Ilkeily palstalla

  • Viestiketjun aloittaja jatzi
  • Ensimmäinen viesti
jatzi
kohtuullisen uutena palstailijana olen ihan järkyttynyt siitä, miten ilkeitä ihmiset voivat toisille olla täällä. Kohtuuttoman pienestäkin asiasta/mielipiteestä voidaan vetää oikeen kunnolla mattoa alta ja loukata kovastikin toisia.

Kun kirjoittelette, ajattelettoko että nim.takana on toinen tunteva ihminen...joskus vaan tuntuu että omaa pahaa yritetään saada kiertoon...

Mielummin jättäisin kirjottamatta kun tuntematonta satuttaisin.. :hug:
 
hoksasin mitä ketjua tarkoitat...
onhan täällä paljonkin ilkeilyä, vieraiden toimesta pääasiassa... mut jokainen joka on seurannu palstaa pitkäänkin osaa toivottavasti jättää ne kommentit omaan arvoonsa eikä ottaa niitä henkilökohtaisesti.
osaa ilkeilystä ei ymmärrä jos on tuore tulokas...
 
Mya
Mä myös hämmästyin miten ilkeetä ja kapeakatseista porukkaa täällä luuraa.... Onkohan ne kasvotusten samanlaisia vai vaan näin kasvottomina netissä???

Usein musta ainakin tuntuu, että ne jotka palstalla ilkeilee on livenä just niitä hiljiaisia hissukoita...
 
jos nyt viittaat tuohon helmiäisen ketjuun niin todellakin huomaa että uusi olet täällä. jos olisit kauemmin pyörinyt täällä niin tietäisit miten k.usipää tuo helmiäinen osaa olla etkä ihmettelisi sitä että sille nakkaa p.skaa heti niskaan kun se näppäimiään painelee. siitä älä pahoita mieltäsi. muuten täällä on mukavaa porukkaa, jos itse olet mukava etkä provoile kovasti niin silloin sinullekkan ei v.ttuilla. ;)
tervetuloa mukaan. :flower: :D
 
Käy katsimassa Vauva-lehden keskustelupalstalla, niin huomaat, että tääläl on meno vielä keskinkertaisen siivoa.
Ja sitten huomaat, että ne on aina ne samat kun sanoo pahasti. Jätä vaan huomiotta, niin eivät saa lisää vettä myllyynsä.
 
oon käyny
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 23:52 juuei kirjoitti:
Käy katsimassa Vauva-lehden keskustelupalstalla, niin huomaat, että tääläl on meno vielä keskinkertaisen siivoa.
Ja sitten huomaat, että ne on aina ne samat kun sanoo pahasti. Jätä vaan huomiotta, niin eivät saa lisää vettä myllyynsä.
Niin olen kyllä käynyt molemmilla palstoilla ja arvatkaas mitä...........yllätys yllätys......Ihan samat jutut kiertää.Luulen, että ne muutamat tyypit kirjoittelee yhtä paljon p.askaa siellä ja täällä , tosiiiii toivotonta!
 

Yhteistyössä