Hakutulokset

1. H

G: mitkä vaunut / rattaat ovat sinun mielestäsi parhaat?

Meillä on i`coo Peak 4 air -merkkiset vaunut ja ovat kyllä olleet todella hyvät! Löytyvät http://www.lastenturva.fi/tuotevalikoima/vaunut.kuomurattaat/icoo_vaunut.html -linkistä. Ne alimmaiset. Meillä on pehmeällä kantokopalla, joka nykyisin on käytössä lämpöpussina. Suurin plussa noissa...
  2. H

Huhti-Hiput 2008

Enpä oo minäkään tänne kerinnyt kirjoittelemaan. Lukenut olen lähes päivittäin juttujanne, mutta kirjoittelu on vaan jotenkin jäänyt. Nyt kun poika 11kk nukkuu niin saa rauhassa kirjoittaa, ei oo koko ajan syliin tulossa! :) Ekan kerran olen neuvolassa käynyt ja sielä sanoivat, että laskettu...
  3. H

Äitiysneuvolaan toinen lapsi mukaan??

Mulla oli just tänään eka neuvola ja esikoinen 10,5kk oli mukana ja hyvin meni.. sielä oli paljon leluja millä leikki. Mutta lääkärineuvolaan en aio ottaa mukaan.
  4. H

Myöhään plussanneet!!

Mä sain negan kun menkat oli pari päivää myöhässä..siitä muistaakseni 4 päivän päästä tein uuden testin ja plussa tuli! =) Mutta mulla ei menkat olekaan aina niin kauhean säännölliset!
  5. H

Huhti-Hiput 2008

Taolle :hug: ja kaikille uusille tulokkaille onnen- ja tervetulotoivotukset! Täällä ei ole vielä oikeestaan minkäänlaisia tuntemuksia raskaudesta. Vähä saattaa välillä nippailla mahasta, mutta ei oikeestaan mitään muuta. Tietenkin tulee aina välillä mietittyä, että onko sielä masussa...
  6. H

Huhti-Hiput 2008

Moi! Mahtuuko joukkoonne vielä yksi tänään plussannut! =) Testin tein ja näytti plussaa, tosin kiireinen kun olen, ehdin jo aiemmin tehdä testin joka näytti negaa, tänään kuitenkin selkeä plussa! =) Laskettu aika osuu huhtikuun 22. päivän paikkeille, tarkalleen en oikein osaa sanoa...
  7. H

Mitä opittu minkäkin ikäisenä? :)

Ryömimään?8kk Konttaamaan?9kk Istumaan nousu?9kk Tukee vasten nousu?9kk Tukee vasten kävely?9kk Ilman tukee nousu?-- Ilman tulee kävely?-- Ensimmäinen sana?8kk (isä, äiti, hyvä) poika nyt siis 9,5kk
  8. H

Pojalle 80-92cm vaatetta myynnissä, syksyyn ja talveen ulkovaatetta lähinnä

Muakin kiinnostaa kuvat ja hinta sekä merkki ym..
  9. H

menkat

Mulla alkoi menkat 8½ kk synnytyksestä. Täysimetin 5kk asti ja imetän edelleen. Nyt olleet vasta noi ekat menkat, olivat suunnilleen samanlaiset kun ennen raskautta.
  10. H

8 kk

Poika noin 8kk ja pituutta 75,3cm ja painoa 10,4kg. :) Istuu hyvin ilman tukea, ryömii melko vähän, kävelytuolilla huristelee kovaa kyytiä. Seisoo pieniä aikoja tukea vasten. Ei konttaa ym. Omistaa kaksi terävää hammasta, syö melkolailla hyvin, varsinkin lihasoseita! Meidän poika on siis melko...
  11. H

kantoliinasta

Meillä liinailu aloitettiin vasta 5-6kk iässä ja poika oli silloin jo ainakin 8kg ja suosittelen kyllä! Poika tykkää liinailusta tosi paljon ja meillä on kudottu pitkä liina, eikä mun mielestä ole vieläkään raskasta kantaa edessä.
  12. H

Vauva pyörän kyytiin

voikohan tuon meidän pojan kanssa alkaa kohta puoliin pyöräilee, poika kohta 8kk ja istuu jo itse hyvin! mikä se suositus ikä on? Painoa pojalla on kyllä reilusti yli 9kg, ehkä 10-11kg.
  13. H

Lihasoseita tekemään...

Elikkä, tekeekö joku itse lihasoseita reilun puolen vuoden ikäiselle! "Reseptejä" kaivattaisiin! :) Ajattelin, että vois kokeilla tehdä itse.. millaisesta lihasta olet tehnyt ym.?
  14. H

millaisia maissinaksuja vauvalle?

minkä ikäiselle niitä voi antaa?
  15. H

Kyllä lapsen luottamus on ihana asia...

\ Kumpi tietenkin ;)
  16. H

MarraskuunVauvat 2006

Minä tuolla jo aiemmin ilmoitin itseni tähän pinoon...mutta se on näköjään jäänyt möhkösfantilta huomaamatta..vai? En nimittäin löytänyt itseäni etusivulta! Eli meidän poika syntyi 2.11 mitoilla 4060g ja 55cm. Pitkä ja komea poika siis! Arki sujuu hyvin, paitsi pikkuisella on nuha ja...
  17. H

MarraskuunVauvat 2006

Ilmottaudun tähän pinoon. Meidän poika syntyi 2.11, eli on nyt 3vk ja 3 päivää. Syntymä mitat: 4060g ja 55cm, joten pitkä poika! Kiltti vauveli, mitä nyt välillä itkeskelee maha vaivojaan. En ole vielä oikein tutustunut tähän pinoon, pitää lueskella enemmän juttuja kuhan ehtii.
  18. H

pinoon äidit jotka syntyneet -86

Täällä yksi reilun 3 viikon ikäisen pojan äiti Kirkkonummelta! :)
  19. H

pilkun tarkat

En ihan ymmärtänyt ap:n tapaamiskuviota. Jos lapsi asuu periaatteessa yhtä paljon molempien vanhempien luona, miksi mitään vaatekassia raahataan ees takas? Eikö voi olla omat vaatteet kummanin luona, vain kengät olisi samat - tosin nekin voisi olla eri kengät eri vanhemmilla? Meillekin tulee...
  20. H

Minkä kokoisia 2- vuotiaita??

Siis kehittynyt nopeasti? ei vain kasvanut pituutta nopeasti = ole ikäistään pidempi, vaan myös oppinut ja omaksunut asioita nopeammin kuin muut saman ikäiset = on älykkääpi ?? Naljailu sikseen. Hienoa että lapsi oppii ja omaksuu ja osaa. Kaikki vanhemmat ovat ylpeitä lapsistaan ja ovat sitä...

Yhteistyössä