Hakutulokset

  1. J

    Ilkeily palstalla

    Tää palsta on tällainen.Aluksi itsekin hämmästyin, en enää.Kotiäidit on v.ittumaista porukkaa..aivot turtana.
  2. J

    Ilkeily palstalla

    Tää palsta on tällainen.Aluksi itsekin hämmästyin, en enää.Kotiäidit on v.ittumaista porukkaa..aivot turtana.
  3. J

    [b]Voidaanko keskirask. lääkärikäynti jättää pois noin vain?

    Mulla 26 nyt menossa ja olen käynyt kerran lääkärillä. Muuten olen käynyt ultrassa 4 kertaa ja neuvolassa myöskin tuon 4 kertaa. Nuo lääkärissä käynnit vaihtelee tosi paljon paikkakuntien mukaan (luetaan resurssien). Eli täälläkin on lääkärivajaus, joten ei siellä huvikseen käydä. Taitaa täällä...
  4. J

    Millä laittaisin seinään kiinni ison viuhkan?

    Mä suosittelen ettet millään. Ne on aivan kauheita. muodissa ehkä joskus 80-luvulla...
  5. J

    Pintelin modeksi!!

    ja mitkähän aiheet arvon pintelin sitten katsois turhiks,siis muutkin kuin ruoka-aiheet? ja täällä ei sit varmaan puhuttais muusta kuin viinasta ja seksistä :whistle: että kiitos mutta ei kiitos
  6. J

    Ketä äänestää?

    äänestetään kaikki rikkaita ja hyvätuloisia jo valmiiksi ,niin kyllä ne köyhien lapsiperheiden asiat hoitaa...tässä taannoin keskustelin erään ihmisen kans just erään nimeltä mainitsemattoman kansanedustajan eläkkeestä joka muistaakseni oli yli 5000 e kk.tää ihminen tuumas että hänestä se ei ole...
  7. J

    elektiivinen sektio ja lapsen vauriot

    Juu, ihan hienoa tekstiä, mutta luepa apn kyssä uudestaan, täällä haluttiin kokemuksia, ei luetteloa niistä mahdollisuuksista, mitä voi käydä. Miksi täällä vängätään asiasta ja tehdään jotain omaa tieteellistä tutkimusta elektiivisen sektion riskeistä? Eikö se riitä että asiantuntijat ovat...
  8. J

    Callanetics...

    5 päivää nyt jumpattu ja noiden vatsaosuuksien kanssa on vähän sormi suussa. Tuntuu vain että teen ne jotenkin väärin :ashamed: Mulla tuo 30 pv kirja ja myös filmi, josta koitin vähän katsoa mallia noihin liikkeisiin. Oon joskus vuosia sitten jumpannut ton filmin mukaan ja silloin mun vatsa...
  9. J

    tapaamisoikeus

    Juu, kuten sanottu: elatusmaksuvelvollisuus ja tapaamisoikeus ovat tavallaan kaksi eri asiaa eivätkä millään muotoa sidoksissa toisiinsa. Elarit ovat ulosottokelpoiset, ne on maksettava vaikkei lasta ikinä näkisikään. Onko tapaamissopimus ja elatusmaksusopimus tehty kirjallisena...
  10. J

    lapset etusijalla!!

    Eikös se ollut ihan tutkimuskin siitä aiheesta,että raskaus vaikuttaa naisen aivoihin tyhmentävästi? ;) Siitähän voidaan päätellä,että jos on useasti raskaana niin tyhmyys sen kun kasvaa.Eihän silloin voi tehdä järkeviä päätelmiä. Ei kun ihan vakavasti olen sitä mieltä,että vaikka nyt ei...
  11. J

    Lasten "kurista"..

    Miten teillä muilla pannaan vastaa lasten kiukuttelulle/uhmalle yms... Meillä huudetaan aika paljon, että omatunto soimaa tän tästäki.. :'( Mutta kun ei muuten uskota (jos huutamallakaan). :'( Mutta meillä ei IKINÄ lyödä! Tuntuu vaan että meidän lapset tappelee ja kiukuttelevat KOKO AJAN, ja...
  12. J

    Kehityshäiriöiselle apua

    \ Peesaan.
  13. J

    ylpeänä kertoilen

    \ No onhan se tuokin ylpeilemisen aihe... ;)

Yhteistyössä