Hakutulokset

  1. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Me ei saatu mitään ohjeistuksia d-vitamiinin käyttöön. Suositteli vain ostamaan noita reloja missä on d-vitamiinit samassa. Me aloitettiin suoraan antamaan se 5 tippaa. Näin jälkikäteen ajateltuna olis ollu hyvä totutella ja antaa ekaks 1 tippa ja sit 2 ja jne... Jälkiviisaus on parasta. :D
  2. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Kyllä on ihanaa lukea teidän kaikkien kuulumisia ja varsinkin miten vauva-arki on lähtenyt sujumaan. :) Mulle tarjottiin sairaalassa heti rintakumia käyttöön, koska vauva ei alkuun oikein osannut ottaa otetta. En kyllä suostunut ottamaan sitä käyttöön, koska yhdellä kaverilla oli todella...
  3. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Onnea kaikille vauvansa saaneille. :flower: Imetyksen kanssa meilläkin ollut jonkun verran ongelmia. Prinsessa oli niin pieni silloin kun syntyi (34+4) ettei jaksanut oikein imeä ja keltaisuuden takia oli aika väsynyt. Jossain vaiheessa lääkäri suositteli ruokkimaan pelkästään pullosta. Tällä...
  4. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Onnea kaikille vauvautuneille! :heart: Tiedän EMY06 sun tunteen. Meillä tytöllä oli keltaisuutta ja oli kolme kertaa sinivalohoidossa ennen kuin päästiin kotiin. Me onneks saatiin käydä bilirubiinikontrolleissa, koska arvot heitteli tosi paljon. Mulla oli pitkään sellainen olo kotona, että...
  5. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Onnea kaikille vauvansa saaneille! <3
  6. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Vauva tuli tosiaan vauhdilla ja oli mun ensimmäinen. Viikkojakin oli vain 34+4, kun syntyi. On tullut selkeesti äitiinsä, kun oli kiire maailmaan. :D Harva ensisynnyttäjä varmaan kokee syöksysynnytystä. Jos toisen mukelon hommaan, niin pitää kyllä olla varuillaan, jos yhtä nopeesti ja aikaisin...
  7. E

    Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

    Nivuskivuista, itsellä alkoi viikko ennen synnytystä todella kovat nivuskivut ja välillä tuntui todella inhottavalta kävellä. Limatulpasta, mulla lähti pikku hiljaa limatulppa ulos noin 6 päivää ennen synnytystä. Luulin ensin, että oli vaan runsasta valkovuotoa. Mulla limatulppa oli venyvää...
  8. E

    Helmikuun helmet 2014 *tammikuussa*

    Heip pitkästä aikaa kaikille! :) Olen käynyt lukemassa tätä ketjua, mutta en ole ehtinyt kirjoittaa. Meille syntyi 19.1 ihana tummatukkainen tyttönen (rv 34+4). :heart: Hänen mittansa olivat 48 cm ja 2840 g - kuinkahan iso nyytti sieltä olisi tullut, jos olisi syntynyt laskettuna päivänä eli...
  9. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Aika hiljaista täällä näyttää olevan. Oon aina silloin tällöin käynyt katsomassa käykö kukaan enää kirjoittamassa tänne, tää oli iloinen yllätys, että olit Talvis kirjoittanut tänne. :) Porukka kirjoittelee jonkin verran fb:ssä. Kiva kuulla Talvis, että tytöllä on kaikki hyvin. Me oltiin...
  10. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Marraskuussa*

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Enpä oo taas käyny kertaakaan täällä marraskuun aikana kirjoittelemassa tosin lukemassa edelleen päivittäin. :) Miten tää kirjoittaminen tuntuu välillä niin vaikealta. Täällä edelleen vointi ollut hyvä ja mitään ihmeempiä ei ole ollut. Pikkuinen potkii ja...
  11. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Täällä poksuu tänään 23+0. Kylläpä aika menee nopeasti. :) Tänään oltiin neuvolassa ja saatiin kelan paperit ja kaikkia muitakin papereita. Kaikki oli hyvin paitsi verenpaine edelleen huitelee hiukan koholla, mutta mä taidan stressata sitä joka kerta ja aina koholla. Kotona kun mittailee...
  12. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Perjantaina oli rakenneultra ja siellä näytti kaikki olevan kunnossa, tyttöä lupailivat meille. :heart: Kyllä oli helpottavaa kuulla, että kaikki oli kunnossa. Ultra tosin kesti jonkin aikaa, kun se tehtiin kahteen kertaan. Siellä oli hoitsu joku teki sen ja sen jälkeen vielä harjoittelija teki...
  13. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Lokakuussa*

    Enpäs oo taas pitkään aikaan käynyt täällä mitään kirjoittelemassa lukemassa kylläkin lähes päivittäin. Tänään oltiin rakenneultrassa ja siellä oli kaikki hyvin. Tyttöä lupailivat meille. :heart: On kyllä niin helpottunut olo, kun koko viikon jännitin tämän aamuista ultraa. Ultra tosin kesti...
  14. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Täällä poksuu tänään 20+0 :) Aika on mennyt nopeasti. Perjantaina on rakenneultra ja se kyllä jännittää aika paljon. Toivottavasti on kaikki hyvin ja toivottavasti sukupuoli selviää. Tänään oon ollu tosi väsynyt, taitaapi johtua tuosta sateisesta ilmasta. Tervetuloa joukkoon martsu_ :)
  15. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Onnea Lumimyrsky hyvistä ultrakuulumisista. :) Mua varoiteltiin jo neuvolassa lääkäristä, joka suoritti ultrauksen. Neuvolan täti sanoi, että tämä kyseinen mieslääkäri on välillä todella huonolla päällä ja sosiaaliset taidot ovat heikot. Kun menin ensimmäiseen ultraan, niin tämä asia...
  16. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Taika78, voit laittaa fb-ryhmästä viestiä esim. mulle tai Hopeapaju78:lle. Laita yksityisviestillä nimi ja kuvailu profiilikuvasta, niin kutsutaan sut ensin kaveriks fb:s ja sen jälkeen voidaan lisätä sut ryhmään. Tää viikko on ollu töissä tosi hektinen ja ei oo täälläkään ehtinyt pyöriä...
  17. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Toivottavasti Lumimyrky sinulla on kaikki hyvin ja huolesi on turhaa. On varmasti hyvä idea soittaa neuvolaan. Mulla oli kerran pientä vuotoa, mutta sen jälkeen ei ole ollut mitään. Mulla kans iski ihan hirveä paniikki silloin, mutta kun oli niin pientä ja eikä kestänyt kuin päivän niin olo...
  18. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Mä oon muutamana päivänä tuntenut sellaisen jännän "muljahduksen" masussa ja en sitten tiedä onkohan pikkuisen liikkeitä vaiko jotain muuta. Eilen olin tossa sohvalla pitkälläni ja tunsin sellaisen napakan iskun. Vaikea sanoa, että kuvittelenko näiden olevan niitä liikkeitä, kun ei ole...
  19. E

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Täytyy todeta vielä uudelleen Lumimyrsky, että oikein mielenkiintoinen blogi. Tänään taas innostuin lukemaan sieltä muutaman kirjoituksesi. Liikunta on tärkeä osa elämääni, joten nämä kirjoitukset kiinnostavat. :) Voinko udella mikä on blogi-ideasi vai onko se salaisuus? :) Teettekö paljon...
  20. E

    Helmikuun Helmet 2014 *Syyskuussa*

    Mulla on tullut painoa lisää 3 kiloa. Jotenkin sellainen olo, että osa siitä on kyllä nesteitä. Tai sitten pelottaa toi painon nousu ja haluan uskoa niin, että osa on vaan nestettä ja turvotuksen tuomia lisäkiloja. :) Neuvolassa ainakin sanottiin, että toi on ihan okei painon nousu tässä...

Yhteistyössä