kaikille yritykseen ja toivottavasti plussaatte nopeasti perässä! <3
  9. D

Kiitos Tuuuli+ vastauksesta ja kovasti plussatuulia sinnekki! :) Nenni88, täällä sama tilanne, pari haamua testannu eikä meinaa lähtä tummuun.. Joko plussasit? :) Ite aattelin olla vielä pari päivää ois testaamatta taas ja sitte uuestaan, vähä jännitystä! :D
  10. D

Hei kaikille! Toivottavasti mukaan mahtuu vielä yksi kuumeilija! Olen 20-vuotias ja mieheni 26. Toiveissa esikoinen ja ensimmäinen yk meneillään :) nyt meneillään kp 26/?, en ole varma kiertoni pituudesta, sillä tämä on eka "luomukierto". Oletettu ovis oli kp 15, en tikuttanut vaan limoista...

Yhteistyössä