Hakutulokset

  1. R

    Yrityksen odottajat

    5th // kivoja uutisia! Toivottavasti hormonitasapaino pian tasaantuu ja pääsette todella yrittämään ! naaba87 // Meillä ois tarkoitus kans harjotella sitä vauva-arkea sen verran kuin mahdollista. Itse olen jo vuosia sairauteni takia ollut pois työelämästä, mutta nyt on näkynyt ihanasti...
  2. R

    Yrityksen odottajat

    Soitin just tulokset: en ole raskaana. Valtava pettymys, mutta oikeasti järjellä ajateltuna todella hyvä, koska en halua sikiölle vaurioita lääkkeistäni enkä myöskään halua huonoon kuntoon itse lopettaessa lääkityksen seinään. Mutta siltikin tunteet huutaa pettymistä eikä ne kuuntele...
  3. R

    Yrityksen odottajat

    Kiitos kaikille tervetulotoivottelijoille :-) Mä sain eilen neuvolasta lähetteen veritestiin. Soitin siis kysyäkseni, mitä tälle valeraskaudelle voi tehdä. Huomenna pitäis soittaa tulokset. Samaan aikaan toivon ja pelkään olevani raskaana. Pelkään siis lääkitykseni takia, koska se voi...
  4. R

    Yrityksen odottajat

    Meistä tuli lääkärikäynnin jälkeen yrityksen odottajia, koska lääkitys ei olekaan ok vauvan kannalta. Menee plus miinus puol vuotta ennenku päästään lääkkeiden puolesta vauvantekohommiin. Ikää mulla on 23 ja miehellä 28 joten aikaahan vielä on. Oli silti kova pettymys.. Ja kaiken lisäksi...
  5. R

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Heippa kaikille! Meillä jätettiin e-pillerit muutama päivä sitten pois. Raskausoireita on ollut muutaman viikon, mutta epäilen syyksi pillereitä. Negoja kahen viikon sisään oon tehnyt viisi joista viimeisimmän tänään. Taidan olla myös flunssassa, koska päätä särkee kovasti ja eilen oli lämmöt...
  6. R

    Kaikkien kuumeilijoiden yhteinen pino :D

    23-vuotias ensimmäistä lasta kuumeilija ilmottautuu. Olen mieheni kanssa avioliitossa ja meillä on liuta elukoita. Okt:ssa asutaan vuokralla. Jätin e-pillerit pois pari päivää sitten kun eivät mulle sopineet. Luulin jo olevani raskaana, kun oli selka- ja päãkipuja, oksentelua, väsymystä...

Yhteistyössä