Hakutulokset

1. K

Ivf hoitoja lapsettomille

Deseo: Meni ihan oikein. :) Kiitos! Kiitos kaikille tsempeistä! Nyt hirveellä jännityksellä odottelen mitä tuleman pitää. On se kyllä kumma, kun ei pysty nauttimaan yhtään. Eilen pelkäsin tuulimunaa, ja tänään kohdun ulkoista toispuoleisten nippailujen vuoksi. Palaan tänne takaisin mikäli...
  2. K

Onnea kaikille piinailijoille ja tuleville sellaisille, toivotaan parasta :) Minun tilanne on kääntynyt päälaelleen. Viime viikonloppuna alkoi ruskehtava vuoto, joka sitten loppui täysin yllättäen alkuviikosta. Kunnon vuotoa ei sitten tuntemuksista huolimatta tullutkaan. Tein raskaustestin...
  3. K

Maui84: Voi ei, ei tätä kyllä käsitä. Niin harmillinen juttu. :hug: Voimia!
  4. K

Tervetuloa kaikki uudet! :) Peukut pystyssä kaikille punktiossa olleille! Toivotaan hyviä tuloksia! Niian: Kyllä aika kehnosti tämä lähti liikkeelle, mutta ei lannistuta. :hug: Minäkin tahtoisin tietää näistä top-alkioista. Meillekään ei puhuttu niistä mitään, ainoastaan hyvälaatuisista...
  5. K

Testi nega ja vuotokin jo alkamassa. Ei siis raskautta. :(
  6. K

Meillä syy on toistaiseksi selittämätön, mutta jossain se ongelma täytyy olla. Mutta ei sitä kukaan osaa selittää mistä mikäkin voisi johtua. Hyvillä alkioilla ei kuitenkaan saada aikaan yhtään mitään. Tulee vaan tunne, että meidän solut ei vaan yhdessä lähde kehittymään. En kuitenkaan usko...
  7. K

Onko teillä tullut sellaisia ajatuksia, että mitä jos tämä homma ei vaan toimi oman kumppanin kanssa? Mitä jos se toimiskin jonkun muun kanssa? Mulla on välillä tullut sellaisetkin ajatukset mieleen, vaikka en niitä täysin vakavissaan ole koskaan ajatellutkaan. Mieheltä kyllä olen tiedustellut...
  8. K

Täälläkin on ahdistusta ilmassa. Kyllä välillä tuntuu siltä, ettei tästä tule lasta eikä paskaa! Välillä tekis mieli niin luovuttaa ja tyytyä kohtaloonsa. No tosin sekin olis tyhmää tässä vaiheessa, mutta välillä tuntuu ettei tätä jaksa isolla J:llä.
  9. K

Me ollaan myös keskusteltu vähän adoptiosta ja lahjasoluhoidoista. Sijaisvanhemmuus pelottaa minuakin sen vuoksi, että lapsi saatetaan viedä pois juuri kun häneen on kiintynyt. Adoptiossa mietityttää prosessin hitaus. Meitä ei haittais, vaikka lapsi olisi ulkomailtakin. En kuitenkaan uskaltaisi...
  10. K

Jessica1: Onnea! :)
  11. K

iiris_lorea: Mullakaan ei tullut kauheen montaa munarakkulaa ja olin ultrassa ikans ihan maani myynyt, kun olin lukenut muiden määristä. Saman kokoisia oli follit mullakin siinä ekassa ultrassa. Sitten muutama otti loppukirin, ja punktiossa tuli kaksi "ylimääräistä". Olin myös tosi pettynyt...
  12. K

Niian: Mullakin hävis tuo kipu rinnoista, mutta luultavasti se kipu olis sitä Orgalutranin vaikutusta. Koitetaan pitää toivoa yllä. Ei kuulemma mitään tuntemuksia tarvitse olla tässä vaiheessa eikä koko aikana. Mutta väkisin tässä alkaa miettiä sitä pahinta, mutta kai se on sitä itsesuojelua...
  13. K

Tanara: :hug: Jessica1: Peukut pystyssä! Niian: Mulla on ihan semmonen tunne, että nyt se alkio on lopettanut jakaantumisen ja on nuupahtanut. Aikamoiset kaksi viikkoa odoteltavissa. Onko sulla ollut mitään kiinnittymistuntemuksia?
  14. K

Niian: Kyllä nyt on kyytiläinen mukana, "paras" erästä. :) Yksi nuukahti jakaantumisvaiheessa, joten kaksi meni pakasteeseen. Ihan hyvä, kun pakkaseen meni meilläkin muutama. Ei tässä kyllä uskalla yhtään toivoa liikaa. On niin monta mutkaa matkassa. Mulla samat fiilikset, ettei tältä ekalta...
  15. K

Meemir: Hienoa, onnea matkaan! :) Maui84: Toivotaan, että kaikki menee hyvin jatkossakin. Varmasti on piinaavaa odotella ensimmäisen ultraan, että miten on raskaus edennyt. Toivotaan parasta! :) Kyllä tämä prosessi kokonaisuudessaa on kamalaa piinaa, kun joka välissä saa jännittää että...
  16. K

Niian: Hienoa, nyt sitten alkaa piinailu! :) Mullekin annettiin samat ohjeet Lutinuksen kanssa aloittaa se vasta punktiota seuraavana päivänä ja vasta illalla. Mä en ymmärrä miksi mulle tehdään kolmen päivän viljely. En ymmärtänyt kysyä sen perusteita. Kai se yleisin on se kahden päivän viljely...
  17. K

Niian: Miten teidän siirto meni? Meillä oli muut hedelmöittyneet paitsi yksi, joten nyt niillä kolmella alkiolla mennään eteenpäin. Huomenna sitten lupasivat soitella miten on jakaantuminen lähtenyt käyntiin. Tosi jännittävää tämä, kun ollan niin vähillä soluilla liikenteessä. Edelleen olen ihan...
  18. K

Niian: Hui mikä saalis sinulla! :) Toivottavasti monta on lähtenyt hedelmöittymään ja huomenna edessä siirto. Onnea siihen! :) Toivounelma: :hug: Mulla jännitys tiivistyy, koska munasoluja oli vain neljä eli se mitä ennustettiin. Huomenna pitäisi selvitä jatkot (hyvät tai huonot uutiset)...
  19. K

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

LilyAlice: Kiitos! :) Kiva kuulla, että sait jo heti apuja ja käyntisi olivat onnistuneet. Onkin tärkeää, että itselläni on luottavainen olo hoitavaan paikkaan ja lääkäriin. iiris_lorea: Ovitrelle annettiin Pregnylin tilalle "irrotuspiikiksi". Pregnylillä aina välillä toimitusvaikeuksia...
  20. K

Toivounelma: Samat tuntemukset täälläkin, että on tosi kurjaa jos mitään ei pakkaseen jää. Jos jotain jäis niin se vähän helpottais mieltä, kun tietäis, että yrityskertoja on enemmän. Niian: Meillä on tiistaina punktio. Aikamoisia fiilikset on tullu käytyä läpi. Ahdistavia unia pieleen...

Yhteistyössä