Hakutulokset

1. T

Esikoinen vuodelle 2014

Moikka taas kaikki! Ensinnäkin, mulle saa päivittää KP 5 / 30----> Mä sain nyt vihdoin ne terolutit :D Ja söinkin ensin sen 10 päivää, jonka jälkeen nää menkat alko. Nyt sitten kp 15 olis tarkotus taas alottaa ja syödä se 10 päivää, seuraavan 3 kk ajan. Josko tästä sitten jotain apua...
  2. T

Esikoinen vuodelle 2014

Minisport, mä oon kans kelannnu, että miks me siirrettiin ja siirrettiin asiaa... Luulin todellakin et olis helpompaa... :/ Toisaalta välillä nytkin kelaan että jos unohtais koko jutun hetkeks ja keskittyis muihin juttuihin... Ei sillä, ettenkä / etteikö me TODELLA odotettas ja haluttas omaa...
  3. T

Esikoinen vuodelle 2014

_Lilja_ Mä niin tiedän ton tunteen... Vitsi se on niin ärsyttävää, ku tulee oikeen sellanen kiukku ja raivo! :/ Tää prosessi häiristee kyl elämää tosi paljon, mutta ei auta ku jaksaa odottaa ja uskoa, että sitten seuraavalla kerralla ;) eemiliah, Joo mä en todellakaan tajua, että mitä toi...
  4. T

Esikoinen vuodelle 2014

eemiliah mulla itseasiassa on käyny niin, että viime kesästä on kierrot alkanu venymään. Aiemmin ollu normikierrot mutta siitä ~30 kasvaneet reippaaseen 50 kiertopäivät. Ja pillerit oon lopettanu jo paljon paljon aiemmin, että ei senkään pitäis enää vaikuttaa. Mä en vaan tajua, kun tuntuu että...
  5. T

Esikoinen vuodelle 2014

Moikka! Eli tänne saa päivittää yk 4 Kp 3. keskiviikkona sain vihdoin lähetteen kättärille, hormoonipolille. Alavatsan ultrassa, labroissa tai muissa tutkimuksissa ei löytynyt mitään joka selittäis nää kierto-ongelmat. Lääkäri epäilikin siis että kyseessä vaan hormoonihäiriö joka voi siis...
  6. T

Terolut mimmit

Moikka, mä ajattelin että täältä löytyy joku joka osaa vähä kertoa kokemuksista. Eli mulla on alkanu kierrot venymään kesästä lähtien. Ennätyskierto on 51 päivää!! Aiemmin ollu normaalia... Nyt oon käyny verikokeissa, missä kaikki ok ja alavatsan ultrassa, missä kans ei mitää poikkeavaa. Lääkäri...
  7. T

Esikoinen vuodelle 2014

JEE, lääkäri soitti, labrat joo koholla, mutta niissä ei mitään mikä pitäs haitata raskautumista tai viivyttää kuukautisia. Lääkäri oli myös sitä mieltä, että vikaa ei oo koska kuukautuiset joka tapauksessa tulevat, vaikka tulevatkin harvoin... Vinkumalla vinguin ja nyt ilmeisesti saan sen...
  8. T

Esikoinen vuodelle 2014

Moi kaikki ihanat! Mulla taas tänne kirjoittelu jäänyt, kun tutuu ettei oikeen oo pystynyt keskittymään... Kierrot edelleen venyy, nyt menossa kp 41. Asia kuitenkin jollain tapaa jo hoidossa. Kävin viime viikolla lääkärissä, otettiin miljoonat labrat ja tään alavatsan ultrassa. Ultrassa ei...
  9. T

Esikoinen vuodelle 2014

Onnea jepu! <3 Pakko tässä äkkiä kesken työpäivän päivittää.. Eli aamulla alko menkat, kiertopäivä tais olla 48!!! No helpotus että alkoi.. Mutta kyllä vaivaa ja stressaa ja ahistaa! Musta tuntuu et koko elämä pyörii vaan kiertojen ja vaivojen ympärillä... Mä oon oikeesti super hyväntuulinen...
  10. T

Esikoinen vuodelle 2014

Moikka taas kaikki! :) mä tarviin teiltä nyt jotain järkeviä kommentteja! :) eli siis viimeset 3 kiertoa on ollu 39 pvän kiertoja, nyt on kp 41. Menkkoja ei kuulu, vasemmalle alavatsaan särkee ja vihloo, en tiä onks se menkkaoire vai mitä... Tää on nyt taas tää efekti kun jotain niin toivoo nii...
  11. T

Esikoinen vuodelle 2014

Moi kaikki! Täällä vietetty hiljaiseloa kaikenlaisen kaaoksen vuoksi... Koko kierto ennätti mennä ihan harakoille, joten mitään uutisia ei oo luvassa :( nyt kp 38 ja huomenna varmasti menkkojen alku... No positiivisin mielin uuteen kiertoon :D täällä on ollu paljon plussia, ONNEA!! <3 kohta...
  12. T

Esikoinen vuodelle 2014

Tänne saa päivitellä KP 2 ja YK 2. Pitäs varmaan muutenki kasvattaa noita kiertopäiviä, kun jostain kumman syystä 2 viimestä kiertoa on ollu 39 pÄIVÄÄ! mikä ihme mua vaivaa? :O Eli pitäskö laittaa et nyt on sit se kp 2/39. En kyl tajuu mist toi 39 tulee, ku aina mulla ennen on ollu jotai 30 pvää...
  13. T

Esikoinen vuodelle 2014

_Lilja_ Tosi super pahoittelut :( Ja onnet plussanneille <3 Täällä on taas super oudot fiilikset, en tajuu missä mun mekat on! kp 36 eikä kuulu, ei näy. tein viime to tai pe, en nyt muista, niin apteekin omalla testin, negan. Eli olis kyl raskaus mun järjen mukaan pitäny silloin näkyä...
  14. T

Esikoinen vuodelle 2014

LinneAino Onnea!! <3<3 Täällä sen huomaa, ettei se vauvan "tekeminen" ole niin yksinkertaista... vaan on niin paljon ajoituksesta ja puhtaasti tuurista kiinni koko homma :) Me oltiin eilen kattomassa viikon ikäistä pikkuista ja koko kotimatka meni jutellessa siitä, että nyt kaikki keninot...
  15. T

Esikoinen vuodelle 2014

Multa tulee nyt tällanen vali vali viesti, mutta.... Mä onnistuin KUVITTELEE ittelleni kaikki maailman raskausoireet a:sta Ö:hön JÄLLEEN :( Tänää tein testin, ja negahan se tietty oli, eihän mulla oo ees menkat myöhässä jne... Mutta jotenki niin masentavaa,,, Jotain kun toivoo niin kovaa, nii se...
  16. T

Esikoinen vuodelle 2014

Tosta terolut lääkityksestä... Miten sen saa, ja kuinka nopee sitä kannattaa harkita?? Mä olisin ihan valmis mihin vaan, että sais pian den positiivisen raskaustestin käteen! Suositteletteko?? :)
  17. T

Esikoinen vuodelle 2014

henrietta_ joo oli mulla parina pvänä etten testannut, ja testailin hölmönä niistä aamupissoista... Edelleenkään ei oo hymynaamaa näkynyt, mutta on sen oviksen jo pakko olla menny... Nyt taitaa olla kp 19.. Ahkerasti ollaan 3 pvää välein yritetty tilaukseen vauvaa laittaa, eli pitää toivoo vaan...
  18. T

Esikoinen vuodelle 2014

Mappis_88 Onnea naamasta! :D Mulla noi testit ei vaa hymyile! Nyt jo menossa kp 18 ja siis eilen ihan varmasti oli ovis, siis nippailua, limat ym kaikki puhuu sen puolesta! Mä en kyl oo ihan samaan kellonaikaan noita ottanu, mutta en ymmärrä mitä se kello siihen ees vaikuttaa... ?? Muutenki...
  19. T

Esikoinen vuodelle 2014

Täällä ei hymynaamaa näy! Vähänkö turhauttaa?! :/ mä oon kans kyl aamupissasta tehny.. Koko ajan ovis olo, mut en pitäs ihmeenä et saan ne itselleni psyykattua ilman todellisia "oireita".. Nyt menossa kp 17, eli kyllä sen testin pitäs kaiken järjen mukaan pikkuhiljaa alkaa mulle hymyilemään :)...
  20. T

Esikoinen vuodelle 2014

Mappis_88 Mulla on ihan sama! :/ Siis aivan järkky alavatsakipu, silleen et vois luulla et alkaa menkat, vihloo milloin oikeelta milloin vasemmalta jne. Hassua miten mieli tekee tepposet ku jotain oikeen kovasti odottaa :D Miks ei nyt vaan voi olla jo se THE DAY ja tärppääkin kerralla? ;) Mä...

Yhteistyössä