Hakutulokset

1. J

Kannatko puukengät kädessä rappukäytävässä liikkuessasi?

Miksi pitäisi ottaa pois, vaikka ääntä pitävätkin? Kuka viitsii kävellä rappukäytävässä sukkasiltaan tms.? Kengät on kengät ja niistä lähtee väkisinkin ääntä kävellessä, oli pohjat puuta tahi ei. Jos naapurit ei sitä kestä niin tough shit.
  2. J

minun mieheni

Good for you! :hug:
  3. J

Kirje toiselle naiselle

"Aina se ei mene niin, että pettämisiä tapahtuu vain suhteessa, jossa on jotain vikana. Myös suhteissa, joissa ei ole mitään vikaa, petetään. Hyvässä suhteessa ei pettämistä tehdä suunnitelmallisesti, mutta ihan varmasti sattumalta tapahtuvia pettämisiä sattuu myös niissä." Itse lopetin 8...
  4. J

mieheni outo käytös

Toisena naisena olleena voin kertoa, että miehesi käytös viittaisi liittonne ulkopuoliseen suhteeseen, tai ainakin sen esiasteeseen. Nyt olisi sinun aika toimia, ennen kuin tilanne pääsee pahemmaksi. Vilpittömästi kehotan sinua puhumaan miehellesi, jos liittonne on yhtään sinulle tärkeä.
  5. J

tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

Ateismi (muinaiskreikaksi ???????, atheotes) eli jumalattomuus tarkoittaa jumalauskon puuttumista tai käsitystä, jonka mukaan jumalia ei ole olemassa.[2] Ateismin vastakohta on jumalausko eli teismi.[3] Uskontokriittisenä käsityksenä ateismi voimistui länsimaissa vähitellen valistuksen johdosta...
  6. J

tyttö oppi sitten tarhassa ruokarukouksen

Juurikin näin. Pientä Wikipedismiä harjoittamalla asia olisi selvinnyt "vieraalle" nopeammin, eikä olisi tarvinnut tulla tänne väittelemään. :popcorn:
  7. J

Mitä ajatuksia herättää, jos 35 -vuotias mies ja 23 -vuotias nainen seurustelevat?

Sehän on hienoa! Ikä ja ikäerohan ovat vain numeroita. Jos teillä maailmat osuvat yhteen ja molemmilla on hyvä olla, ei numeroilla ole merkitystä. Minulla ja miesystävälläni on 23 vuoden ikäero: hän on 48, minä 25. Neuvoni on, että eläkää onnellisesti yhdessä ja omaa elämäänne, älkääkä...

Yhteistyössä