Hakutulokset

  1. T

    MISTÄ HYLLYSTÄ S-MARKETISTA LÖYTYY RASKAUSTESTI???

    MInäkin olen itä-suomessa ja meillä ne on luontaistuotteiden ja kuivahedelmien välissä.
  2. T

    MISTÄ HYLLYSTÄ S-MARKETISTA LÖYTYY RASKAUSTESTI???

    tai sit siel missä o kondomit!
  3. T

    4v tytölle titinallekakku

    Minä leikkaisin jostain mallin mukaan nallen kaavan ja leikkaisin sellaisia palasia varmaan 3 kappaletta kääretorttulevystä ja täyttäisin ne. Päälle laittaisin valkoista kermavaahtoa, sen värinenhän Titi-nallekin pääasiassa on. Koristelisin pienenpienillä värillisillä nonparelleilla, mustat osat...
  4. T

    Lautapeleistä

    Lottopelit menee yleensä vähän vauhdikkaammankin kanssa. Kaninloikka on ihan kiva, mitä nyt välillä sitä kania tungetaan ihan tarkoituksella koloihin pois pelistä. Jotkut innostuvat jopa pelaamaan Afrikantähteä.
  5. T

    Jaanuska, oletko itse kokeillut kaikki antamasi reseptit

    \ Tosiasiahan on, että ei siitä hyvyydestä ole takuita sittenkään, vaikka joku olisikin ne kokeillut. Makuja on niin monenlaisia ja jonkun herkku on toisen kauhistus :p
  6. T

    pojalle vauvanukke

    Esikoispoika sai tyttöserkuiltaan näiden vanhan vauvanuken.
  7. T

    5v:n autonistuin????

    Meillä on ollut käytössä niin koroke kuin Britaxin Kid turvavyöistuin. Jos vähänkään nukkuu autossa (esimerkiksi pidemmillä matkoilla), suosittelen turvavyöistuinta kunnollisella niskatuella.
  8. T

    Minkäikäinen lapsi etupenkille?

    140 cm on se turvallinen raja kuskata ja silloin ei enää niitä turvakorokkeita tarvitse. Ota myös huomioon, että jos poistat sen turvatyynyn, joudut myös muutoskatsastamaan auton.
  9. T

    kylmät varpaat ulkona

    Ohuet villasekoitesukat suoraan jalkaan. Niitä löytyy yleensä ainakin harmaina poikien sukkahyllyistä kaupoissa. Rasittavia nuo neuvot, että pelkällä puuvillasukallakin pärjää :headwall: Toiset pärjäävätkin, niin meidänkin esikoinenkin. Mutta toinen onkin tuollainen jäävarvas. Puuvillainen...
  10. T

    vauvakuumetta......

    onks ketään suunnilleen samanikäisiä naisia joita vaivaa vauvakuume, itse olen 84 syntynyt.... :hug: javascript:emoticon(':hug:') javascript:emoticon(':hug:')

Yhteistyössä