Hakutulokset

1. NeLif

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä VOL2 (24.9.2013-31.10.2013)

Hellurei! En mä nykyään ehdi koneelle - jos nyt sitten taas tännekin päivittäisi pikaisesti kuulumisia... :whistle: Tämän aamun paino 77,4 joten hieman alaspäin on paino mennyt... tästä siis jatketaan. :) JellyJolly; voi kun ikävä lukea että sulla terveys häikkää... :( Hyvä kuitenkin...
  2. NeLif

Tiitiäinen - hyvä että otit yhteyttä terveydenhoitajaan... :) Onhan se hyvä tietää jos oikeasti löytyy joku fyysinen syy sille ettei paino tipu. Ja vielä parempi jos toteatte että olet terve kuin pukki ;) mutta hetken jumi vaan päällä. :D Tattari - hienoa!!! :) Nyt tsemppi päällä! Ps...
  3. NeLif

Tervetuloa vielä kerran Spyware ja myöskin PieniTytönTylleröinen! :wave: Sadie - hienoa että fiilis on nousussa ja paino laskussa! :D Siitä se lähtee... Tuo liikuntahaaste olisi muuten hyvä! Saisi ehkä tämäkin sohvaperuna liikettä niveliin. ;) Ja myös tuo teemakuukausi... hei, tässähän...
  4. NeLif

Milläs mitoilla? ;) Tervetuloa! :flower:
  5. NeLif

Jey! Tätä on odotettu... :D Nyt vaan tsempillä tähän jaksoon ja kohti miinuskiloja! ;) Tervetuloa Fat&lazy - tää porukka toimii... :) Ja JellyJolly, hienoa että tutkivat kunnolla niin onpahan pois mielen päältä ainakin sellaiset murheet. :hug:
  6. NeLif

YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

Täällä ollaan... Jakson tulos... *rumpujen pärinää*... + 1,4kg!!!!! :attn: :kieh: :snotty: Että sellasta. Tän aamun punnitus näytti mahtavat lukemat 78,1kg. Ensi jaksoon kuitenkin lähden puhtaalta pöydältä ja on se kumma jos ei nyt saa itseä niskasta kiinni. Saatte sitten antaa kyllä...
  7. NeLif

Lapsuudenaikaisia tuotteita, muistellaanko? :)

Mun äiti on syntynyt -57 ja heillä oli oma pieni kioski josta myytiin karkkia ym. herkkua muutamalla pennillä... :D Joten ei ole tainnut karkit olla ihan tuntematon juttu enää silloin... ;)
  8. NeLif

Oijoi... Nyykkärit... :p :laugh:
  9. NeLif

Mikä oli sen tikkujäätelön nimi jossa se tikku olikin 'purkkaa'? :p Niin paljon täällä on jo lueteltu ettei ihan heti tule mieleen mitä lisätä mutta hetken kun kaivelee muistojen lokeroita niin eiköhän sieltä muistu vaikka mitä... :) Love 80's! :heart:
  10. NeLif

HuOmenta !!

Huomenta... Maha kipeänä aamuun uuteen... mutta eiköhän se tästä... kahvia naamariin ja menoksi... :p
  11. NeLif

Voi ei... :| Ihan taatusti on tosi huonot fiilikset tällä hetkellä ja aivan oikeutetusti... mutta uskopa huviksesi että jo parin päivän päästä alkaa helpottamaan ja huomaat että sulla on roppakaupalla uusia mahdollisuuksia avautunut eteesi. Tsemppiä sinne - lähde vaikka hakkaamaan...
  12. NeLif

Kiitos Tattari taas tsempistä... :heart: Mä oon pari kertaa elämäni aikana ostanut noita ateriankorvikkeita, jaksanut niitä pari päivää ja sit taas lopahtanut. Tällä hetkellä tuntuu että mä oon kyllä niin toivoton tapaus... :ashamed: Painoa en nyt merkkaa ennen jakson loppua sillä (...
  13. NeLif

:ashamed: :ashamed: :ashamed: Huolitteko vielä mukaan tällaista Saamatonta Saapasta? :ashamed: Ei ole menny ihan niinku Strömsössä mutta jos jostain saisi takaisin sen motivaatiopläjäyksen joka jossain vaiheessa oli... Sain itseni yhtenä aamuna jo kunnon hikilenkillekin ( ennen...
  14. NeLif

JellyJolly! :hug: Jaan nuo fiiliksesi... on kyllä itsellä ollut niin monesti samat ajatukset että huhhei...mut älä anna periksi! Tänne vaan aina purkamaan tuntoja niin hyvä siitä tulee... Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä kaikille viikkoon! :) Mä yritän tällä viikolla päästä käymään...
  15. NeLif

Huomenta - täällä taas... :wave: Anteeksi hiljaiseloni viime viikolla; jotenkin meni päivät niin hujauksessa etten ehtinyt sitten tänne kirjoittelemaan... kävin kyllä lukemassa joka päivä uusimmat kuulumiset ja päätin joka kerta että hieman myöhemmin tulen myös kirjaamaan kuulumiset mutta se...
  16. NeLif

HuOmenta !!!

Huomenta... :) Mukavaa viikkoa sinnekin - kiva kun muistutit tuosta ohjelmasta. Nyt kahvia napaan jotta käynnistyy... :whistle:
  17. NeLif

Huomenta... Mä olen suunnitellut ruokapäiväkirjan kirjoittamista jo pitkän aikaa mutta en ole saanut aloitettua... josko tänään aloittaisi... :whistle: Muistan että joskus olen päivistä pitänyt ja se oikeasti vaikutti mun ruokailutapoihin positiivisesti. Ei tästä tule mitään jos vaan lykkää...
  18. NeLif

HuOmenta !!

Huomenta... Sarvet päässä heräsin... ärsyttää lähes kaikki ja just sellanen fiilis että tänään olisi hyvä avautua yhdelle jos toisellekin... :kieh: Jospa tää tästä...
  19. NeLif

Mä vaan itken ja itken :`(

Mä tykkäsin hänen asenteesta - pelkästään sillä pärjää jo pitkälle... :) Reipas miehenalku... :)
  20. NeLif

Tän aamun paino oli 77,4kg jos nyt tästä eteenpäin maanantaisin sit ilmoittelen... :) Sä olet kyllä, Tattari, loistava tsemppaaja ja fiiliksen ylläpitäjä! :flower:

Yhteistyössä